Forum

Gamestation - lorte butik!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Gamestation - lorte butik!

Indlægaf jakobv » lør 22 jan 2011 00:02

Jeg købte Bioshock Collector's edition til xbox, og de sendte deres almindelige udgave. Jeg skrev til dem, og de undlod at undskylde, men informerede mig da at jeg, for egen regning, kunne sende spillet retur. Det gjorde jeg se den 2. januar, og jeg ventede bare på at få pengene retur. Intet svar og ingen penge. Jeg har skrevet til dem to gange siden, men nu svarer de ikke på mail. Så de penge er vist tabt. Lorte service. I skal IKKE handle på gamestation.co.uk. :evil:
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Erroneus » lør 22 jan 2011 01:21

Kedeligt at høre, jeg har aldrig haft problemer med dem, men har så heller ikke haft brug for deres service.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf JacobDitzel » lør 22 jan 2011 01:35

WHAT :s
jeg har handlet hos dem for nogle dage siden, og venter stadig på min pakke.
håber ikke der kommer nogle komplikationer.
Billede
JacobDitzel
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Bab » lør 22 jan 2011 09:48

Jeg har også handlet med dem flere gange, så der er vist ingen grund til panik.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Malik-xD » lør 22 jan 2011 10:27

jakobv skrev:Jeg købte Bioshock Collector's edition til xbox, og de sendte deres almindelige udgave. Jeg skrev til dem, og de undlod at undskylde, men informerede mig da at jeg, for egen regning, kunne sende spillet retur. Det gjorde jeg se den 2. januar, og jeg ventede bare på at få pengene retur. Intet svar og ingen penge. Jeg har skrevet til dem to gange siden, men nu svarer de ikke på mail. Så de penge er vist tabt. Lorte service. I skal IKKE handle på gamestation.co.uk. :evil:



Det sgu da ærgeligt !


bliv ved med at skrive til dem, de skylder dig jo "Bioshock Collector's edition" eller selvfølgelig pengene..

jeg køber ikke der mere ..(har heller aldrig gjort)
Malik-xD
Niveau 2
 
Indlæg: 182
By: Helsingør


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Ponduus » lør 22 jan 2011 10:52

Har handlet der nogle gange og har kun oplevet en god og kompetent service.
Billede
Ponduus
Niveau 6
 
Indlæg: 1514


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf jakobv » søn 23 jan 2011 15:38

Jeg synes godt nok det er lousy. Men der er jo ikke så meget man kan gøre. De har mine penge for noget jeg aldrig har modtaget.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf EvilNinjaMoby » søn 23 jan 2011 18:06

Der er da meget du kan gøre...

Gå i din bank og forklar dem problemet med at du betalt for en vare, som du ikke har modtaget - så udfylder du en indsigelsesblanket og din bank klarer resten.

Hvis sælger ikke selv vil løse problemet, så er dette din eneste og sidste mulighed som betalingskortindehaver.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf PercyVester » søn 23 jan 2011 20:27

Men husk de fleste online steder kan der gå op til 30 dage før de sender penge retur :)
PercyVester
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf jakobv » man 24 jan 2011 16:48

EvilNinjaMoby skrev:Der er da meget du kan gøre...

Gå i din bank og forklar dem problemet med at du betalt for en vare, som du ikke har modtaget - så udfylder du en indsigelsesblanket og din bank klarer resten.

Hvis sælger ikke selv vil løse problemet, så er dette din eneste og sidste mulighed som betalingskortindehaver.
I det her tilfælde har jeg jo modtaget det. Det var bare den forkerte vare. Lad os antage at den er blevet væk i posten. Hvem hæfter så?
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf EvilNinjaMoby » man 24 jan 2011 17:01

Du har modtaget den forkerte vare og butikken NÆGTER at gøre noget ved det.
Så bliver det en sag mellem din bank/PBS og den pågældende butik.

Du har ikke modtaget din vare.
I dette tilfælde bliver det også en sag mellem din bank/PBS og den pågældende butik, hvis butikken ikke vil sende en ny vare, eller tilbagebetale købesummen.

I begge tilfælde, når du underskriver indsigelsesblanketten, skriver du under på "tro og love" - hvilket vil sige at du bekræfter, at du ikke har givet urigtige oplysninger.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Bab » man 24 jan 2011 17:13

Hvis han har modtaget en vare, så kan han ikke få penge tilbage. Og det er en sag imellem ham og butikken.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf EvilNinjaMoby » man 24 jan 2011 17:21

Nej!

Og slet ikke hvis han kan dokumentere, at butikken har sendt en anden vare end den han bestilte og betalte for.

Hvis butikken ikke vil bytte, så er det butikkens problem - det bliver aldrig købers.
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Gajda » man 24 jan 2011 20:30

Ponduus skrev:Har handlet der nogle gange og har kun oplevet en god og kompetent service.


Samme her!
Gajda
Niveau 0
 
Indlæg: 28


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf jakobv » man 24 jan 2011 23:12

Ja nu har de langt om længe svaret. De har ikke fået spillet retur, men vil gerne dække porto hvis jeg kan faxe proof of postage. Jeg brugte frimærker. Øj hvor er det langt ude. Nå, fuck it, jeg gider ikke bruge mere krudt på det. Men de mistede ihvertfald en kunde her. Det var så 200 kroner jeg brugte på deres fejl. Uden at få en undskyldning. Helt til grin.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster