Forum

Gamestop Preorder tilbud?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Gamestop Preorder tilbud?

Indlægaf Krisp » fre 11 sep 2009 10:57

Hey.

Gamestop har preorder tilbud på bl.a. Uncharted 2 m.m., hvor man kun skal betale 1 kr. ved bytte med 2 spil.

Jeg vil lige høre om nogle ved, hvilke spil de ikke tager imod? Jeg har hørt at sports titler af ældre dato som Fifa 08 osv er en dårlig idé.

Jeg tænkte nemlig på at købe et par brugte titler fra game.co.uk og så gå ned og bytte dem. Men nedtur, hvis de ikke tager imod de titler jeg har købt. :P
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf xireuz » fre 11 sep 2009 11:00

Du kan finde eksluderingslisten på deres hjemmeside. Aller øverst er listen med hvilken spil du kan preorder for 1 kr, og midt på siden ude til højre i en grå boks er eksluderingslisten som viser hvilke spil de ikke tager ind.
Der er rig mulighed for at købe spil på game.co.uk og bytte dem til preorders.

Jeg kunne godt sende direkte links, men nu lærer du selv at finde oplysningerne :)
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf andeo1707 » fre 11 sep 2009 11:15

du kan eksempelvis købe NFS ProStreet + et andet fra shopto.net og dermed få Uncharted til under 150kr hvis du er snedig ;)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Martin1454 » fre 11 sep 2009 11:39

det er ofte kun de gamle sports spil altsår, fifa 08, nfl 09 osv. de ik tager, og de gamle motorstorm nogle gange, men det er sjældent de ik tager imod
Your Mom is rated "E" for Everyone - Billede
Martin1454
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Indlægaf muttenn » fre 11 sep 2009 13:43

har byttet mig til uncharted 2 og ac2 . jeg så at det ikke tog imod Haze,resistance,jericho,motorstorm1 unreal tournamet3 fifa08 ældre sports spil fra 08. jeg havde the golden compas som ikke en gang koster 100 kr ..heh
muttenn
Niveau 5
 
Indlæg: 1227


Indlægaf Krisp » fre 11 sep 2009 14:17

xireuz skrev:Du kan finde eksluderingslisten på deres hjemmeside. Aller øverst er listen med hvilken spil du kan preorder for 1 kr, og midt på siden ude til højre i en grå boks er eksluderingslisten som viser hvilke spil de ikke tager ind.
Der er rig mulighed for at købe spil på game.co.uk og bytte dem til preorders.

Jeg kunne godt sende direkte links, men nu lærer du selv at finde oplysningerne :)


Den var godt gemt. :P.
Men tak for tippet. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Chaui » fre 11 sep 2009 15:01

Har fået Preorder på Uncharted 2 og Ratchet & Clank for 400kr :)

tog ned i blocken og købte 4 spil til 100kr hver.

Det kan nok gøres billigere med spil via england, men er trodsalt lidt nemmere lige at smutte forbi blocken på vej mod Gamestop.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf Krisp » fre 11 sep 2009 15:12

Chaui skrev:Har fået Preorder på Uncharted 2 og Ratchet & Clank for 400kr :)

tog ned i blocken og købte 4 spil til 100kr hver.

Det kan nok gøres billigere med spil via england, men er trodsalt lidt nemmere lige at smutte forbi blocken på vej mod Gamestop.


Jep. Jeg har tjekket det.
Via Game.co.uk kan jeg bestille 4 godkendte brugte spil til i alt 194 kr (inkl. porto).

Dvs for 196 kr kan jeg få både Uncharted 2 og Ratchet and Clank.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Erroneus » fre 11 sep 2009 16:21

Yep du skal bare være opmærksom på at leveringstiden fra Game.co.uk kan være helt op til 8 dage, fra hvor de får sendt det af sted, så den med at bestille i slutningen af en måned er ikke smart, da man kan risikere at når spillet når frem, så er det røget på ekskluderingslisten, som opdateres en gang per måned.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf MsFrederiksen » tirs 15 sep 2009 14:48

Lego Sonic Fracture Quake MTx Gundam er det spil som de tager imod har set den seddel med hva de ikke vælger men er lidt i tvivl har nemlig osse Guitar Hero uden guitar
MsFrederiksen
Niveau 2
 
Indlæg: 127


Indlægaf Ponduus » tirs 15 sep 2009 15:04

Er det ikke på deres ekskluderings liste for den pågældende måned, så tager de selvfølgelig imod det. (hvis de ellers de andre forbehold) Ellers var der ingen ide i at have en sådan liste, vel?
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Abcent » tirs 15 sep 2009 15:30

I kan altid se, hvilke spil de ikke vil tage i mod, her: http://ebgames.dk/pdf/Exclusion_DK.pdf
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Sailaka » ons 07 okt 2009 17:25

:-#
Senest rettet af Sailaka tirs 15 dec 2009 01:06, rettet i alt 1 gang.
Sailaka
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf xireuz » ons 07 okt 2009 17:46

Sailaka skrev:Der blev ringet til mig idag fra Gamestop, hvor jeg fik at vide, at der er en beta kode til mig, fordi jeg har forudbestilt Uncharted 2.

Er det ikke lidt sent at få tilbudt den, når det færdige spil udkommer om 7 dage?

Jo og komplet ubrugeligt eftersom den beta frit kan hentes på PS Store.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Erroneus » ons 07 okt 2009 20:28

Heh i dag, jeg blev i det mindste ringet op i sidste uge, et par dage før den kom på PSN, jeg takkede nej. Gider ikke, når udgivelses datoen er så tæt på.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster