Gavin skrev:Lyder underligt, jeg har personligt altid fået svar på mail fra dem, og har også altid fået det bestilte inden for få dage.
Hvad skriver du til dem?
xireuz skrev:Her virker live-chatten heller ikke. Den siger bare at tidsfristen udløb.
Gavin skrev:Ja, den virker heller ikke her i firefox, og ved IE åbner den slet ikke vinduet.
Erroneus skrev:Email supporten med de fleste engelske butikker er desværre ikke for god, det oplever man med mange af butikkerne derover.
Jeg syntes du skal skrive igen og gøre dem opmærksom på at hvis de ikke fører pengene tilbage, så bliver du nød til at kontakte din bank og få dem til at annullere de 2 træk.
Og så skulle du måske tjekke din adresse på deres side, den må stå forkert på en eller anden måde og IKKE brug ÆØÅ.
Gavin skrev:En tilføjelse til det med ÆØÅ, det burde ikke være noget problem, min adresse har ihvertfald et Ø.
Du kan godt kontakte banken når du jo har betalt med kort. Hvis det havde været bankoverførsel ville de ikke kunne gøre noget.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster