Forum

Handel/Coolshop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Indlægaf andr2999 » søn 13 jun 2010 10:30

Det jo ikke kun coolshop, men det meste af skandinaven, hvor der er problemer leverancen af nøjagtig det spil
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Dummiz » søn 13 jun 2010 13:29

pandekage skrev:Hvis ikke du har modtaget en bestilt varer, så jo. Coolshops egne regler med reklamation inden 8 dage holder ikke. Så tag du kontakt til din bank i morgen mandag og udfyld en formular eller hvad de vil ha dig til, og så går der nogen dage og dine penge står igen på din konto.
Vi lever heldigvis i et land med visse rettigheder som forbruger og handlende på nettet.


Det er over en måned siden jeg forudbestilte det spil så er det ikke for sent når det er så lang tid siden.?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf pandekage » søn 13 jun 2010 16:05

det værste der kan ske er, at du ingen penge får tilbageført. mener dog så absolut du har retten på din side.
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Dummiz » man 14 jun 2010 10:42

pandekage skrev:det værste der kan ske er, at du ingen penge får tilbageført. mener dog så absolut du har retten på din side.


Så har jeg haft snakket med både coolshop og banken. Coolshop vil ikke gøre noget ved det og banken kan ikke trække pengene tilbage da det er betalt via netbank..

SÅ Tusinde tak for at have rippet mig for 394,- Coolshop i FUC**** RØV******

Tænk sig sådan en forretning kan køre rundt når der er så dårlig kundeservice. men på den anden side hvis de tjener penge på denne måde så er det da klart de kan køre rundt :lol:

Så vis i er i tvivl så syntes jeg i skal holde jer for den bolsjebutik :) og købe jeres spil billigere andre steder :) (Nu ved jeg godt der ikke er mange af jer tilbage derude der stadigvæk køber der fra men håber også i en dag vælger et andet firma :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf mrlenniboy » man 14 jun 2010 11:58

personligt har jeg aldrig købt noget ved coolshop og efter denne historie så ved jeg da hvor jeg ikke skal købe noget fra i fremtiden, hvordan de kunne få den e pris i år er nu mig et spørgsmål, men den omhandeler åbenbart ikke deres kundeservice for så havde de sgu ikke vundet.
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Indlægaf andr2999 » man 14 jun 2010 12:18

Jeg synes det er mærkeligt, jeg hører så mange der har problmer med coolshop, men jeg har aldrig selv haft problemer med dem mærkeligt
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Indlægaf Slimjay DK » man 14 jun 2010 12:40

Så længe Coolshop ikke kan dokumenterer at varen er sendt, så må de erstatte varen.

Du betaler for varen incl. porto .. at coolshop så vælger at sende varen som "brev" kan ikke blive dit problem.

Jeg ville ikke give op.
Billede
PS5 / PS4 Pro / PS3 / PS2 / PSX / PSP / Vita / Vita TV / Series X / ONE X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn
Slimjay DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2454


Indlægaf Dummiz » man 14 jun 2010 14:26

Slimjay DK skrev:Så længe Coolshop ikke kan dokumenterer at varen er sendt, så må de erstatte varen.

Du betaler for varen incl. porto .. at coolshop så vælger at sende varen som "brev" kan ikke blive dit problem.

Jeg ville ikke give op.


Jeg har bare opgivet. jeg kommer altid til at snakke med en "Martin" derinde og ham kan jeg ikke døje. Jeg skrev i chatten "Er jeg bare en kunde som har mistet mit spil mens i har scoret mine godt 400,-?" hvortil han svare at jeg kan udfylde en efterlysnings blanket men jeg skal ikke forvente at de finder spillet da det er så lang tid siden så den er blevet bort i posten. hvortil jeg svare "Ja ja det har du skrevet men det var ikke det jeg spurgte om. Forbliver jeg bare en utilfreds kunde der har tabt godt 400,- på denne handel hvor i bare har neglet mine penge?" så får jeg svaret IGEN at jeg kan udfylde den blanket men skal ikke regne med noget som helst og de kan ikke gøre noget ved det fordi det er så lang tid siden spillet er sendt"

Slut færdig. Jeg er så indebrændt på det firma.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Bab » man 14 jun 2010 14:29

Betal ALTID med Dankort. Så kan man trække pengene tilbage.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf pandekage » man 14 jun 2010 18:31

Husk at skrive om dine erfaringer med dem på trustpilot.dk
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Dummiz » man 14 jun 2010 20:55

Bab skrev:Betal ALTID med Dankort. Så kan man trække pengene tilbage.

Bab


Jeg havde på daværende tidspunkt ikke mulighed for at betale med dankort. :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf baunevej » man 14 jun 2010 23:49

Sørgeligt sådan noget, glad for jeg stoppede med og handle med den bolchebutik for længe siden!! har ikke oplevet det der lignede service fra deres side, og ja mere lam kundeservice skal man lede længe efter.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf morfar » tirs 15 jun 2010 09:18

baunevej skrev:Sørgeligt sådan noget, glad for jeg stoppede med og handle med den bolchebutik for længe siden!! har ikke oplevet det der lignede service fra deres side, og ja mere lam kundeservice skal man lede længe efter.


Haha, baunevej!

Hannah Montana

Velkommen i luderklubben :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf baunevej » tirs 15 jun 2010 09:40

morfar skrev:
baunevej skrev:Sørgeligt sådan noget, glad for jeg stoppede med og handle med den bolchebutik for længe siden!! har ikke oplevet det der lignede service fra deres side, og ja mere lam kundeservice skal man lede længe efter.


Haha, baunevej!

Hannah Montana

Velkommen i luderklubben :-)


Haha

Ja lidt luder har man vel altid været, har ikke selv prøvet det, men vil da spille det igennem nu jeg har det, er sådan set ligeglad med hvor nemt et spil er hvis jeg morer mig, morer jeg mig ikke stopper jeg med spillet trofæer eller ej :D. Så kommer med den klasiske undskyldning, det er konen der har prøvet spillet kort :lol:
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Indlægaf morfar » tirs 15 jun 2010 10:54

Du kommer ikke til at more dig med Hannah Montana. Det er 3-4 timer i helvede.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster