Forum

PBS & Coolshop Problem.

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf Dummiz » ons 17 nov 2010 15:49

Hejsa alle sammen.

Nok lige en lille advarsel :)

Jeg havde forudbestilt CoD : BO hos coolshop til 379,- jeg fik mit spil og alt var fryd og gammen. MEN jeg var ude og handle med damen idag og kørte mit plastik kort igennem maskinen da der skulle betales og der sagde den "Afvist" flere gange og det undrede mig lidt da jeg vidste jeg havde godt 1000,- til at stå endnu. Nå så bliver jeg mopset og ringer til min bank for at høre hvorfor kortet bliver afvist. så finder bankmanden ud af at der er blevet trukket 3x379,- for det black ops. rimelig dyr spil. Den ene af betalinger er jo så god nok men så er problemet bare at nu stod der 2x379,- til at blive trukket hos coolshop. og jeg havde tjekket min konto derinde og der stod at det hele var som det skulle være. Så kontakter jeg deres Online chat og "Lars" forklare mig at det er et generalt fejl de har for tiden med PBS at de trækker mere end de skal men jeg skal da liiiige udfylde denne her formular og sende ind til dem og så ville jeg få mine penge tilbage i løbet af 7 dage. brevet skulle coolshop skrive under på både i butikken og regnskabs afdelingen og så skal de sende brevet videre til PBS da coolshop forklare at banken IKKE kan annulere den resevertion det er KUN PBS der kan det. Så bliver jeg skide sur da jeg ikke gider have så mange penge ude og flyve. jeg kontakter min bank dame som ikke har hørt om problemet før. Hun er venlig lige at ringe til PBS og høre hvordan og hvorledes. PBS siger så til bankdamen at det generalt IKKE er et problem de kender til så hun bankdamen fik lov at slette de 2 reservationer som lå derinde. Ja tak. Så slap jeg for at sende et brev og vente mindst 7 dage. MEN jeg forstår ikke hvorfor coolshop siger det er et generalt PBS problem for tiden når PBS selv siger til min bank at det kender de ikke noget til det problem.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf TuXX » ons 17 nov 2010 16:19

Jeg ved ikke hvad det er med Coolshop, men man hører mange "sjove" ting om dem rundt i krogene...
// Martin [6000]
Billede
TuXX
Niveau 4
 
Indlæg: 470


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf BT-DK » ons 17 nov 2010 16:21

Så må jeg sgu lige have tjekket min bankkonto!
BT-DK
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf Dummiz » ons 17 nov 2010 16:37

Det skal lige siges at jeg betalte med visa electron og der kan man IKKE se der ligger penge og venter på at blive trukket. Så hvis man betaler med visa electron så kan man altså ikke se de penge står og venter på at blive overført. dog er de trukket fra kontoen.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf Portuz » ons 17 nov 2010 18:11

Coolshop lyver overfor dig, det er nemmest for dem og de færreste gider kontrollere det. Ring og brok dig!
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf OmarE » ons 17 nov 2010 18:32

Nu har jeg været ud for samme problem, bare med Game.dk, og jeg kan sige dig at banken og PBS lyver ad helveds til... I min situation ville banken ikke slette den ekstra betaling fordi de sagde at det kun var PBS der kunne, og så siger PBS at det kun er butikken der kan slette den, butikken sagde så at det kun var banken, der kunne slette det, også kørte den sådan i flere timer, før jeg var nød til at opføre mig meget meget vred overfor banken, så de slettede reservationen, de gjorde det på få sekunder, også var pengene klar på kontoen.
OmarE
Niveau 4
 
Indlæg: 615


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf Proxzyn » ons 17 nov 2010 18:36

Heh... Endnu en "sjov" historie om Coolshops ekspertise, eller mangel på samme. Har selv haft 2 dårlige oplevelser med dem, og det er ud af kun 3 handler!

Det lyder som en rimelig trist oplevelse, men godt at se det blev bragt i orden, hurtigt.

Det kan godt være mange har tiltro til den butik, men jeg synes den er ret amatør-agtig.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf Mr-kjax » ons 17 nov 2010 19:48

Må nok sige at i de 2 år jeg har handlet hos cool shop har jeg intet problem haft.. never say never!!!
- Blu-Ray Afspiller: PS3 Slim 500GB - Forstærker: Harman Kardon AVR-265 - TV: SAMSUNG PS64D8005 3D Plasma tv -
- Surround Sound Højtaler: JBL ES 90 - JBL ES 10 - JBL ES 20 - JBL ES 25C - JBL ES 250PW -
Mr-kjax
Niveau 4
 
Indlæg: 527


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf Rico » ons 17 nov 2010 20:08

Har også kun haft dårlige oplevelse med dem - Køber aldrig spil hos dem mere!
Billede
Spil: Uncharted 2, MX vs ATV Reflex, InFamous, Borderlands, Burnout Paradise, Ferrari Challenge, Pure, FIFA 10, Red Dead Redemption LE, FIFA 11, Just Cause 2, Gran turismo 5 CE, Medal of Honor Tier 1, MX vs ATV Alive, Dirt 3
Rico
Niveau 4
 
Indlæg: 664


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf Dummiz » tors 18 nov 2010 01:13

Jeg orker ikke at brokke mig til dem mere. for med det samme man gør det så sætter de sig på bagben :)
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf kornrocks » tors 18 nov 2010 04:06

Faktisk det posteren oplever er det samme jeg oplevede med coolshop og blackops... der blev i alt trukket 3 gange 389kr.
hvoraf de to af dem skulle slettes, Jeg kontaktede coolshop som bad mig udfylde en skod formular, mens banken sagde jeg bare skulle give dem info og så kunne de faxe tilbage til banken med fornødne oplysninger.
Det har Coolshop så nægtet at gøre pt og jeg venter nu på at de får sat gang i den formular og jeg får mine penge igen.'
Han fortalte mig dte var en fejl de havde med PBS når man købte med Visa Electron eller Mastercard (som er det jeg har)

Jeg er bare skuffet over at de som butik vil hive mig igennem alt det fis istedet for at bruge 5 min på at skrive mit ordrenummer ned og de få oplysninger jeg giver og sende det til banken.
Billede
kornrocks
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf baunevej » tors 18 nov 2010 10:28

Endnu en grund til ikke og handle med Coolshop!! har intet til overs for det amatøragtige bolchefirma. Kundeservice har de låst inde i en bankbox og smidt nøglen væk. Den har ihvert fald ikke været til stede når jeg har haft brug for den.
Deres leveringer svigter mere en Pestdk gør + man får rykkere for noget de har trukket på dankortet i forvejen. Handler aldrig med coolshop igen.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf HEADSTAR » tors 18 nov 2010 10:43

Underligt, har aldrig haft problemer med coolshop :-k
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2633


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf andr2999 » tors 18 nov 2010 11:26

Jeg synes også det er underligt har aldrig problemer med coolshop selv, men hører tit om andre der har problemer med dem
andr2999
Niveau 5
 
Indlæg: 849


Re: PBS & Coolshop Problem.

Indlægaf fuzzbeans » tors 18 nov 2010 11:31

Jeg har 1 gang haft det problem at jeg fik tilsendt et brugt spil, som skulle have været et nyt, jeg fik dog til sidst tilsendt et spritnyt spil derinde fra. Og har ingen problemer haft siden.
fuzzbeans
Niveau 2
 
Indlæg: 138
By: 7950 Erslev


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster