Forum

Coolshop kåret som årets e-handelsvirksomhed

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Coolshop kåret som årets e-handelsvirksomhed

Indlægaf WayneKerr » lør 27 mar 2010 19:09

http://www.coolshop.dk/catalog/minisite ... risen-2010

Udover at vinde hovedprisen, Årets E-handelsvirksomhed, vandt Coolshop også prisen indenfor salg af elektronik samt bedste detailforretning.

Har selv kun gode erfaringer med coolshop, men hvad med jer - er det fortjent, at coolshop vandt?
19!
WayneKerr
Niveau 4
 
Indlæg: 463


Indlægaf Muddi/Moussa » lør 27 mar 2010 20:46

ja det er fuldt fortjent. coolshop har næsten ikke haft nogle problemer med kunderne:D
Always In 1st Place;D
Muddi/Moussa
Niveau 2
 
Indlæg: 165


Indlægaf NielChill » lør 27 mar 2010 21:18

Muddi/Moussa skrev:ja det er fuldt fortjent. coolshop har næsten ikke haft nogle problemer med kunderne:D


Jeg har aldrig haft problemer med dem, men ved en god del har været lidt negative over en Heavy Rain fadæse ;)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Asgerkhan » lør 27 mar 2010 22:00

Jeg har heller ikke nogen sinde har nogen problemer med dem... Jeg synes at de er for dyre, men det må de vel selv om. Jeg køber bare mine spil i england.
Billede

Få ting her i livet er gratis, stavefejl er en af dem, så brug det!
Asgerkhan
Niveau 4
 
Indlæg: 361


Indlægaf Portuz » lør 27 mar 2010 22:19

Asgerkhan skrev:Jeg har heller ikke nogen sinde har nogen problemer med dem... Jeg synes at de er for dyre, men det må de vel selv om. Jeg køber bare mine spil i england.


+1
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf Rechain » lør 27 mar 2010 23:15

Har hørt negative ting om CoolShop, men har ingen problemer haft selv i de snart 100+ handler jeg har lavet på siden siden 2006 :) køber dog mest titler jeg ik gider at vente lang tid på fra udenlandske shops :P såååå...thumbs up, CoolShop!

En god ting jeg godt ka lide ved siden er deres point system ;) altid dejligt at kunne få lidt rabat på tingene, hen ad vejen altså. Det fungerer rigtig godt :D netop derfor!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 5
 
Indlæg: 962


Indlægaf Krisp » søn 28 mar 2010 22:56

Efter deres brøler med Heavy Rain collector's, så synes jeg ikke de fortjener det.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster