jakobv skrev:Jeg købte Bioshock Collector's edition til xbox, og de sendte deres almindelige udgave. Jeg skrev til dem, og de undlod at undskylde, men informerede mig da at jeg, for egen regning, kunne sende spillet retur. Det gjorde jeg se den 2. januar, og jeg ventede bare på at få pengene retur. Intet svar og ingen penge. Jeg har skrevet til dem to gange siden, men nu svarer de ikke på mail. Så de penge er vist tabt. Lorte service. I skal IKKE handle på gamestation.co.uk.
I det her tilfælde har jeg jo modtaget det. Det var bare den forkerte vare. Lad os antage at den er blevet væk i posten. Hvem hæfter så?EvilNinjaMoby skrev:Der er da meget du kan gøre...
Gå i din bank og forklar dem problemet med at du betalt for en vare, som du ikke har modtaget - så udfylder du en indsigelsesblanket og din bank klarer resten.
Hvis sælger ikke selv vil løse problemet, så er dette din eneste og sidste mulighed som betalingskortindehaver.
Ponduus skrev:Har handlet der nogle gange og har kun oplevet en god og kompetent service.
Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster