Forum

Coolshop levering

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Coolshop levering

Indlægaf Scoring » tors 04 nov 2010 19:53

Hurtigt spørgsmål - hvordan er jeres erfaringer med dag til dag levering hos coolshop, når i bestiller inden 17? :)

Får man en mail når spillet er sent?
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Coolshop levering

Indlægaf HEADSTAR » tors 04 nov 2010 21:03

Er det ikke kl. 13 der er skærings tidspunkt, :-k

Jeg bestilte før kl 13 i Mandags og fik spillet 24 timer sener =D>
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2644


Re: Coolshop levering

Indlægaf Scoring » tors 04 nov 2010 21:09

På siden står der 17 - har nemlig bestilt lidt inden, men ingenting er sket.. Hader når firmaer ikke holder hvad de lover :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Coolshop levering

Indlægaf Slowpoke » tors 04 nov 2010 21:25

Det behøver jo ikke være coolshop der fucker op i den... det kan lige så snildt være postdk der ikke fatter en skid... de har 48 timer til at fordele
Slowpoke
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Re: Coolshop levering

Indlægaf Scoring » tors 04 nov 2010 21:31

Det er meget muligt - men jeg burde vel have fået en mail på om det er blevet afsendt :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Coolshop levering

Indlægaf mrlenniboy » tors 04 nov 2010 22:06

har fået at vide af dem inden 15 og de har ALDRIG skuffet
Mvh Lennart


Billede
mrlenniboy
Niveau 7
 
Indlæg: 2840
By: Randers


Re: Coolshop levering

Indlægaf Scoring » tors 04 nov 2010 22:36

Så skal de da lave tiderne om inde på deres hjemmeside :)

LEVERING FRA DAG TIL DAG

Vi sender altid varer som er på lager samme dag du bestiller, hvis du bestiller inden 17:00 på hverdage. (Fredag inden 16:00)

Men måske de stadig kører med vintertid? ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Coolshop levering

Indlægaf Giv » tors 04 nov 2010 22:54

Har aldrig haft problemer med Coolshop. I mit tilfælde har de altid leveret til tiden.
Billede
Giv
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Re: Coolshop levering

Indlægaf baunevej » fre 05 nov 2010 09:33

Er begyndt og handle i england og blockbuster, Coolshop er ikke et seriøst foretagende efter min mening, handler der aldrig igen. Har haft problemmer med både leveringer og rykkere for spil der er betalt!!!
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Coolshop levering

Indlægaf Scoring » fre 05 nov 2010 10:12

Har som sådan ikke noget i mod den ekstra dag - men vil da klart hellere have at vide at den kommer efter 2 dage, end at man lover den kommer efter en, og så få forventninger :)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Coolshop levering

Indlægaf Joerli » fre 05 nov 2010 15:12

Jeg har heller ikke de bedste erfaringer derfra.
Det er godt nok ikke dag-til-dag konceptet jeg har haft problemer med. Det er mere forudbestilte spil der ikke kommer på release.
Det er altså sket 4/4 gange nu. Så når det gælder release søger jeg helst udenom Coolshop.
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Re: Coolshop levering

Indlægaf eMrEaLTiNtAs » lør 06 nov 2010 18:28

Nej, det er hvis du bestiller før kl 15.00 så sender de samme dag, og så er det op til Post DK at levere. Så du kan ikke beskylde Coolshop for noget. De holder skam hvad de lover. Modtog FM2011 en dag før release, så det er top klasse.
Billede
eMrEaLTiNtAs
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Re: Coolshop levering

Indlægaf Scoring » lør 06 nov 2010 18:51

eMrEaLTiNtAs skrev:Nej, det er hvis du bestiller før kl 15.00 så sender de samme dag, og så er det op til Post DK at levere. Så du kan ikke beskylde Coolshop for noget. De holder skam hvad de lover. Modtog FM2011 en dag før release, så det er top klasse.


Jeg kan sagtens beskylde coolshop for noget, da der står 17 på deres hjemmeside - 15.00 hvis du bestiller med business, hvilket jeg ikke gjorde.
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Re: Coolshop levering

Indlægaf PetMo » lør 06 nov 2010 21:00

Så kontakt dog Coolshops kundeservice istedet for at brokke dig her?



Selv har jeg kun haft gode erfaringer, både med Coolshops levering, samt deres kundeservice de 2 gange jeg har haft brug for det.
PetMo
Niveau 0
 
Indlæg: 42


Re: Coolshop levering

Indlægaf eMrEaLTiNtAs » lør 06 nov 2010 22:34

Scoring skrev:
eMrEaLTiNtAs skrev:Nej, det er hvis du bestiller før kl 15.00 så sender de samme dag, og så er det op til Post DK at levere. Så du kan ikke beskylde Coolshop for noget. De holder skam hvad de lover. Modtog FM2011 en dag før release, så det er top klasse.


Jeg kan sagtens beskylde coolshop for noget, da der står 17 på deres hjemmeside - 15.00 hvis du bestiller med business, hvilket jeg ikke gjorde.



Coolshop sender samme dag som de modtager ordren, dagen efter er den i dit lokale posthus, og så er det op til dem hvornår de bringer det ud, så nej igen, du kan ikke beskylde dem :) 1-2 dage, eller også kontakter du kundeservice.
Billede
eMrEaLTiNtAs
Niveau 2
 
Indlæg: 171


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster