Forum

Hvor lang tid kan det tage?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Hvor lang tid kan det tage?

Indlægaf Rico » lør 13 mar 2010 15:13

Vil gerne lige spørge jer der har bestilt hos Amazon.uk førhen, hvor lang tid det ca. tager at sende spillene? :)

Bestilte 3 spil i mandags, og de var alle på lager. Tror de kommer på mandag eller tirsdag men jeg kan virkelig bare ikke vente, da jeg ikke har haft tændt min ps3 i flere dage nu :(
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Hvor lang tid kan det tage?

Indlægaf Rytteren » lør 13 mar 2010 15:26

Rico skrev:Vil gerne lige spørge jer der har bestilt hos Amazon.uk førhen, hvor lang tid det ca. tager at sende spillene? :)

Bestilte 3 spil i mandags, og de var alle på lager. Tror de kommer på mandag eller tirsdag men jeg kan virkelig bare ikke vente, da jeg ikke har haft tændt min ps3 i flere dage nu :(


tror også du for dem på mandag..
faktisk underligt at spil man bestiller fra england (shopto, amazon gamestation, play osv.) tager over en uge at nå frem, men spil man bestiller fra canada tage præsis 3 dage..??

men rico. du burde købe nogle af de mange spil der er på storen (opret en us konto for at få dem til billige penge) der er altså meget godt
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Rico » lør 13 mar 2010 15:51

Køber nu helst i butikker og på nettet, fordi jeg gerne vil have discen og coveret derhjemme. Men kan da godt finde på at købe de der minispil eller hva de nu hedder som f.eks. Flower :)
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Hvor lang tid kan det tage?

Indlægaf Brofelde » lør 13 mar 2010 16:30

Rytteren skrev:...
tror også du for dem på mandag..
faktisk underligt at spil man bestiller fra england (shopto, amazon gamestation, play osv.) tager over en uge at nå frem, men spil man bestiller fra canada tage præsis 3 dage..??
...


Det er faktisk underligt.. Alt andet jeg handler i England tager 2-3 dage, men lige spil tager længere tid.. hehe
(Har dog været nede på 3 dage med shopto en enkelt gang)

----

Rico skrev:Køber nu helst i butikker og på nettet, fordi jeg gerne vil have discen og coveret derhjemme. Men kan da godt finde på at købe de der minispil eller hva de nu hedder som f.eks. Flower :)


Køb du bare Flower.. Jeg blev ikke skuffet ihvertfald.. det er lækkert at slappe af til.. :)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Indlægaf Erroneus » lør 13 mar 2010 17:13

Jeg får altid mine ting fra Shopto på 3-4 dage. Alle andre fra UK er omkring 7-8 dage :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf WayneKerr » man 15 mar 2010 14:31

Erroneus skrev:Jeg får altid mine ting fra Shopto på 3-4 dage. Alle andre fra UK er omkring 7-8 dage :P


Sådan har jeg også oplevet det. Har bestilt 3 spil fra shopto, og de er alle kommet i løbet af 3 dage, mens spil fra game.co.uk har taget en uges tid for at komme frem.
19!
WayneKerr
Niveau 4
 
Indlæg: 463



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster