Forum

Gamestation - lorte butik!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Erroneus » ons 09 feb 2011 00:54

Naturligvis skal han ikke bruge 109 kr på en track and trace, når vi snakker om et spil til 10£ og at firmaet ikke vil dække porto eller indrømme de havde lavet en fejl.

Jeg havde gjort præcist det samme, så er det bare uheldigt at Royal mail smider den væk.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf EvilNinjaMoby » ons 09 feb 2011 09:38

Selvfølgelig ikke... :)

Det var også mest for at fortælle, at pakkeløsningen ikke var billigste option.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf baunevej » ons 09 feb 2011 14:39

Syntes det er meget ærgeligt for dig, og forstår udemærket du syntes det er en lortebutik, syntes jeg faktisk også ud fra det du skriver, så siger tak for advarslen, handler ikke der fremover.
Havde de haft en ordenlig service, havde de ladet tvivlen komme dig tilgode, det er trodsalt dem der har lavet ged i den fra starten af.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf baunevej » ons 09 feb 2011 14:41

Erroneus skrev:Naturligvis skal han ikke bruge 109 kr på en track and trace, når vi snakker om et spil til 10£ og at firmaet ikke vil dække porto eller indrømme de havde lavet en fejl.

Jeg havde gjort præcist det samme, så er det bare uheldigt at Royal mail smider den væk.


Enig!
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Gamestation - lorte butik! CRUCKS

Indlægaf rasso01 » lør 19 mar 2011 16:25

Helt enig - handler ALDRIG der mere. Crucks.

Købte et spil hos - hvorefter de omgående trak pengene fra mit kort. Intet skete. Skrev mails men ingen svar. Ringede til dem og fik dem derefter til at sende link til download - men linket var TOMT - amatører.
Ringede igen og sagde at jeg ikke gad at handle hos dem, med den elendige service. Det var OK de kunne da sagtens refunde købet. MEEEEEEN ingen spor af pengene. Flere mails afsendt som de ikke gider at svare på. Så nu skal vi til alt bøvlet med at få aflyst købet i banken. Det er bare spild af tid og ærgrelser.........HOLD JER LANGT VÆK fra disse forbrydere :twisted:
rasso01
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Joerli » lør 19 mar 2011 17:43

Altså, du laver da en fejl da du ikke har en kvittering på din afsendelse.. Men jeg synes bestemt at det er er dem der er ansvarlig, da det er dem der har lavet lort i den til at starte med, ved at sende dig et forkert spil.

Altså, de har eller ingen grundt til at betro dig. Men et eller andet sted, så er det jo dem der er skyld i alt det her påstyr.
Så ifølge mig, så burde de sende dig den rette udgave af dit spil og lade dig beholde det andet, som en undskyldning for den brøler de leverede.

Jeg oplevede en gang da jeg bestilte en Manchester United trøje fra England at trykket var en helt forkert størrelse og det så vildt dumt ud. Jeg bad om en ny og de indrømmede at det så helt forkert ud, de lavede en ny og jeg kunne beholde dem begge.

Mener at din forhandler er galt på den og synes på ingen måde du har gjort noget forket.
Joerli
Niveau 4
 
Indlæg: 335


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster