Forum

RRP på Shopto.net

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Hvilket fodboldspil er bedst?

Afstemning sluttede man 21 sep 2009 16:00

Jeg køber FIFA10
13
93%
Jeg køber PES10
1
7%
 
Afgivne stemmer : 14

RRP på Shopto.net

Indlægaf jobothan » ons 09 sep 2009 16:00

Kære Allesammen.

Jeg er ved at finde ud af, hvor jeg kan købe den billigste PS3. Jeg har tre spørgsmål:

1. Hvilke erfaringer har i med shopto.net?

2. På shopto.net skriver de deres priser i 'shopto.net-price' og RRP. På en PS3 er prisen på en PS3 Slim dermed 249 ved RRP og 20 pund billigere ved den anden pris. Er der her tale om moms. Eller kort: Hvilke en af de to priser skal man rette sig efter??

3. Er shopto.net fragtfrit?

På forhånd mange tak! :)

Jonathan
jobothan
Niveau 0
 
Indlæg: 46

Brugeravatar

Indlægaf c-storm » ons 09 sep 2009 16:07

1. Søg på shopto her på siden, i forumet - der er masser af tråde. Men kort fortalt, er det en rigtig fin butik.

2. Den RRP pris du snakker om er den pris som de mener er vejledende pris for produktet (læs: Recommended retail price). Og prisen: "SHOPTO.NET PRICE" er sjovt nok deres pris du køber den til.
Altså, 229,99 pund.

3. Mener det er 30 pund for at leverer hardware, men tilføj den i kurven og check ud - så kan du se det.
Senest rettet af c-storm ons 09 sep 2009 16:09, rettet i alt 2 gange.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Paddy-NX » ons 09 sep 2009 16:08

1: Jeg har kun gode erfaringer med dem, har dog kun købt spil ved dem! De er rigtig hurtige til at sende ens varer.

2: Du skal rette dig efter den pris der står med rød, altså shopto.net prisen!

3: Nej det er det ikke (ikke til DK i hvert fald)! Mener prisen på en PS3 bliver omkring 30 pund!
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf jobothan » ons 09 sep 2009 16:30

Oh, så er det jo ikke billigt, når fragten kommer oven i...

Tak for svar! :)
jobothan
Niveau 0
 
Indlæg: 46

Brugeravatar

Indlægaf Underdog dk » ons 09 sep 2009 19:43

Jeg har også kun positive oplevelser med Shoptonet, men sidst jeg brugte hjemmesiden blev mit visa/dankort efterfølgende kopieret.... så hold øje med kontoen..
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 616


Indlægaf SoulDecapitate » ons 09 sep 2009 20:23

shopto.net er en fed side, borset fra 90% af alle der har handlet der er blevet hacked og mistede mange penge incl. mig selv.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » ons 09 sep 2009 20:29

Lad nu værd..... hvor har du 90% fra? Det griber du ud af den blå luft. FACT er at mange som har handlet i engelske butikker har fået misbrugt deres kort, ogs mange som ikke har handlet hos Shopto. Men nu har rigtigt mange herinde handlet hos Shopto, så der har været et problem hos engelsk gateway eller isp eller bank. Fordi Shopto er rigtig gode og billige, så derfor vil man naturligvis finde mange blandt dem som har fået misbrugt deres kort, men det er stadigvæk ikke bevidst det er Shopto's fejl.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Indlægaf Diz- » ons 09 sep 2009 20:33

medmindre man har en tidsmaskine så kan jeg da ikke se hvordan man kan vide hvilken af de to spil er bedst?
Diz-
Niveau 4
 
Indlæg: 604


Indlægaf SoulDecapitate » ons 09 sep 2009 20:49

Erroneus skrev:Lad nu værd..... hvor har du 90% fra? Det griber du ud af den blå luft. FACT er at mange som har handlet i engelske butikker har fået misbrugt deres kort, ogs mange som ikke har handlet hos Shopto. Men nu har rigtigt mange herinde handlet hos Shopto, så der har været et problem hos engelsk gateway eller isp eller bank. Fordi Shopto er rigtig gode og billige, så derfor vil man naturligvis finde mange blandt dem som har fået misbrugt deres kort, men det er stadigvæk ikke bevidst det er Shopto's fejl.
Nej det er rigtig bare synd de fleste kun har brugt deres kort hos shopto.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » ons 09 sep 2009 22:07

Når shopto er en af de mest benyttet sider herinde, så er det klart der vil være mange fra shopto som har fået misbrugt deres kort, hvis der har været et problem i England.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Indlægaf SoulDecapitate » ons 09 sep 2009 22:41

Erroneus skrev:Når shopto er en af de mest benyttet sider herinde, så er det klart der vil være mange fra shopto som har fået misbrugt deres kort, hvis der har været et problem i England.
Nu står det helt klart AT op til flere Kun har handlet der. Kan du forstå hvorfor disse mennesker ikke handler der mere ??????
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » ons 09 sep 2009 23:33

For det første tror jeg ikke på dem der siger de kun har handlet der, det er de færreste mennesker som har et kreditkort de kun har brugt et sted. For det andet, hvis der indgangsvinkel til tingene er sådan, så skal de overhovedet ikke have et kreditkort, fordi de kan blive snydt overalt, det sker hver dag og tit.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Indlægaf TuXX » tors 10 sep 2009 00:03

Hørt Erroneus!

Men det er for bøvlet for folk at tænke så langt.. så hellere boycutte shopto og krydse fingre.. :lol:
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf SoulDecapitate » tors 10 sep 2009 00:49

Erroneus skrev:For det første tror jeg ikke på dem der siger de kun har handlet der, det er de færreste mennesker som har et kreditkort de kun har brugt et sted. For det andet, hvis der indgangsvinkel til tingene er sådan, så skal de overhovedet ikke have et kreditkort, fordi de kan blive snydt overalt, det sker hver dag og tit.
ja det er flot du kan tale for hele nationen ALLE der er blevet hacked på både xboxlife og pslife har alle handlert hos shopto.net. som også før er blevet hacked før. Sødt og holde hånden over dem. men det er fakta . der var masser af bruger der ikke handlede med shopto på xboxlife , sjovt nok er de aldrig blevet hacked , hvor stort set langt de fleste er blevet der handlede med dem. Klart shopto ikke siger det er fra dem , jeg handler skam stadigvæk med dem , bruger bare paypal. Nej det er ikke bevist det er fra dem , det er dog bevist er de er blevet hacked legende let før.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Ponduus » tors 10 sep 2009 08:29

Shopto.nets betalings firma bestyrede jo også andre firmaers betalinger, men da vi herinde fra og fra Xboxlife kun køber spil fra England, så er det jo klart, at det kun er Shopto.net som kan få skylden, da vi jo ikke har købt fra andre steder i England.

Hvis der foreksempel er et tøjfirma fra England som også er blevet hacket, så vil du nok kunne finde beskyldninger ala disse imod dette firma på et modeforum. Dette er bare et eksempel.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster