Forum

Levering fra Elgiganten?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Levering fra Elgiganten?

Indlægaf Sheikah » ons 06 okt 2010 13:41

Nu har jeg lige bestilt mig en CE af Enslaved på Elgigantens hjemmeside, grundet at Coolshop ikke rådede over denne (og samtidig er jeg en sucker for CE) --

Hvad er jeres erfaringer mht. levering fra Elgiganten? Leverer de på selve release-dagen (som fx. Coolshop) eller gælder de annoncerede 2-4 dage (hvilket virker mest logisk, da det er det annoncerede)?
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Levering fra Elgiganten?

Indlægaf OmarE » ons 06 okt 2010 14:12

Da jeg bestilte Heavy Rain, da fik jeg det på Release, så du må nok regne med releasae, hvis det altså ikke allerede er udkommet.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Levering fra Elgiganten?

Indlægaf Sheikah » ons 06 okt 2010 14:44

Enslaved har udgivelse den. 8. -- så finger crossed :) tak for det hurtige svar
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Levering fra Elgiganten?

Indlægaf Brofelde » ons 06 okt 2010 14:54

Sheikah skrev:Snip

Hvad er jeres erfaringer mht. levering fra Elgiganten? Leverer de på selve release-dagen (som fx. Coolshop)
/snip


Det er der så blandede meninger om.. Har aldrig fået noget på den tid de lovede.. Men lad det nu ligge..

Har flere gange bestilt ved Elmutanten og har aldrig haft problemer med dem :) Happy gaming mate :D
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Re: Levering fra Elgiganten?

Indlægaf Sheikah » ons 06 okt 2010 15:05

Really? Jeg har, derimod, aldrig fået noget senere end dagen efter bestilling el. på releasedagen? Nu vil jeg til gengæld forsøge mig hos Shopto, som I alle hædrer som en afgud :D

Om ikke andet er der penge at spare (tænker TFU2 og UNS2).

Happy gaming back at ya ;)
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Levering fra Elgiganten?

Indlægaf Brofelde » ons 06 okt 2010 15:20

Ved ikke om Shopto kan nå at få det ud på release, da det lige skal over en lille vandpyt først. Men jeg absolut ikke noget som helst at sætte på Shopto.. Har ALDRIG haft problemer med dem..
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Re: Levering fra Elgiganten?

Indlægaf Sheikah » ons 06 okt 2010 15:32

Nåh, nej - men nu får/har jeg MoH samt Enslaved (og en Bachelor opgave der skal terpes) til at underholde mig indtil de to andre udkommer - og tingene skulle gå grueligt galt hvis de ikke kunne holde mig nogenlunde underholdt i 10-15 dage.

On a side note, registrationen hos Shopto gik i u-du for mig (typisk) - men der er trods alt længe til de andre titler kommer, så tid er der rigeligt af.
Ps4 Pro 1tb // Vita
Sheikah
Niveau 2
 
Indlæg: 197



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster