Forum

Coolshop levering

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Coolshop levering

Indlægaf Brofelde » lør 06 nov 2010 23:02

eMrEaLTiNtAs skrev:
Scoring skrev:
eMrEaLTiNtAs skrev:Nej, det er hvis du bestiller før kl 15.00 så sender de samme dag, og så er det op til Post DK at levere. Så du kan ikke beskylde Coolshop for noget. De holder skam hvad de lover. Modtog FM2011 en dag før release, så det er top klasse.


Jeg kan sagtens beskylde coolshop for noget, da der står 17 på deres hjemmeside - 15.00 hvis du bestiller med business, hvilket jeg ikke gjorde.



Coolshop sender samme dag som de modtager ordren, dagen efter er den i dit lokale posthus, og så er det op til dem hvornår de bringer det ud, så nej igen, du kan ikke beskylde dem :) 1-2 dage, eller også kontakter du kundeservice.


Undskyld, men hvad?!
Det har jeg oplevet 3 ud af de 16-17 gange jeg har handlet der (og alle andre webshops i øvrigt.)
Mvh. Flemming Brofelde

Ekstern Blog | God don't want us, The devil fear us. See you in Valhalla!
Billede
Billede
Brofelde
Niveau 5
 
Indlæg: 864


Re: Coolshop levering

Indlægaf NielChill » lør 06 nov 2010 23:35

Jeg har også kun positive erfaringer med CoolShop. Deres levering er lynhurtig, og så ryger "brevet" i postkassen, og man er fri for den irreterende tur til posthuset..
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Coolshop levering

Indlægaf Scoring » lør 06 nov 2010 23:37

PetMo skrev:Så kontakt dog Coolshops kundeservice istedet for at brokke dig her?

Selv har jeg kun haft gode erfaringer, både med Coolshops levering, samt deres kundeservice de 2 gange jeg har haft brug for det.


Jamen det er da godt for dig at du har haft god erfaring med coolshop. Min intension med denne tråd var overhovedet ikke at brokke mig. Hvis du ellers læste første indlæg kan du se hvilke spørgsmål jeg ville have svar på. :)

eMrEaLTiNtAs skrev:Jeg kan sagtens beskylde coolshop for noget, da der står 17 på deres hjemmeside - 15.00 hvis du bestiller med business, hvilket jeg ikke gjorde.

Coolshop sender samme dag som de modtager ordren, dagen efter er den i dit lokale posthus, og så er det op til dem hvornår de bringer det ud, så nej igen, du kan ikke beskylde dem :) 1-2 dage, eller også kontakter du kundeservice.


Når jeg får mailen om fredagen at de har sendt det afsted, selvom jeg har sendt ordren torsdag 15:47. Jeg fik det i dag, lørdag. Så posthuset har gjort det helt fint og problemfrit. Så jo igen igen, jeg kan godt beskylde dem :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Coolshop levering

Indlægaf NielChill » søn 07 nov 2010 01:01

Scoring skrev:
PetMo skrev:Så kontakt dog Coolshops kundeservice istedet for at brokke dig her?

Selv har jeg kun haft gode erfaringer, både med Coolshops levering, samt deres kundeservice de 2 gange jeg har haft brug for det.


Jamen det er da godt for dig at du har haft god erfaring med coolshop. Min intension med denne tråd var overhovedet ikke at brokke mig. Hvis du ellers læste første indlæg kan du se hvilke spørgsmål jeg ville have svar på. :)

eMrEaLTiNtAs skrev:Jeg kan sagtens beskylde coolshop for noget, da der står 17 på deres hjemmeside - 15.00 hvis du bestiller med business, hvilket jeg ikke gjorde.

Coolshop sender samme dag som de modtager ordren, dagen efter er den i dit lokale posthus, og så er det op til dem hvornår de bringer det ud, så nej igen, du kan ikke beskylde dem :) 1-2 dage, eller også kontakter du kundeservice.


Når jeg får mailen om fredagen at de har sendt det afsted, selvom jeg har sendt ordren torsdag 15:47. Jeg fik det i dag, lørdag. Så posthuset har gjort det helt fint og problemfrit. Så jo igen igen, jeg kan godt beskylde dem :)


Måske CoolShop har haft pisse travlt, præget af sygdom eller hvad ved jeg, og derfor ikke fået sendt din pakke af sted indenfor 1 time og 13 minutter som de må ha' haft at rykke på. Nogen gange må man også lige trække vejret en ekstra gang. Det er nok ikke fordi CoolShop tænker "Ham der gider vi ikke sende til i dag".

Ja, livet er uretfærdigt og CoolShop har ikke leveret den skrevne service, men nogen gange smutter sådanne ting. Og så er det vel heller ikke en større sag end en enkelt dags længere behandlingstid.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Coolshop levering

Indlægaf Scoring » søn 07 nov 2010 01:17

Seriøst gutter, nu må i lige tage jer sammen. Det er jer der har gjort denne tråd til, hvad den er blevet. En "god kundeoplevelse" vs. "en dårlig kundeoplevelse".

Det eneste jeg ville have svar på i denne tråd var om de sendte en mail når det var afsendt, og om de overholdt deres løfter at sende før 17. Det er overhovedet ikke fordi jeg har planlagt at lægge sag an mod coolshop pga. en ekstra dag.

Det eneste jeg søgte var et kort svar, men efterhånden er det som om at folk enten beskytter mig, fordi de selv har haft en "dårlig" oplevelse, eller angriber mig fordi de selv har haft en god oplevelse.

Denne tråd stoppes her tak - da jeg har fået pakken! Selvom det var en dag mere end planlagt var spillet i fin stand til en fair pris. Så alt i alt er jeg tilfreds :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Coolshop levering

Indlægaf PetMo » søn 07 nov 2010 20:34

Scoring skrev:
PetMo skrev:Så kontakt dog Coolshops kundeservice istedet for at brokke dig her?

Selv har jeg kun haft gode erfaringer, både med Coolshops levering, samt deres kundeservice de 2 gange jeg har haft brug for det.


Jamen det er da godt for dig at du har haft god erfaring med coolshop. Min intension med denne tråd var overhovedet ikke at brokke mig. Hvis du ellers læste første indlæg kan du se hvilke spørgsmål jeg ville have svar på. :)


Jeg har læst dit første indlæg, og derfor henviser jeg til Coolshops kundeservice.

Havde du sendt en mail til deres kundeservice istedet for at oprettte denne tråd, så havde du med stor sandsynlighed haft en mail i løbet af fredagen, med et venligt svar der forklarede dig at de sender en mail når ordren afsendes, samt at de gør deres bedste for at få alle ordre bestilt inden kl 17 sendt afsted samme dag, men at der kan forekomme situationer hvor det ikke altid er muligt.
PetMo
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Coolshop levering

Indlægaf Scoring » søn 07 nov 2010 21:16

Det ville da være skide ligegyldigt - om jeg fik svar fra deres kundeservice om fredagen, eller om jeg ikke fik en mail torsdag på at det var afsendt. Tror det ville være lidt hurtigere at skrive herinde, jeg tog dog fejl.

Og nu siger jeg det igen, jeg har fået pakken. Så lad dog denne tråd falde :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster