Forum

Spørgsmål ang. Zavvi.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Spørgsmål ang. Zavvi.

Indlægaf Brofelde » lør 27 feb 2010 05:16

Hey Rødder..

Har en veninde der anbefalede mig Zavvi.co.uk
Så vidt jeg kan se og forstå på hende, sender de fra omkring Manchester, så told er vel ikke noget problem?

Er der nogle der har erfaring med dem? De har en fragt på 99cent, og ret billige titler efter hvad jeg lige kan se på tingene..

De har nogle MEGET store butikker derovre, så det er ikke bare en gut der lige har startet et firma på nettet..

Hører gerne fra folk der har erfaring med dem. :)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf heroes » lør 27 feb 2010 08:40

Der er risiko for told, da de sender fra Jersey øerne..

Du kan ligge omkring 200 kr oveni prisen, hvis det bliver taget :cry:

Kan ikke huske hvor meget varen max må koste, uden at der skal betales afgifter + gebyr til postdk som er omkring 150 kr :roll:
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 995


Indlægaf Brofelde » lør 27 feb 2010 08:48

Ah, pis..

Tak mate :)

Får sku min veninde til at sende dem så..
Lorte told.
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf TuXX » lør 27 feb 2010 10:03

Bagatel-grænsen er 80,- så det er primært pris-billige CD'ere det kan betale sig derfra.

Og det er en pisseskam (undskyld mit franske...) for de har fede priser og rigtig fed kundeservice.

De er foriøvrigt ejet af TheHut så det er ikke noget helt lille firma :-)
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Brofelde » lør 27 feb 2010 10:13

TuXX skrev:Bagatel-grænsen er 80,- så det er primært pris-billige CD'ere det kan betale sig derfra.

Det var nu spil jeg kiggede efter. :) Men tak for oplysningen.
TuXX skrev:Og det er en pisseskam (undskyld mit franske...) for de har fede priser og rigtig fed kundeservice.

De er foriøvrigt ejet af TheHut så det er ikke noget helt lille firma :-)

Nej, min veninde handler også kun spil og film hos dem.. De har to forholdsvist store butikker i Meadowhall i Sheffield..

Der er nok ikk andet for end at jeg køber en forholdsvist stor kuffert når jeg er derovre. ;) hehe
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf TuXX » lør 27 feb 2010 11:35

Det ville jeg da gøre hvis man alligevel er der ovre.

Havde bestilt en filmbox hos dem i "god tid" før jul til brug i gave, men den ankom EFTER jul pga. PostDanmark synes den skulle fortoldes og det skulle tage ekstra lang tid.. tak for lort..

Zavvi sendte en ny som OGSÅ blev fortoldet efter 40 år, så jeg nægtede modtagelse af dem begge og lod Post Danmark bruge en masse penge på at sende dem retur og jeg fik mine penge fra Zavvi uden bøvl overhovedet.

Summasumarum, Post Danmark brugte tid og penge på at fortolde 2 pakker samt penge på at sende dem retur igen.. kæft så kan de lære at bide dem selv i røven, jeg griner stadig :lol:

Jeg har ikke noget imod lidt told/moms, men jeg har noget imod at leveringstiden skal forlænges med en faktor 10 + jeg skal give, what, 160,- kroner for noget der måske har kostet mindre end det... de må da være gale. Kan jeg genere dem så gør jeg det uanset hvor barnligt og ukonstruktivt det så end må være.

Det er jo ikke ligefrem sådan at jeg kan bede Zavvi eller andre butikker om at bruge andet end alm. post. JEg er tvunget til at pakken skal gennem Post Danmarks hænder.

Jeg kalder det monopol og jeg undgår monopoler så vidt muligt.

Pyh.. så fik jeg da luft.
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Indlægaf Erroneus » lør 27 feb 2010 13:35

Ja post Danmark er en kedelig ting :( Høje gebyrer, ingen måde at komme uden om og langsomme.

Jeg kan anbefale at læse følgende blog post, en af mine venner har lavet: http://rantic.tumblr.com/post/399229143/told er glimrende læsning :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf TuXX » lør 27 feb 2010 20:26

Jesus da ja... det er fanme Post Danmark i en nøddeskal at læse den blog-post.

Det er lige som man kender dem.. store, langsomme og slet ikke til at finde logik i. :evil:
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster