Forum

Shopto.net

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf Scoring » ons 06 maj 2009 21:15

Hrm.. Så har de været onde ved mig? Bestilte mine ting i lørdags, de sendte først tirsdag.. Havde regnet med de ville sende mandag.. Det godt nok kun en dag.. Men stadigvæk.. :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf hudhud » ons 28 okt 2009 22:15

Er der nogen af jer som har købt derfra og har modtaget spillet uden problemer, fordi skal måske selv købe derfra men er lidt bange for at blive snydt.
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Indlægaf MisterCook » ons 28 okt 2009 22:30

Hvad med forsendelse. Hvor meget tager de normalt.

Sidder nemlig og vil bestille Modern Warfare 2 - 399,- hos coolshop incl forsendelse.

Omregnet hos shopto.net - ca 348,21 - Plus forsendelse kan det så betale sig.

Lidt sparer man jo selvfølgelig nok, men....
MisterCook
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf Mic » ons 28 okt 2009 23:03

Shopto tager vist £3-3,5 i porto. Kan ikke helt huske hvor meget.
Billede
Mic
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Gavin » ons 28 okt 2009 23:10

Det er £3,5 :)
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf Gavin » ons 28 okt 2009 23:12

For at svare på om det kan betale sig. Jeg synes det ikke. Med porto bliver det ca. 382 kr.

Ved coolshop til 399 kr. kan du jo få det på releasedagen til ikke ret meget mere. :)

Og hvis du tager det coolshop point/10 kr. med, så er vi jo på en måde nede på 389 kr. og så er det endnu mindre, hehe ;)
Gavin
Niveau 3
 
Indlæg: 214


Indlægaf MisterCook » ons 28 okt 2009 23:18

Mic skrev:Shopto tager vist £3-3,5 i porto. Kan ikke helt huske hvor meget.


ok, tak Mic

Så er det ca 380,- hos shopto....

takker..
MisterCook
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf MisterCook » ons 28 okt 2009 23:21

Gavin skrev:For at svare på om det kan betale sig. Jeg synes det ikke. Med porto bliver det ca. 382 kr.

Ved coolshop til 399 kr. kan du jo få det på releasedagen til ikke ret meget mere. :)

Og hvis du tager det coolshop point/10 kr. med, så er vi jo på en måde nede på 389 kr. og så er det endnu mindre, hehe ;)



heh... :lol: du nåede at smide en kommentar før jeg fik sendt min egen..

Men ja, tror jeg snupper den hos coolshop....
MisterCook
Niveau 1
 
Indlæg: 79


Indlægaf hudhud » tirs 10 nov 2009 20:03

nogen der kender muligeheder af køb i shopto for 14 årige
hudhud
Niveau 4
 
Indlæg: 760


Indlægaf Eriksen » tirs 10 nov 2009 20:11

hudhud skrev:nogen der kender muligeheder af køb i shopto for 14 årige


Hvis du har Visa Electron kort skulle der ikke være nogle problemer at handle der som 14 årige
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf Phileo » fre 13 nov 2009 17:52

Hej

Jeg vil gerne bestille Tekken 6 fra Shopto.net, men har opdaget, at spillet står som 30pund, når jeg ikke er logget ind, men logger jeg så ind for at putte den i kurven, står den til næsten 40 pund.. Nogen der kan forklare hvordan det hænger sammen?

http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES ... n%206.html

I øvrigt, så har jeg en midlertidig bruger, som jeg ikke vil benytte mig af, da jeg er kommet til at opgive forkerte oplysninger, som tilsyneladende ikke kan ændres før efter 2. køb. Har derfor oprettet en ny med min hotmail-adresse, men der er nu gået over 24 timer, og har stadig ikke modtaget den automatiske aktiveringsmail? Når jeg prøver at logge ind, siger den jeg endnu ikke er aktiveret.. (Bemærk, at jeg først har oprettet med min hotmail, og fordi der gik så lang tid, bruger jeg midlertidigt en @forum-mail.) Sendte i aftes en mail om, hvorfor jeg ingen aktiveringsmail har modtaget, men har heller ikke fået respons her endnu.. og nu går vi weekenden i møde, så det er noget lort.

På forhånd tak for svar
Phileo
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf Mic » fre 13 nov 2009 18:18

Prisen er stadig ~£30 når jeg logger ind. Er du sikker på at den ikke ændrer sig til euro når du logger ind? Det er nemlig ~€38. Du kan selv skifte mellem pund og euro i venstre side.
Billede
Mic
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf Phileo » fre 13 nov 2009 18:30

Ahh, det er rigtigt. Den skifter til euro, eftersom jeg har angivet DK, når jeg logger ind. Tegnene ligner også hinanden :P

Man mange tak for hjælpen =) Skal dog alligevel endnu vente på en aktiveringsmail ..
Phileo
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Indlægaf gamer666 » fre 13 nov 2009 22:37

Phileo skrev:Hej

Jeg vil gerne bestille Tekken 6 fra Shopto.net, men har opdaget, at spillet står som 30pund, når jeg ikke er logget ind, men logger jeg så ind for at putte den i kurven, står den til næsten 40 pund.. Nogen der kan forklare hvordan det hænger sammen?

http://www.shopto.net/PS3/VIDEO%20GAMES ... n%206.html

I øvrigt, så har jeg en midlertidig bruger, som jeg ikke vil benytte mig af, da jeg er kommet til at opgive forkerte oplysninger, som tilsyneladende ikke kan ændres før efter 2. køb. Har derfor oprettet en ny med min hotmail-adresse, men der er nu gået over 24 timer, og har stadig ikke modtaget den automatiske aktiveringsmail? Når jeg prøver at logge ind, siger den jeg endnu ikke er aktiveret.. (Bemærk, at jeg først har oprettet med min hotmail, og fordi der gik så lang tid, bruger jeg midlertidigt en @forum-mail.) Sendte i aftes en mail om, hvorfor jeg ingen aktiveringsmail har modtaget, men har heller ikke fået respons her endnu.. og nu går vi weekenden i møde, så det er noget lort.

På forhånd tak for svar


Ved min aktivering af min mail gik der 4 dage før jeg fik den. Jeg havde dog skrevet hele to "brokke" breve :), men tror ikke det var derfor jeg fik den. De 24 timer kan de godt stikke et hvis sted op. Det passer ikke for alle!
gamer666
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Phileo » fre 13 nov 2009 22:55

Nej vel :P
Men er da glad for jeg ikke er den eneste. Mht. de 24 timer, så er det ikke hvad de nævner. De skriver faktisk endda, at man burde modtage en automatisk aktiveringsmeddelelse med det samme, så det er latterligt at der går flere dage xD
Phileo
Niveau 0
 
Indlæg: 3


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster