Forum

skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf Blancos01 » tirs 02 nov 2010 00:36

Hej

Jeg skal købe den nye COD Black Ops, og så har jeg kigget på priser forskellige steder. Coolshop har den til 389 kr, hvilke i mine øre er billigt..Og eg så at bl.a gameplay har den til 45 pund, dvs til 387 dkr. Det er der ikke store forskel i, så tænkte på at købe fra coolshop, men kan den købes billigere et andet sted? Hvis det bare er 30-40 kr i forskel hvis man køber i udlandet, så kan jeg lige så godt købe det i DK, og så være sikker på at modtage den. Har indtil videre haft gode erfaringer med coolshop.
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf Dummiz » tirs 02 nov 2010 00:45

Det er ikke altid at pris forskellen er så lille når man tjekker de udlandske sider :) dog skal du vide at hvis du forudbestiller spil fra udlandet så er det ikke sikkert du har det på release :) jeg forudbestilte MoH på shopto prisen var fin men jeg fik mit spil 4 dage efter release :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf Blancos01 » tirs 02 nov 2010 00:53

hmm, overvejer også at bestille det herhjemme , også fordi jeg aldrig har købt spil i udlandet, og ved ikke helt hvordan jeg skal forholde mig til det.. Er coolshop så de billigste hvad angår nye spil, eller er der andre steder man kan købe billigere end de 389 kr .
Billede
Blancos01
Niveau 3
 
Indlæg: 244


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf Dummiz » tirs 02 nov 2010 01:22

Tror ikke du får det spil til billigere penge :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf Bab » tirs 02 nov 2010 09:11

345 fra Amazon. Men så må du også vente et par dage efter release. Hvis det da er vigtigt for dig.
Og du kan roligt købe fra udlandet, hvis du bare sikre dig, at der ikke er risiko for told, der hvor du handler. Det er der masser af gode tråde om her i forumet. Jeg køber meget sjældent spil i Danmark

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf BT-DK » tors 04 nov 2010 20:55

Hvis det er vigtigt for dig at have det på release, (som det er for mig) så vil jeg nok købe det i DK ;)
Hvis du er ligeglad, ville jeg følge Babs råd og købe det fra Amazon :)
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf armorking » tors 04 nov 2010 21:53

prøv axelmusik , de har det til 314 kr. :) tror jeg bestiller derfra , men ja så kan man ikke spille mod sine danske venner her :) også skal man købe DLC fra US store osv.
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf BingoDK » fre 05 nov 2010 00:22

hvorfor kan du ikke spille mod dine danske venner med et Black Ops eksemplar fra USA?
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf armorking » fre 05 nov 2010 01:15

er det ikke noget med server forskel ? eller kører den på samme server ?
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf Scoring » fre 05 nov 2010 09:40

Det har da ikke noget med spillet at gøre - men dit netværk? :)

- men som jeg har forstået på mange, så sender axelmusic ikke fra USA, ret mig hvis jeg tager fejl..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf BingoDK » fre 05 nov 2010 09:53

Du kan da bare købe DLC med din US-account og så bruge det på din DK-account? Sådan plejer det at være med de fleste spil i hvert fald..
Billede
BingoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 606


Re: skal jeg købe i DK eller udlandet.COD Black Ops

Indlægaf Erroneus » søn 07 nov 2010 12:33

Axel sender fra Canada af faktisk, men de sender via deres kontorer i enten Sverige eller Tyskland, så de betaler moms, told osv.

Bemærk dog at spil fra Axel, godt kan tage lidt tid om at komme frem. Hvis det går hurtigt, så snakker vi 4-5 dage, men oftere er det omkring 10 dage.

Som det ser ud nu, kan de ikke rigtigt betale sig at købe det i udlandet, pga. de danske priser er så langt nede.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster