Forum

Coolshop = Rod

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Har du oplevet problemer med Coolshop (fragt, køb, bytte, etc)?

Afstemning sluttede man 05 okt 2009 16:08

Ja, tre gange for meget.
7
13%
Ja, en gang eller to gange måske.
11
21%
Nej, slet ikke.
35
66%
 
Afgivne stemmer : 53

Coolshop = Rod

Indlægaf jobothan » fre 25 sep 2009 16:08

Yeah, ville lige dele en dårlig erfaring, jeg har med coolshop. Jeg vil forsøge at skrive det på en fair måde.

Jeg ville bestille FIFA 2010 og et HDMI-kabel. Da jeg finder ud af, at leverings-adressen er forkert forsøger jeg at ændre den. Det kan jeg ikke, da deres hjemmeside er noget lort. Det resulterer i, at mit HDMI-kabel nu er på vej til min gamle adresse. Da jeg henvender, mig beder de mig bestille et nyt og lade det gamle komme retur til dem.

Da jeg bestiller et nyt er min kvittering totalt fucked. Der er ingen leveringsadresse og intet produkt på, men kun en pris.

Jeg henvender mig igen. De siger, jeg skal bestille indtil det ser rigtigt ud. Og annullere de andre ordrer.

Det har resulteret i samme resultat to gange og jeg kunne ikke annullere noget som helst på deres hjemmeside (dvs der er tre HDMI kabler på vej til mig - faktisk fire i alt inkl. deres fuck up på adressen)

Kan det virkeligt være rigtigt, når man gentagne gange har fat i deres kundeservice for at være behjælpelig med at deres lort ikke virker, at man får så ringe en behandling?

Det synes jeg ikke.

Nu glæder jeg mig til at se, om jeg skal betale for de ekstra forsendelser. Hvis jeg skal, så får de sgu en sag på nakken.

Når det er sagt, så er det en okay forretning at handle i - har ikke før haft de store problemer. Og så er deres HDMI kabler billige. Men jeg ville gerne betale en 20'er ekstra for en bedre betjening.

Nu ligger landet sådan, at min nye PS3 Slim kommer på tirsdag (hvis alt går vel), så helt sur kan jeg alligevel ikke være... :)
jobothan
Niveau 0
 
Indlæg: 46

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » fre 25 sep 2009 16:14

Det er squ syndt, at nogle har dårlige erfaringer med dem. Har aldrig selv haft noget problem.. Eller jo, en enkelt lille ting som alligevel blev løst. Havde bestilt Warhawk, men de havde sendt mig den amerikanske udgave af spillet. Det fandt jeg ud af, da jeg havde installeret udvidelsespakkerne, som så ikke virkede. Jeg kontaktede dem, sendte spillet retur og havde pengene få dage efter.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Maaaaaark » fre 25 sep 2009 16:22

Så tænk din da om en anden gang, og lad være med at sende lortet til forkert adresse ! Sku da ikke Coolshops skyld at du har fejlet !
Maaaaaark
 
Indlæg: 134


Indlægaf crockett » fre 25 sep 2009 16:24

Nu er det godt nok møj længe siden jeg har handlet der, men de 10 - 12 gange jeg har købt der har alt været 100% i orden. Men meget kan jo have ændret sig siden. :wink:
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Ponduus » fre 25 sep 2009 16:25

Øh, det var slet ikke det der var hans problem. Problemet var at han ikke kun få ændret adresse og at han efterfølgende ikke kunne få kvitteringen til at se rigtig ud.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf andr2999 » fre 25 sep 2009 16:29

Det eneste jeg har oplevet er at nogle gange sidder spillet ikke i holderen, men spillene er aldrig blevet ridset ;)
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf crockett » fre 25 sep 2009 16:31

Maaaaaark skrev:Så tænk din da om en anden gang, og lad være med at sende lortet til forkert adresse ! Sku da ikke Coolshops skyld at du har fejlet !


Slå bak skipper... Uanset om han har skrevet forkert adresse eller ej, så er det problematisk hvis han, efter at have gjort coolshop opmærksom på hans problem, følger deres anvisninger, og hjemmesiden ikke tillader de ændringer han har fået besked på at foretage.
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Krisp » fre 25 sep 2009 16:46

Jeg har handlet der 4-5 gange og der har aldrig været problemer. De har altid været flinke, ydet god service og sendt tingene til tiden som lovet.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf SoulDecapitate » fre 25 sep 2009 17:26

har handlet der flere 1000 gange , der har da været lidt problemer, men ikke det vilde.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Brofelde » fre 25 sep 2009 17:27

Har haft over 20 handler gennem Coolshop, og har aldrig haft problemer.. handler der gerne igen.
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Lynggaard CR » fre 25 sep 2009 21:04

Har heller aldrig haft problemer med dem, og jeg handler tit spil der. Det er altid bittert når der opstår den slags problemer ved internet-handel. Men man skal osse huske, at det er osse er mennesker der sidder bag coolshops skærme, og ingen er ufejlbarlige. Nægter du at modtage de mange kabler, såfremt de sendes i en pakke, kan du kvit og frit lade dem returnere. Skal du på den anden side selv sørge for porto til at sende det retur, bør Coolshop være store nok til at refundere pengene, hvis skylden er deres.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Indlægaf Badfarmer » fre 25 sep 2009 21:20

Jeg bestilte Cod : Mw derinde i foråret og fik at vide at der 3-4 dage inden jeg ville få det, da de ikke havde det hjemme.

Efter 4 uger vidste de stadig ikke hvornår de fik det hjem. Så jeg afbestile det igen og derfor har jeg aldrig handlet derinde og kommer aldrig til det.
Da jeg synes det er for en ringe service som de leverer..
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf Generin » fre 25 sep 2009 22:58

Jeg har handler på coolshop et utal af gange og jeg er fuld ud tilfreds. Det eneste minus jeg måske ville påpege er at deres hjemmeside er lidt half-sløv fra tid til anden.
Jeg har aldrig haft problemer med deres service.

10 ud af 10 bowlerhatte fra min side
Enlig svamp, klar til kamp
Billede
Generin
Niveau 2
 
Indlæg: 145

Brugeravatar

Indlægaf Abildtrup » fre 25 sep 2009 23:11

Havde igennem et halvt år et problem med coolshop.

Jeg havde købt et spil for en kammerat på deres side.
8 måneder senere begyndte de at opkræve beløbet på spillet igen. Dette gentog sig med ca. 1 måneds mellemrum i 6 måneder.

Det tog dem mange måneder at få løst - uden så meget som en undskyldning.

Jeg handler der stadig. men de er bestemt ikke første prioritet...
Abildtrup
Niveau 6
 
Indlæg: 1372
By: Odense (helst London)


Indlægaf feinschmecker » lør 26 sep 2009 02:50

Maaaaaark skrev:Så tænk din da om en anden gang, og lad være med at sende lortet til forkert adresse ! Sku da ikke Coolshops skyld at du har fejlet !


Venlig og sober besvarelse - just the way I like it!

Anyway - jeg havde problemer med at få GTA4 på release-dato på trods af at jeg var blevet stillet det i udsigt. Og selvom det sikkert ikke er Coolshops skyld, at Post Danmark drikker tæt i arbejdstiden, har jeg ikke handlet der siden. Og kommer nok ikke til det igen efter alle anbefalingerne af shopto(dot)net herinde...

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster