Forum

Bedste blu-ray shop?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Bedste blu-ray shop?

Indlægaf Scoring » søn 01 feb 2009 21:56

Skal til og købe nogle billige blu-rays.. B.la Death Race..

Nogle der har nogle gode sider?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf BingoDK » man 02 feb 2009 00:04

Jeg fik fat i Batman Begins / The Dark Knight for 250 fra amazon.co.uk. Er 100% tryg ved at handle hos dem.. Plejer ellers at være lidt skeptisk overfor at købe fra udlandet..
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf SoulDecapitate » man 02 feb 2009 00:15

dvdstrax.dk. synes det er en god og billige side..
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Morten Skou » man 02 feb 2009 00:27

Jeg bruger altid Axelmusic.com, fint priser og leverer indenfor nogenlunde tid, typisk en uge.
Morten Skou
Niveau 6
 
Indlæg: 1828


Indlægaf Willum89 » man 02 feb 2009 09:59

dvdstrax.dk (Sender fra Norge, og det er derfor at de er så billige) & mowee.dk er de sider som jeg bruger mest. Vil gerne have dem så billigt som muligt, men vil ikke bruge eks amazon.co.uk & dvd.co.uk da der er chance for told.
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf SoulDecapitate » man 02 feb 2009 10:06

Willum89 skrev:dvdstrax.dk (Sender fra Norge, og det er derfor at de er så billige) & mowee.dk er de sider som jeg bruger mest. Vil gerne have dem så billigt som muligt, men vil ikke bruge eks amazon.co.uk & dvd.co.uk da der er chance for told.
Ja der er så ikke chancer for told fra DVD.co.uk, da de har en hård politik hvad/hvor fra de sender , Siden gør også selv opmærksom på når de ikke sender PGA told regler.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf BingoDK » man 02 feb 2009 11:21

og der er ikke told på varer købt fra amazon.co.uk. det er trods alt stadig inden for EU's grænser.
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Indlægaf xireuz » man 02 feb 2009 12:01

SoulDecapitate skrev:
Willum89 skrev:dvdstrax.dk (Sender fra Norge, og det er derfor at de er så billige) & mowee.dk er de sider som jeg bruger mest. Vil gerne have dem så billigt som muligt, men vil ikke bruge eks amazon.co.uk & dvd.co.uk da der er chance for told.
Ja der er så ikke chancer for told fra DVD.co.uk, da de har en hård politik hvad/hvor fra de sender , Siden gør også selv opmærksom på når de ikke sender PGA told regler.


Nej der er ikke chance for told fra dvd.co.uk, men der er for moms (og derfor også PostDK's gebyr). Ved varer under 18£ kan du risikerer de sender fra Schweiz, som er udenfor EU. Og varer med en værdi højere end 80 kr. skal der betales moms af.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf SoulDecapitate » man 02 feb 2009 12:06

ok jeg har handlet der i over 1 år, aldrig har jeg haft problemer , aldrig har jeg hørt om nogen der har haft det.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf xireuz » man 02 feb 2009 12:09

SoulDecapitate skrev:ok jeg har handlet der i over 1 år, aldrig har jeg haft problemer , aldrig har jeg hørt om nogen der har haft det.


Jeg har heller ikke selv oplevet det, men det er der andre folk der har, hvis man læser lidt rundt omkring.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf SoulDecapitate » man 02 feb 2009 12:11

Men jeg handler mest kun hos Shoto.net nu , også fordi , jeg var træt af det halve hvad man bestilte hos Dvd.co.uk ikke kunne sendes. + jeg synes ikke deres priser er hvad de har været.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Willum89 » man 02 feb 2009 12:45

SoulDecapitate skrev:
Willum89 skrev:dvdstrax.dk (Sender fra Norge, og det er derfor at de er så billige) & mowee.dk er de sider som jeg bruger mest. Vil gerne have dem så billigt som muligt, men vil ikke bruge eks amazon.co.uk & dvd.co.uk da der er chance for told.
Ja der er så ikke chancer for told fra DVD.co.uk, da de har en hård politik hvad/hvor fra de sender , Siden gør også selv opmærksom på når de ikke sender PGA told regler.


dvd.co.uk sender fra schweiz, som ikke er EU land. Derfor ER der risiko for told. Jeg har dog brugt dem et par gange uden problemer, men chancen er der.

Med hensyn til amazon så huskede jeg forkert. De sender fra EU og derfor er der ikke chance for told.
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf xireuz » man 02 feb 2009 13:29

Willum89 skrev:
SoulDecapitate skrev:
Willum89 skrev:dvdstrax.dk (Sender fra Norge, og det er derfor at de er så billige) & mowee.dk er de sider som jeg bruger mest. Vil gerne have dem så billigt som muligt, men vil ikke bruge eks amazon.co.uk & dvd.co.uk da der er chance for told.
Ja der er så ikke chancer for told fra DVD.co.uk, da de har en hård politik hvad/hvor fra de sender , Siden gør også selv opmærksom på når de ikke sender PGA told regler.


dvd.co.uk sender fra schweiz, som ikke er EU land. Derfor ER der risiko for told. Jeg har dog brugt dem et par gange uden problemer, men chancen er der.

Med hensyn til amazon så huskede jeg forkert. De sender fra EU og derfor er der ikke chance for told.


Det er ikke så meget told man kommer udfor. Mener varens værdi skal være over 1100 kr før der kommer told på. Det der er surt er at moms allerede skal på når det er over 80 kr.
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Willum89 » man 02 feb 2009 14:25

xireuz skrev:
Willum89 skrev:
SoulDecapitate skrev:
Willum89 skrev:dvdstrax.dk (Sender fra Norge, og det er derfor at de er så billige) & mowee.dk er de sider som jeg bruger mest. Vil gerne have dem så billigt som muligt, men vil ikke bruge eks amazon.co.uk & dvd.co.uk da der er chance for told.
Ja der er så ikke chancer for told fra DVD.co.uk, da de har en hård politik hvad/hvor fra de sender , Siden gør også selv opmærksom på når de ikke sender PGA told regler.


dvd.co.uk sender fra schweiz, som ikke er EU land. Derfor ER der risiko for told. Jeg har dog brugt dem et par gange uden problemer, men chancen er der.

Med hensyn til amazon så huskede jeg forkert. De sender fra EU og derfor er der ikke chance for told.


Det er ikke så meget told man kommer udfor. Mener varens værdi skal være over 1100 kr før der kommer told på. Det der er surt er at moms allerede skal på når det er over 80 kr.


Om det er moms eller told siger mig ikke noget. Det jeg mener er blot at hvis den bliver snuppet så kommer det til at blive dyere end at købe tingene herhjemme. Derfor anbefaler jeg folk til at lade være med at købe hos dvd.co.uk.
Willum89
Niveau 3
 
Indlæg: 204


Indlægaf SoulDecapitate » man 02 feb 2009 14:40

Det kan så bekræftes at der er chance for Moms fra Dvd.co.uk. Har lige læst et par tråde, med folk der er blevet taget der fra. Så du har ret willum89
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar


Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster