Forum

Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf Rico » søn 17 okt 2010 01:06

Hey.

Jeg kunne godt tænke mig at bestille Just Cause 2 LE fra Amazon.co.uk - Link

Men spillet bliver sendt fra findprices. Er det noget i vil fraråde at gøre? Nogen der har haft problemer med det?

Mvh. Rico
Senest rettet af Rico søn 17 okt 2010 01:21, rettet i alt 1 gang.
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Bestille fra Amazon's ekterne forhandlere?

Indlægaf Scoring » søn 17 okt 2010 01:15

Har du læst deres anmeldelser? de har "kun" 2% negative. Hvilket jeg vil mene er standard/gennemsnitligt for de fleste forhandlere.. Det eneste kritik de har fået er leveringen, og hvis du er en af de uheldige, så lur mig om du ikke overlever lidt længere leveringstid frem for en defekt varer ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf Rico » søn 17 okt 2010 01:20

Scoring skrev:Har du læst deres anmeldelser? de har "kun" 2% negative. Hvilket jeg vil mene er standard/gennemsnitligt for de fleste forhandlere.. Det eneste kritik de har fået er leveringen, og hvis du er en af de uheldige, så lur mig om du ikke overlever lidt længere leveringstid frem for en defekt varer ;)

Så du vil mene at det er sikkert nok at bestille fra Amazon's Partnere? :)
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Bestille fra Amazon's ekterne forhandlere?

Indlægaf Scoring » søn 17 okt 2010 01:23

Ja selvfølgelig - har utallige gange gjort det, har stadig ikke oplevet noget bøvl, man skal bare være opmærksom på at hvis man har en større kurv så kan der blive sent flere steder fra (højere fragt) :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Bestille fra Amazon's ekterne forhandlere?

Indlægaf Rico » søn 17 okt 2010 01:32

Scoring skrev:Ja selvfølgelig - har utallige gange gjort det, har stadig ikke oplevet noget bøvl, man skal bare være opmærksom på at hvis man har en større kurv så kan der blive sent flere steder fra (højere fragt) :)

Okay tak :) .. Nu ved jeg så ik om jeg vil spare en 50'er ved at købe den normale version hos Play.
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf Scoring » søn 17 okt 2010 01:44

Hos Play har du risiko for told - just saying ;)

Se evt. den officielle tråd for told hvis du er i tvivl her:

viewtopic.php?f=19&t=134
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf Portuz » søn 17 okt 2010 09:33

Det kan du sagtens, bare vælg folk og firmaer med gode ratings. Jeg køber også tit brugte spil fra normale personer som dig og mig, og så længe de har gode ratings gør de, hvad de kan for at beholde dem.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf Rico » søn 17 okt 2010 12:29

Nu har jeg så bare lige et sidste spørgsmål. Just cause 2 LE kunne man kun få ved at Pre-order den, har jeg læst.

Hvordan kan jeg være sikker på at få en LE version, med cover, kode osv.?
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf Erroneus » søn 17 okt 2010 12:57

Limited Edition blev også solgt efter preorder. De har sikkert lavet et bunke til pre-order og dem der ikke blev solgt der, bliver solgt bag efter, men det er nok begrænset i hvor lang tid man kan blive ved med at finde nye af dem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf Rico » fre 22 okt 2010 16:27

Så har jeg fået min pakke, men i pakken var der Just cause 2, og ikke LE?! Men det koster en 20'er mindre for den normale version som jeg så har fået, så kan det betale sig at sende det retur?
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf OmarE » fre 22 okt 2010 17:24

Skriv til dem hvorfor du ikke modtog Limited edtion som der stod... ellers vil jeg returnere det, da det kan fås for 13 £ på amazon altså den normale version...
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf Rico » lør 23 okt 2010 00:06

14£ .. Og så skal jeg sende det tilbage - vente på mine penge - og bestille det sammen spil som jeg i forvejen har. Det mest fair ville være at jeg får lidt penge tilbage, pga. af deres fejl.
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf OmarE » lør 23 okt 2010 01:54

Rico skrev:14£ .. Og så skal jeg sende det tilbage - vente på mine penge - og bestille det sammen spil som jeg i forvejen har. Det mest fair ville være at jeg får lidt penge tilbage, pga. af deres fejl.


Tja hvis du kan det, jamen så gør det, for det er nok den mest logiske løsning, men jeg regner ikke med at de giver dig penge tilbage...
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf baunevej » lør 23 okt 2010 01:59

forstår godt princippet i denne sag, men ville helt ærligt bare sende dem en venlig hilsen, og kommer der ikke noget ud af det overlever du nok den 20'er. Ihvertfald meget begrænset hvad jeg vil gøre for 20 kr.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Bestille fra Amazon's eksterne forhandlere?

Indlægaf GunveSvein » lør 23 okt 2010 11:39

Jeg bestilte engang Tomb Raider Anniversary til PS2 gennem en af amazon's eksterne forhandlere. Da jeg modtog spillet indeholdt det disken "My horzes 2" eller noget i den stil. Jeg skrev til dem og de sendte med det samme den rigtige disk og spurgte om jeg ville sende den anden disk tilbage. Da jeg modtog det rigtige spil sendte jeg hestespillet retur, og fik refunderet portoen. Jeg havde lagt en dårlig karakter på amazon, da det havde taget en del tid at få det rigtige spil. De henvendte sig og spurgte om jeg ville være villig til at ændre min bedømmelse hvis de refunderede et beløb der svarede til ca halvdelen af købsprisen.
Denne gang endte det rigtig godt for mig, omend det tog noget tid. Men tror det afhænger meget af hvilken forhandler det drejer sig om.
GunveSvein
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster