Forum

Shopto.net

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Shopto.net

Indlægaf Sivasli_ » ons 21 jan 2009 23:56

Når man køber spil herfra, virker de så på danske ps3 konsoller??

Nogen der ved hvor lang tid det tager at bestille der fra fx? Og betaler man for forsendelse osv?

Har tænkt mig at bestille en controller da den kun koster 34.20£ = 271,48 kr. det erbilligt IMO, eller andre der ved hvor de fides billigere?

På forhånd tak for hjælpen
Sivasli_
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf xireuz » tors 22 jan 2009 00:02

1) Jep de virker på alle konsoller
2) 2-5 dage
3) Jep 3,5£
4) Nej tror det er det billigste du kan få dem til uden risiko for told
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Eriksen » tors 22 jan 2009 00:02

Super sted at handle.

Der går ca 3-4 hverdage til du modtager :) og fragt koster 3,5£
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf SoulDecapitate » tors 22 jan 2009 00:04

Ja det er et rigtig godt sted og handle, desuden er der ingen spil der er regions låst. Så du kan bare handle løs
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Sivasli_ » tors 22 jan 2009 00:11

Super fedt at få så hurtig respons.

Hvad så hvis ikke man er hjemme ved levering af varen? hvor bliver de så lagt henne? det er jo ikke ligesom postdk hvor varen leveres nærmeste posthus?
Billede
Sivasli_
Niveau 0
 
Indlæg: 36


Indlægaf Eriksen » tors 22 jan 2009 00:13

Det er postdk som overtager pakken når den kommer til danmark, og de sender det som anbefalet, så hvis du ikke er hjemme, så skal du hente det på det nærmeste posthus
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Torres » tors 22 jan 2009 00:29

ShopTo er en de engelske sider, som er hurtige med fragten. Tager 2-3 dage.
Billede
Torres
Niveau 2
 
Indlæg: 101

Brugeravatar

Indlægaf NiNc » tors 22 jan 2009 13:20

Super hjemmeside ja:)
vanvittigt gode priser;)
NiNc
Niveau 0
 
Indlæg: 23

Brugeravatar

Indlægaf NintendoB » man 02 feb 2009 17:13

Har prøvet at købe fra Shopto.net ik ligefrem noget jeg hade held med kan man vist godt sig jeg hade store problemer med at bruge mit VisaDankort som betalingsmiddel på siden.

Shopto vil bar ik aksepter mit VisaDankort dog har jeg hørt fra ander at de har haft held med at bruge VisaElectronKort men sådan et har jeg jo ikke så jeg må jo bar find en anden shop at købe fra.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf flowi » man 02 feb 2009 17:21

Jeg har handlet der MANGE gange med mit VisaDankort.
flowi
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf FunteXDK » man 02 feb 2009 17:31

NintendoB skrev:Har prøvet at købe fra Shopto.net ik ligefrem noget jeg hade held med kan man vist godt sig jeg hade store problemer med at bruge mit VisaDankort som betalingsmiddel på siden.

Shopto vil bar ik aksepter mit VisaDankort dog har jeg hørt fra ander at de har haft held med at bruge VisaElectronKort men sådan et har jeg jo ikke så jeg må jo bar find en anden shop at købe fra.


Du har tjekket at du har opgivet korrekte oplysninger... Du skal give de præcis samme oplysninger under navn også f.eks. navnet på kortholderen... altså de dobbelt-tjekker vidst alle oplysninger du giver dem... Synes jeg at jeg har læst i en tråd et eller andet sted...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Eriksen » man 02 feb 2009 17:40

Det er adressen som skal være 100% den som er oplyst i din bank
og
"Name On Card" Skal være det som står på kortet.

Og så burde der ikke være nogle problemer med shopto og Visa Dankort
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf xireuz » man 02 feb 2009 17:42

NintendoB skrev:Har prøvet at købe fra Shopto.net ik ligefrem noget jeg hade held med kan man vist godt sig jeg hade store problemer med at bruge mit VisaDankort som betalingsmiddel på siden.

Shopto vil bar ik aksepter mit VisaDankort dog har jeg hørt fra ander at de har haft held med at bruge VisaElectronKort men sådan et har jeg jo ikke så jeg må jo bar find en anden shop at købe fra.


HUSK: Ingen æ, ø og å. Brug ae, oe og aa.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf NintendoB » man 02 feb 2009 17:43

flowi skrev:Jeg har handlet der MANGE gange med mit VisaDankort.


Det forstår jeg ik noget af så jeg kan ik få dem til at aksepter mit VisaDankort overhovedet. Og dog jeg har fået dem til at aksepter en gang. Men der skul jeg også undlade at skriv mit navn & Adresse i de rubrikker under Card Details dem skul jeg lad stå tomme for i det hele taget at kun få dem til at godken mit kort. Og det dur jo ikke. For efter hva jeg kan forstå så kræve de Navn & Adresse på mit visakort som de så vil send pakken til. Men efter som jeg ikke kan skriv min Adresse på uden at blive afvist ja så kan jeg ikke købe hos dem.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Indlægaf NintendoB » man 02 feb 2009 17:45

xireuz skrev:
NintendoB skrev:Har prøvet at købe fra Shopto.net ik ligefrem noget jeg hade held med kan man vist godt sig jeg hade store problemer med at bruge mit VisaDankort som betalingsmiddel på siden.

Shopto vil bar ik aksepter mit VisaDankort dog har jeg hørt fra ander at de har haft held med at bruge VisaElectronKort men sådan et har jeg jo ikke så jeg må jo bar find en anden shop at købe fra.


HUSK: Ingen æ, ø og å. Brug ae, oe og aa.


Okay det var jeg ikke klar over det vil jeg lige prøve Tak for tibet.

Update : Nix det dur heller ikke den vil bar ik godken mit kort.
NintendoB
Niveau 4
 
Indlæg: 562


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster