Forum

Handel/Coolshop

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Handel/Coolshop

Indlægaf Dummiz » ons 26 maj 2010 12:10

Hejsa alle sammen :)

jeg har fået tilsendt RDR fra coolshop i torsdags men idag er det endnu ikke kommet så jeg snakkede med deres live chat. jeg skal udfylde en formular (Eftersøgning) og sende ind til dem hvorefter eftersøgningen vil tage 10 dage. men som han skrev på live chatten så var jeg da velkommen til at købe spillet igen hvis de havde det på lager sagde han. og når jeg så havde modtaget det nye spil så ville jeg få de andre penge retur. nu er det bare sådan at jeg IKKE har lyst til at betale Endnu engang (3 gang) for det spil. er der nogle der ved om det er muligt bare at kræve mine penge tilbage i stedet for jeg skal til at udfylde den formular og vente minimum 10 dage til?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf armorking » ons 26 maj 2010 12:13

jeg tror ikke at der findes andre måder end at følge deres regler ..
ellers mister man bare pengene

hvad hvis du betaler igen og ikke få spillet ? vil heller anbefaler at du
venter med at købe det igen fra dem

edit: jeg har ikke handelt med dem før , så kan desværre ikke hjælpe
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Indlægaf Dummiz » ons 26 maj 2010 12:16

jeg har bare købt det andetsteds fordi jeg ikke kan gå og vente på posten levere pakkerne. og de knap 400,- man slipper for spillet er også en del penge jo :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf Dehli » ons 26 maj 2010 12:17

De sender som brev så man kan i realiteten modtage spillet og så skrive til dem at det aldrig er kommet. Det bliver ikke tracket eller forsikret på nogen måde.

Derfor skal det klares på den måde :/
PSThree!
Dehli
Niveau 2
 
Indlæg: 114


Indlægaf Dummiz » ons 26 maj 2010 12:19

Ahh nitte nok. :(
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf morfar » ons 26 maj 2010 13:22

Spil man vil have på udgivelsesdagen og som man virkelig ser frem til, skal ALDRIG købes via post. Der kan så let gå noget galt.

Køb dem i en butik hvor du fysisk kan hente dem.

Gør som mange af os. Forudbestil dem hos EB Games til langt under halv pris. (hvis du finder nogle billige indbytnings spil)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf Rico » ons 26 maj 2010 19:04

morfar skrev:Spil man vil have på udgivelsesdagen og som man virkelig ser frem til, skal ALDRIG købes via post. Der kan så let gå noget galt.

Køb dem i en butik hvor du fysisk kan hente dem.

Gør som mange af os. Forudbestil dem hos EB Games til langt under halv pris. (hvis du finder nogle billige indbytnings spil)


Hvor kan man lige Pt få nogle billige indbytningsspil? Overvejer at gøre som du siger :) Men ved du så også om EBgames har probs med at få RDR LE hjem?
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Indlægaf Dummiz » ons 26 maj 2010 19:56

morfar skrev:Spil man vil have på udgivelsesdagen og som man virkelig ser frem til, skal ALDRIG købes via post. Der kan så let gå noget galt.

Køb dem i en butik hvor du fysisk kan hente dem.

Gør som mange af os. Forudbestil dem hos EB Games til langt under halv pris. (hvis du finder nogle billige indbytnings spil)


Det plejer jeg skam også at gøre ;) men da jeg ingen indbytnings spil har så var det ikke den læsning jeg valgte :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf morfar » søn 06 jun 2010 21:35

Rico skrev:
morfar skrev:Spil man vil have på udgivelsesdagen og som man virkelig ser frem til, skal ALDRIG købes via post. Der kan så let gå noget galt.

Køb dem i en butik hvor du fysisk kan hente dem.

Gør som mange af os. Forudbestil dem hos EB Games til langt under halv pris. (hvis du finder nogle billige indbytnings spil)


Hvor kan man lige Pt få nogle billige indbytningsspil? Overvejer at gøre som du siger :) Men ved du så også om EBgames har probs med at få RDR LE hjem?


Kig på de engelske spilsites og sammenlign med EB Games ekskluderingsliste. Man kan som regel finde et par spil til 50-100 kr stk incl porto.

Efter EB Games har indført tilfældig opdatering af deres liste, er det desværre blevet ren roulette at handle spil til indbytning :-(
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf coolmaroxd » tors 10 jun 2010 00:34

hej det er også sket med mig dette problem: har du mon skrevet dit navn selvom det ikke står på din postkasse elller dør? det er ofte der det sker da postbudene ikke afflevere hvis dit navn ikke er der (:
coolmaroxd
Niveau 4
 
Indlæg: 601


Indlægaf Dummiz » lør 12 jun 2010 20:33

Mit navn står på døren og postkassen.

Jeg havde så ikke mulighed for at efterlyse spille da jeg lå syg så nu er der gået over 8 dage og så er de 400,- tabt :( lorte firma. man skal åbenbart efterlyse det inden 8 dage.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf pandekage » lør 12 jun 2010 21:20

kontakt din bank og få dem til at tilbageføre pengene. du skal formentlig udfyld en tro & love erklæring men så får du også dine penge igen- og coolshop kan lære ordentlig kundeservice til en anden god gang.
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf Dummiz » lør 12 jun 2010 21:49

pandekage skrev:kontakt din bank og få dem til at tilbageføre pengene. du skal formentlig udfyld en tro & love erklæring men så får du også dine penge igen- og coolshop kan lære ordentlig kundeservice til en anden god gang.


De kan da ikke bare trække mine penge retur kan de?
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Indlægaf pandekage » søn 13 jun 2010 06:54

Hvis ikke du har modtaget en bestilt varer, så jo. Coolshops egne regler med reklamation inden 8 dage holder ikke. Så tag du kontakt til din bank i morgen mandag og udfyld en formular eller hvad de vil ha dig til, og så går der nogen dage og dine penge står igen på din konto.
Vi lever heldigvis i et land med visse rettigheder som forbruger og handlende på nettet.
Billede
pandekage
Niveau 4
 
Indlæg: 357


Indlægaf morfar » søn 13 jun 2010 10:15

Handel aldrig med Coolshop.

Har en kammerat der havde bestilt RDR for laaaang tid siden. De blev ved med at udskyde leveringsdato.

Jeg bad ham bestille på shopto.net og wupti... 3 dage efter havde han spillet.

Coolshop har i mellemtiden sendt ham endnu en mail med udskydelse af leveringsdato.

Amatører.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 18 gæster