Forum

Play.com?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Play.com?

Indlægaf qwarkqwark » fre 23 jan 2009 20:33

Har bestilt et spil der fra i onsdags, men det er ikke kommet selvom de skrev det kun ville tage 3-5 dage?
Har i handlet der eller ved i noget?
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Re: Play.com?

Indlægaf heroes2 » fre 23 jan 2009 20:37

qwarkqwark skrev:Har bestilt et spil der fra i onsdags, men det er ikke kommet selvom de skrev det kun ville tage 3-5 dage?
Har i handlet der eller ved i noget?


Det tager ca 1-3 uger fra de har sendt til du modtager det. Forvent at dit spil bliver taget i tolden, da de fleste gør det nu. det betyder du skal betale lidt over 200 kr for at få dit spil :(

Har handlet der meget, da spillene ikke blev taget i tolden, køber ikke mere derfra.
heroes2
 


Indlægaf Laffer » fre 23 jan 2009 20:45

Er aldrig blevet snuppet i tolden fra play.com men ja de har lang lang leveringstid, tog 20 dage sidst!
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Indlægaf SoulDecapitate » fre 23 jan 2009 20:52

De sidste 3 gange jeg har handlet der, er det blevet snuppet i tolden.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf qwarkqwark » fre 23 jan 2009 21:09

Men det virker som om det er engelsk, og der er der da ikke told...
Billede
qwarkqwark
Niveau 3
 
Indlæg: 242


Indlægaf Allanb » fre 23 jan 2009 21:20

Har handlet der en gang, hvor jeg købt 3 spil. Modtog et 5 dage efter, et 14 dage efter(som blev nuppet i tolden) og 1 dukkede aldrig op :-( Der er told på fra play.com, da de sender fra Jersie som ikke er med i EU..

Så kan kun anbefale ikke at handle der, da du i Told og gebyr betaler 195 kr. pr spil...
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Indlægaf TuXX » fre 23 jan 2009 21:28

Som de andre skriver så _er_ der risiko for told fra Play.com, uanset om de taler engelsk, tysk eller hindu! :)
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf anlun5 » fre 23 jan 2009 21:31

Jeg har handlet der 2 gange.

Første gang var lige da Uncharted: Drakes Fortune udkom, og der gik der 2 dage fra jeg bestilte og til jeg modtog det. Det har været et sandt postvæsen mirakel, for jeg havde ikke betalt for express levering eller noget i den stil, og det blev heller ikke taget i tolden. Men så her da LittleBigPlanet udkom, var det en helt anden historie, der regnede jeg med at det nok ville komme efter ca. en uge. Men der gik 3 uger. Og man kan godt opgive at komme i kontakt med kundeservice...
Men det er i hvert fald sidste gang jeg har handlet der. Priserne er okay, men vil sgu ikke vente 3 uger på mine spil, så hellere betale 150 kroner mere!
anlun5
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Indlægaf tigerdyret » lør 24 jan 2009 00:13

Jag har lige købt Dark knight og Planet Earth på blu-ray fra play.com, og der var ikke told på nogen af forsendelserne, men det er et gamble! Det tog lidt over en uge før de kom..
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf Neverlie » lør 24 jan 2009 16:09

Har handlet der over 30 gange - aldrig taget i tolden...Har prøvet 3 ting som ikke kom indenfor tidsrammen 3-5dage.
Gaming frem- og fortid på bloggen...
http://blogs.pslife.dk/neverlie
Neverlie
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Indlægaf Vinterbird » lør 24 jan 2009 16:22

tigerdyret skrev:Jag har lige købt Dark knight og Planet Earth på blu-ray fra play.com, og der var ikke told på nogen af forsendelserne, men det er et gamble! Det tog lidt over en uge før de kom..


Off-topic: Danske tekster på Dark Knight selvom det var UK udgaven?
Vinterbird
Niveau 4
 
Indlæg: 341


Indlægaf SoulDecapitate » lør 24 jan 2009 16:31

Vinterbird skrev:
tigerdyret skrev:Jag har lige købt Dark knight og Planet Earth på blu-ray fra play.com, og der var ikke told på nogen af forsendelserne, men det er et gamble! Det tog lidt over en uge før de kom..


Off-topic: Danske tekster på Dark Knight selvom det var UK udgaven?
yep det er der :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf tigerdyret » lør 24 jan 2009 17:35

SoulDecapitate skrev:
Vinterbird skrev:
tigerdyret skrev:Jag har lige købt Dark knight og Planet Earth på blu-ray fra play.com, og der var ikke told på nogen af forsendelserne, men det er et gamble! Det tog lidt over en uge før de kom..


Off-topic: Danske tekster på Dark Knight selvom det var UK udgaven?
yep det er der :-)

Corecto.. Der er danske subs :wink:
tigerdyret
Niveau 4
 
Indlæg: 561

Brugeravatar

Indlægaf BingoDK » lør 24 jan 2009 19:50

off-topic: købte the dark knight og batman begins for 200 kr (cirka) på amazon.co.uk forleden... über nice med danske subs til den pris. :)
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf SnoobyFly » lør 14 mar 2009 18:10

Har handlet på Play.com masser gange.. Har modtaget mine spil indenfor 1 uge, efter jeg bestilte spillene.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster