Forum

Shopto Problemer

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Shopto Problemer

Indlægaf Code » man 02 nov 2009 13:12

Hej
Jeg bestilte et headset fra shopto... Det er over 2 uger siden. Jeg har emailet dem, men de svarer ikke. Deres chat kan jeg heller ikke få til at virke, da den bare ikke loader (bortset fra en enkelt gang, der var de der dog ikke, så skal lige prøve igen om en time eller to).

Der står på siden at min adresse ikke er komplet og at de bare har sendt pakken til Danmark.... Det resulterede i at de fik pakken igen.
Det der er virkelig irriterende er at de så ovenikøbet har trukket pengene.. dobbelt.

Jeg skal ihvertfald aldrig købe noget hos shopto igen, deres service er elendig.
Code
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Gavin » man 02 nov 2009 13:21

Lyder underligt, jeg har personligt altid fået svar på mail fra dem, og har også altid fået det bestilte inden for få dage.

Hvad skriver du til dem? :)
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Code » man 02 nov 2009 13:37

Gavin skrev:Lyder underligt, jeg har personligt altid fået svar på mail fra dem, og har også altid fået det bestilte inden for få dage.

Hvad skriver du til dem? :)


Skrev først at der var problemer med det. Efter nogle dage hvor jeg intet svar fik, skrev jeg så igen med order nummer og hvad fejlen er. De svarer bare ALDRIG! >: (

Kan du forresten få live chat til at virke nu?
Code
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf xireuz » man 02 nov 2009 13:41

Her virker live-chatten heller ikke. Den siger bare at tidsfristen udløb.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Code » man 02 nov 2009 13:45

xireuz skrev:Her virker live-chatten heller ikke. Den siger bare at tidsfristen udløb.


Og jeg var selv "heldig" at connecte en gang i sidste uge. Der var der dog ingen online og havde heller ikke tid til at sidde og vente på dem :/
Code
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Gavin » man 02 nov 2009 13:52

Ja, den virker heller ikke her i firefox, og ved IE åbner den slet ikke vinduet.
All men dream, but not equally!
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Code » man 02 nov 2009 14:04

Gavin skrev:Ja, den virker heller ikke her i firefox, og ved IE åbner den slet ikke vinduet.


Hvilket er fantastisk når de ikke svarer på mine mails og jeg vil ikke ringe til dem, for så får jeg pludselig en kæmpe regning for at ringe til udlandet :x
Code
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Erroneus » man 02 nov 2009 14:17

Email supporten med de fleste engelske butikker er desværre ikke for god, det oplever man med mange af butikkerne derover.

Jeg syntes du skal skrive igen og gøre dem opmærksom på at hvis de ikke fører pengene tilbage, så bliver du nød til at kontakte din bank og få dem til at annullere de 2 træk.

Og så skulle du måske tjekke din adresse på deres side, den må stå forkert på en eller anden måde og IKKE brug ÆØÅ.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Code » man 02 nov 2009 14:19

Erroneus skrev:Email supporten med de fleste engelske butikker er desværre ikke for god, det oplever man med mange af butikkerne derover.

Jeg syntes du skal skrive igen og gøre dem opmærksom på at hvis de ikke fører pengene tilbage, så bliver du nød til at kontakte din bank og få dem til at annullere de 2 træk.

Og så skulle du måske tjekke din adresse på deres side, den må stå forkert på en eller anden måde og IKKE brug ÆØÅ.


Forkert? Ja tak, der står intet længere. Jeg bestilte, skrev fint min adresse uden brug af ÆØÅ og hvad står der på kvitteringen? "To: DEN" Der stod intet andet, men kunne se på nogle bokse at det var der adressen egentlig skulle have stået.
Jeg vil skrive til dem og sige det med banken... Kan man overhovedet det? :?
Code
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf DeX » man 02 nov 2009 14:31

Hvis der ikke går alt for lang tid i mellem og hvis beviserne er gode nok så kan man.
DeX
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Gavin » man 02 nov 2009 14:33

En tilføjelse til det med ÆØÅ, det burde ikke være noget problem, min adresse har ihvertfald et Ø.

Du kan godt kontakte banken når du jo har betalt med kort. Hvis det havde været bankoverførsel ville de ikke kunne gøre noget.
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Code » man 02 nov 2009 14:35

Gavin skrev:En tilføjelse til det med ÆØÅ, det burde ikke være noget problem, min adresse har ihvertfald et Ø.

Du kan godt kontakte banken når du jo har betalt med kort. Hvis det havde været bankoverførsel ville de ikke kunne gøre noget.


I see.. Hm, jeg har ihvertfald sendt dem en mail nu hvori der står at hvis de ikke giver mig pengene igen, så må jeg kontakte min bank. Jeg giver dem et par dage til at svare...
Code
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Ponduus » man 02 nov 2009 14:39

Jeg har nu også altid brugt æ,ø,å uden problemer. Både flere steder i England, US, ja sågar også i Australien. Har både et Ø og et Æ i min adresse.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Code » man 02 nov 2009 15:07

LOL!

For satan.. det virkede. Jeg skrev i subject: "Cancel my order and give back my money, or I'll have to contact my bank and make them cancel the withdrawal."

og gav så mit ordre nummer osv..

Det tog dem 25 minutter at give mig en mail hvor der står de vil sende mig mine penge igen.
Code
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Indlægaf Gavin » man 02 nov 2009 15:24

Ved du egentlig om de har modtaget de andre mails du har sendt?

Men det er da godt at de har svaret nu. :)
All men dream, but not equally!
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster