Forum

Coolshop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Coolshop

Indlægaf BARONS-DENMARK » ons 02 dec 2009 02:50

Er jeg den eneste der har oplevet store problemer med coolshop med at få ens penge igen.

jeg købte som alle andre call of duty 2 lang tid før den udkomog betalte via netbank 453kr så kom dagenjeg kunne hente det og vupti så kostet det så kun 404kr.

de påstod jeg kunne få mine penge igen, som jeg betalte for meget, ved at rette henvendelse til dem. nu er vi så 2mail senere og et personligt fremmøde ved coolshop længere henne, stadig ingen penge og stadig den forkerte kvittering for har en jeg fik sendt pr mail på de 454kr med da jeg hentet spillet fik jeg en kvittering på 404kr, hvad jeg ved er det hvis ulovligt, og loven glæder vel alle.

men er jeg den eneste ???
BARONS-DENMARK
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Indlægaf NielChill » ons 02 dec 2009 04:23

Øhh, snakker vi MW2 eller CoD2 (ikke fordi det ændrer på selve sagen)

Personligt har jeg ikke prøvet at skulle bytte noget købt hos CoolShop, og de har altid overholdt deres prisgaranti, leveringsservice osv.

Du burde nok rette telefonisk kontakt til dem og deres servicecenter eller personligt (igen?) for hvis du har smidt 453 efter spillet, og modtaget en kvittering/faktura på 404 er der sket en 'fejl'. Dog ved jeg ikke om CoolShop SKAL udbetale beløbet tilbage, udskrive gavekort etc. når der er tale om forudbetaling, dog skal dit købsbevis/faktura selvfølgelig matche den betalte pris. Kig evt. på deres hjemmeside igen, og få fat i dem.

Held og lykke.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster