Yeah, ville lige dele en dårlig erfaring, jeg har med coolshop. Jeg vil forsøge at skrive det på en fair måde.
Jeg ville bestille FIFA 2010 og et HDMI-kabel. Da jeg finder ud af, at leverings-adressen er forkert forsøger jeg at ændre den. Det kan jeg ikke, da deres hjemmeside er noget lort. Det resulterer i, at mit HDMI-kabel nu er på vej til min gamle adresse. Da jeg henvender, mig beder de mig bestille et nyt og lade det gamle komme retur til dem.
Da jeg bestiller et nyt er min kvittering totalt fucked. Der er ingen leveringsadresse og intet produkt på, men kun en pris.
Jeg henvender mig igen. De siger, jeg skal bestille indtil det ser rigtigt ud. Og annullere de andre ordrer.
Det har resulteret i samme resultat to gange og jeg kunne ikke annullere noget som helst på deres hjemmeside (dvs der er tre HDMI kabler på vej til mig - faktisk fire i alt inkl. deres fuck up på adressen)
Kan det virkeligt være rigtigt, når man gentagne gange har fat i deres kundeservice for at være behjælpelig med at deres lort ikke virker, at man får så ringe en behandling?
Det synes jeg ikke.
Nu glæder jeg mig til at se, om jeg skal betale for de ekstra forsendelser. Hvis jeg skal, så får de sgu en sag på nakken.
Når det er sagt, så er det en okay forretning at handle i - har ikke før haft de store problemer. Og så er deres HDMI kabler billige. Men jeg ville gerne betale en 20'er ekstra for en bedre betjening.
Nu ligger landet sådan, at min nye PS3 Slim kommer på tirsdag (hvis alt går vel), så helt sur kan jeg alligevel ikke være...