Forum

MW2 og Coolshop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf Scubaghost » tors 12 nov 2009 15:10

Ja, - de har nemlig ikke sendt. Med alle de postbude ville man have fået..
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Gavin » tors 12 nov 2009 15:42

laksemand skrev:
Gavin skrev:Coolshop skriver da at de normalt sender dagen før release ;)

Men ja, det er højest sansynligt PostDK nu, da de er ramt af influenza.
Coolshop er jo forresten begyndt at sende med GLS, og de kan jo trackes går jeg ud fra. :o)


Ja, jeg har godt læst om, at PostDK har problemer med sygdom, men hvis posten har været her idag med breve, så burde han jo have haft spillet med, da det bliver sendt som brev og ikke pakke.

Jeg har ikke hørt om GLS. Deres online-kundeservicechat siger i hvert fald, at det stadig er PostDK :)


Jamen jeg er helt enig, mit blev sendt d. 7 november, eller det står der ihvertfald, og jeg har stadig ikke modtaget mit MW2.

Og jeg har modtaget masser af andet post, bl.a. film fra lovefilmdk, så det burde jo ha været her. :)

Det virker underligt at de ikke har nævnt GLS, men det kan være fordi de stadig sender med postdk hvis man blot køber ét spil, men ellers er det GLS. Hvis man f.eks køber 3 spil er det GLS, vælger man PostDK koser det 29 kr. :)
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf feinschmecker » tors 12 nov 2009 15:57

Bassel skrev:Nu ved jeg ikke hvad alle i andre mener, og jeg kan for den sags skyld også være ligeglad...

Når der står at spillet er sendt afsted, kan du sgu godt regne med det. CoolShop må ikke trække penge før spillet er ude af deres hænder, og det ville derfor være ulovligt for dem at angive en forkert afsendertid.
PostDanmark havde, den dag MW2 blev udgivet, udvidet deres mandskab da alle valgkort til KV2009 også skulle deles ud.

Læg 2 og 2 sammen, og du kommer nok frem til, hvorfor du ikke har modtaget dit spil på release.


Du har fuldstændig ret! Det kan godt virke lidt unfair overfor Coolshop, som selvsagt ikke er herre over Post Danmark.

Men hvis man spiser på en resturant hvor kokkens leverance af tutty-frutti-krymmel beklageligvis er erstattet af tutti-frutti-cyanid (eller noget andet uspiseligt som f.eks. dild), kommer man nok ikke tilbage lige med det første. Som man siger: "Brændt barn lugter ilde". Eller noget...

Billede

/feinschmecker
feinschmecker
Niveau 4
 
Indlæg: 480

Brugeravatar

Indlægaf Merrin » søn 15 nov 2009 17:40

Scubaghost skrev:Ydermere er CoolFLOP på alle andre punkter også ringe. Har nævnt det før, men gør det lige igen. Har 2 gange oplevet at have bestilt nye spil - MEN fået leveret uplomberede, ridsede og meget grimme spil. Når man kontakter dem kan de ikke forstååååå, at det er rigtigt, men det skal da ikke ske igen. Det gør det bare.. Kompensation??? No way. Ikke engang en kuponkode eller noget..


Coolshop køber billige, brugte, spil i England, og sælger dem som nye i Danmark.

De har gjort det i længere tid, og det er fup, svindel og pinligt.
Merrin
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf Ponduus » søn 15 nov 2009 17:42

Noget du kan bevise?
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Merrin » søn 15 nov 2009 17:49

Dem der har beholdt de brugte spil de har købt som nye, hos Coolshop, kan i hvert fald. Jeg har sendt mine retur.

Det er langt fra nogen velbevaret hemmelighed, at Coolshop laver det stunt med at sælge gamle spil som nye varer.
Merrin
Niveau 1
 
Indlæg: 72


Indlægaf NielChill » tirs 17 nov 2009 00:37

Jeg har ALDRIG haft problemer med CoolShop. Hverken fragt, prisgaranti etc. Alt hvad jeg har modtaget er kommet til tiden og virket upåklageligt. At stemple dem som en gang plattenslagere pga. enkelte tilfælde midt i en influenzaperiode hos postvæsnet er måske lige hårdt nok. Hvis CoolShop var så feje, dumme, latterlige osv. var de nok ikke "Danmarks førende spilbutik og sælger hver år mere end 400.000 spil." (Fra CoolShop) Derudover havde myndighederne g e-handelsfonden nok gået ind i sagen, hvis de havde rod i tingene ang. brugte spil der sælges som nye. Jeg har stadig 110 % tiltro til CoolShop og vil fortsat handle hos dem.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Scubaghost » tirs 17 nov 2009 08:27

your bad!!! :O)
Scubaghost
Niveau 4
 
Indlæg: 408


Indlægaf Player_2 » tirs 17 nov 2009 20:52

Vil lige n?vne at jeg fik min på udgivelsesdagen fra Coolshop
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster