Forum

MW2 og Coolshop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

MW2 og Coolshop

Indlægaf laksemand » ons 11 nov 2009 18:07

Hej allesammen,

Jeg har siddet som et lille barn og ventet på at modtage min udgave af Modern Warfare 2, som jeg har forudbestilt hos Coolshop. Via deres hjemmeside kan jeg se, at de har afsendt det d. 7/11, men jeg har endnu intet modtaget. Deres onlinesupport kunne ikke hjælpe mig og sagde blot, at jeg skulle vente en dag mere. Genialt råd!

Har I alle modtaget jeres MW2 fra Coolshop?
laksemand
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Chaui » ons 11 nov 2009 18:12

Det er hvad der sker. den dukker nok op før eller siden, og hvis ikke må de hive fat i PostDanmark. men da tror jeg der skal gå et par uger inden de leder efter den der.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf laksemand » ons 11 nov 2009 18:19

Ja, det er det vel. Det er bare første gang, at det sker for mig :(

Jeg må vel ruste mig med tålmodighed - og det er ikke nemt, når det handler om Call of Duty :)
laksemand
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Chaui » ons 11 nov 2009 18:20

nej jeg ville nok heller ikke kunne klare at vente. skal dog siges jeg aldrig har modtaget de spil jeg har forudbestilt hos Coolshop til tiden. Så jeg handler der aldrig igen.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf andr2999 » ons 11 nov 2009 18:22

du kan jo gå ind på din konto inde på coolshop, og efterlyse spillet ;)
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf kapeshape » ons 11 nov 2009 18:47

Køb et eksemplar og refunder det fra coolshop når du modtager det.. koster kun en flad 5o'er mere hos blockbuster..
kapeshape
Niveau 3
 
Indlæg: 225


Indlægaf laksemand » ons 11 nov 2009 19:44

@Chaui: Jeg holder mig sgu også fra Coolshop nu.

@Andr2999: Hvis jeg trykker på knappen "Efterlysning/Retur/Defekt?", så kommer der bare noget frem om RMA. De får dog at høre fra mig imorgen, hvis jeg endnu ikke har modtaget det :)

@Kapeshape: Tak for rådet, men da jeg har brugt Coolshop's point, så vil jeg ikke afbestille, da jeg så mister de 50 kr. i rabat.
laksemand
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Gavin » ons 11 nov 2009 23:14

Laksemand: Mit eksemplar står også som afsendt d. 7. november, og mandag blev pengene trukket på min konto.

Hvis jeg ikke har det imorgen laver jeg en efterlysning, det du skal gøre er at printe det skema ud og sende til coolshop når du har udfyldt det. :)
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf laksemand » ons 11 nov 2009 23:42

Coolio - tak.

Det er lidt beroligende at høre, at jeg ikke er den eneste.

Jeg læste også lige en nyhed, hvor der stod, at PostDanmark lige nu har rekord i sygefravær, så det kan muligvis forklare en forsinkelse .. jeg tilgiver dem dog aldrig! :)
laksemand
Niveau 1
 
Indlæg: 56


Indlægaf Scubaghost » ons 11 nov 2009 23:45

Har sagt det 1000 gange før og endnu engang bekræfter butikken sig selv. CoolFLOP.. De er så fuld af tomme løfter, hustlere og parallelimport. En anden ting, der gør at jeg synes de er ringe - prøv at google "EB Games" og se det øverste resultat... Det er da lavt.....
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Abcent » ons 11 nov 2009 23:59

Scubaghost skrev:En anden ting, der gør at jeg synes de er ringe - prøv at google "EB Games" og se det øverste resultat... Det er da lavt.....


Hvad da? :?
Billede
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Gavin » tors 12 nov 2009 00:07

Vil tro det er det han mener?
Billede

så lykkedes det!
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Abcent » tors 12 nov 2009 00:25

Ja, okay, det kan jeg godt se. Det er sgu for lavt!
Den kommer bare ikke frem, hos mig.
Abcent
Niveau 3
 
Indlæg: 247


Indlægaf Erroneus » tors 12 nov 2009 00:42

Pffs folkens, det gør ALLE store firmaer. Sony, MS, Facebook, Volvo osv. Intet nyt under solen der, det hedder markedsføring.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Indlægaf Scubaghost » tors 12 nov 2009 01:01

Sony markedsfører sig da ikke under Samsungs navn eller andet...

Hvorfor markedsføre sig under EBgames´navn. Det er og bliver en flok hustlere. De lovede at folk havde det på releasedagen De lover og lover..... De skal i hvert tilfælde ikke leve af deres stamkunder. Jeg tror ikke der er mange, der bliver.
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster