Forum

Bytte af PSP til PS3 i gamestop?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Bytte af PSP til PS3 i gamestop?

Indlægaf Bjarksh » tirs 04 maj 2010 11:21

Hej.

Jeg går og overvejer at indbytte min PSP og så købe en PS3 i den nærmeste gamestop.

Men der er lige en 40min kørsel dertil, så jeg gider ikke køre efter det, hvis de bare giver en latterlig pris alligevel.

Så vil høre om der er nogen der ved hvad de giver for en PSP købt i Gamestop i januar, med tre PSP spil?
Bjarksh
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Indlægaf Prosition » tirs 04 maj 2010 11:24

Tror det nemmeste ville være at ringe og høre dem ad?
Billede
Prosition
Niveau 1
 
Indlæg: 69

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » tirs 04 maj 2010 11:37

Det svinger. det kommer an på hvilke model det er og det er fat eller slim og hvilke spil der er med osv. og du får nok bare svaret "Det kan vi ikke sige i telefonen så kom forbi med den" så du slipper nok ikke for de 40km desværre. men som regel så giver de mere for den fordi det er et "Byt" en hvis du skulle have haft ganske almindelige jyske alpe dollars for den :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Bjarksh » tirs 04 maj 2010 11:57

Okay hehe :)
Nu er jeg jo rigtig jyde, og skal ikke lige forbi storbyen den nærmeste tid, og gider ikke køre forgæves efter et måske dårligt tidbud hehe..
Lidt trist man ikke kan se det på nettet.
Bjarksh
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Indlægaf Eriksen » tirs 04 maj 2010 12:25

Find din nærmeste GameStop og ring til dem, de vil kunne give dig en pris hvis du ved hvilken model det er.

Og udfra hvornår du har købt den, vil jeg gætte på det er en PSP 3004

http://www.gamestop.dk/storelocator.asp
Eriksen
Community Manager
 
Indlæg: 1552


Indlægaf c-storm » tirs 04 maj 2010 12:34

Dummiz skrev:Det svinger. det kommer an på hvilke model det er og det er fat eller slim og hvilke spil der er med osv. og du får nok bare svaret "Det kan vi ikke sige i telefonen så kom forbi med den" så du slipper nok ikke for de 40km desværre. men som regel så giver de mere for den fordi det er et "Byt" en hvis du skulle have haft ganske almindelige jyske alpe dollars for den :)

Nu kaster du bare ud med facts uden du ved noget om det.
Det kommer ikke an på hvad model det er af PSP'en. Deres indbytnings værdi er den samme.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Dummiz » tirs 04 maj 2010 12:38

c-storm skrev:
Dummiz skrev:Det svinger. det kommer an på hvilke model det er og det er fat eller slim og hvilke spil der er med osv. og du får nok bare svaret "Det kan vi ikke sige i telefonen så kom forbi med den" så du slipper nok ikke for de 40km desværre. men som regel så giver de mere for den fordi det er et "Byt" en hvis du skulle have haft ganske almindelige jyske alpe dollars for den :)

Nu kaster du bare ud med facts uden du ved noget om det.
Det kommer ikke an på hvad model det er af PSP'en. Deres indbytnings værdi er den samme.


Undskyld :( så er det da bare mærkelig det var sådan da min bette bror byttede hans ind der fik vi afvide af vores lokale gamestop at vi kunne have fået lidt mere hvis det var en slim frem for den fat vi kom ind med. men okay ;)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster