Forum

Hvor køber i Blurays?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Hvor køber i Blurays?

Indlægaf Bab » tirs 24 aug 2010 20:16

Et simpelt spørgsmål. Hvor køber i blurays?

Sidst jeg købte, var her for nogle dage siden på Amazon.co.uk. Sherlock Holmes var/er på tilbud. Jeg købte også en dobbelt pak med Da Vinci Mysteriet + Engle og dæmoner. Der stod at de var med dansk tekst. Det var kun den ene (Da Vinci). Den anden havde kun engelsk og hindi.

Så hvor køber i? Og det må gerne være udenlandsk sider, bare der er angivelse på, om det er med dansk tekst. Engelsk er ikke et problem for mig, men det er det ofte for skuespillerne ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf Panacea73 » tirs 24 aug 2010 20:22

Axelmusic.com
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf Bab » tirs 24 aug 2010 20:39

Jeg tjekkede axelmusic i forbindelse med den anden tråd om controllere, og jeg synes ikke de er billige. De ligger få kr under f.eks el-giganten, men har et større udvalg.

Ringenes herre triology:
elgiganten: 499 incl porto
Axelmusic: 515.90 incl porto.

Sådan er det generelt. Få kr billigere, men portoen kommer oveni.

Flere gode bud ?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf netrom » tirs 24 aug 2010 20:49

Jeg er godt tilfreds med cdwow.com Har engang haft lidt bøvl med dem. Men det faldt dog ud til min fordel. Så alt i alt synes jeg det er en god side. Og de gange jeg har modtaget noget har der ikke været told på. De har sendt fra EU. Nogle siger dog at de har oplevet told.
netrom
Niveau 1
 
Indlæg: 65


Indlægaf Bab » tirs 24 aug 2010 21:14

Jeg har brugt cdwow en gang til en film, som var på lager. 14 dage efter måtte jeg rykke for det, og så gik der yderligere næsten en måned før jeg modtog filmen. Jeg hører generelt godt om cdwow, men egne erfaringer er ikke gode. Plus at de hæver pengene når du bestiller og ikke når de sender. Det bryder jeg mig ikke om.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf n00bdream » tirs 24 aug 2010 21:16

Jeg køber dem ofte brugt i fysiske butikker og på nettet, jeg checker dog aldrig om der er danske tekster, men mon ikke der er på de fleste i de fysiske butikker. Det kan i hvert fald anbefales - da der er rigtig mange penge at spare. Derudover er det jo også mere miljøvenligt :)

Tidligere købte jeg nyt via amazon, men dem kender du jo. Det var umiddelbart det billigste jeg kunne finde, indtil jeg begyndte på det brugte.
n00bdream
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Re: Hvor køber i Blurays?

Indlægaf Player_2 » tirs 24 aug 2010 21:56

Bab skrev:Engelsk er ikke et problem for mig, men det er det ofte for skuespillerne ;)

Bab



Det er tit nogle epic kommentare du komme med.. :D
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf jimmidlx » tirs 24 aug 2010 22:04

Ja jeg køber selv lidt sporadisk. Det er nærmest kun impuls når jeg køber blu-ray. Men ofte kun i BB altså. Finder nogle billige brugte ellers har de næsten altid 3 for 200,-
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Proxzyn » tirs 24 aug 2010 22:09

Zavvi.com er min førende Blu-ray pusher. Engelsk butik, der dog sender fra øerne. Så der er chance for told.

Ellers er det Blockbuster og Stereo Studio, som også har et par gode titler billigt.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Indlægaf Ponduus » ons 25 aug 2010 09:22

En kammerat og jeg bruger MyUs.com, så vi handler på livet løs i USA.

Da det ikke kan betale sig at købe enkelte film, køber vi ofte mange ad gangen, eller større ting, som vi får sendt til Danmark.

Ellers er det de gængse sider: amazon.co.uk, Axelmusic. Jeg køber også brugt - fx fra recordere.dk eller dahf.dk.

Det er med at holde øje med de gode tilbud. Jeg har endnu ikke fundet en side hvor ALT var billigere. Det er de gode tilbud man skal finde, hvis man vil spare penge.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Indlægaf Redman DK » ons 25 aug 2010 20:10

Amazon.co.uk
Amazon.de
Acelmusic.com
Play.com
Hmv.com

Hvis du har brug for at vide om en engelsk blu-ray har DK tekster kan du altid tjekke http://www.BDlive.dk
Redman DK
Niveau 4
 
Indlæg: 646



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster