Forum

Gamestation - lorte butik!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf JacobDitzel » man 24 jan 2011 23:15

Min pakke blev sendt d19 og jeg har stadigvæk ikke modtaget noget. nu bliver jeg helt mistænkelig. /:
Billede
JacobDitzel
Niveau 2
 
Indlæg: 132


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 25 jan 2011 00:11

Efter 5 dage? Det er lige tidligt nok... ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf jakobv » tirs 08 feb 2011 11:14

Ja, så må jeg lige sende afslutningen på denne historie. Efter en del uger har de erklæret, at det stadig ikke er dukket op på deres lager, og eftersom jeg ikke har kvittering på at jeg har afsendt (det er simpelthen sendt med ganske almindelige firmærker) så vil de ikke dække noget tab. De skrev:

"I assure you that if you had sent the item, you would have gotten a receipt at the post office". Hold da op. Ikke nok med at de IKKE er kommet med en undskyldning for at de har sendt det forkerte spil, IKKE ønsker at dække hverken porto eller spillets omkostninger, så tager de sku også lige og anklager mig for at lyve om at have sendt spillet. WTF? Med mere end sikkert 500 internet handler er dette den første der er gået galt, så det er ikke fordi statistikken er så dårlig, men hold da op jeg blev sur over den. Det kan godt være at andre her har gode erfaringer med dem, men det er godt nok den ringeste kundeservice jeg nogensinde har set.

Over and out.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Portuz » tirs 08 feb 2011 11:24

Jeg ville da reagere som dem, hvis en kunde sagde han havde sent spillet, men ingen kvittering havde. Det kan jo ikke se at du har sent noget.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Bab » tirs 08 feb 2011 11:28

Jeg ser det også som en naturlig reaktion. Hvis du ikke kan bevise, at du har sendt noget, så har du et problem. Men det er jo ikke for sent at lære nyt, og fremover så huske at send, så du har en kvittering. Og problemet med det er jo ikke stort, når forhandleren betaler portoen.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Lynggaard CR » tirs 08 feb 2011 12:31

Enig i ovenstående indlæg - i tilfældet hvor man skal sende noget retur, vælger mange desuden ofte den billige løsning. Sender det som brev, uden forsikring og uden mulighed for track & trace. Er dog ikke helt bekendt med de kvitteringer, man kan få ved at sende som brev. Troede kun at det var labels på pakker der duede som dokumentation. Med track & trace nummeret.

Men gu' fanden er det bittert at miste sine penge eller spil. Man vil jo ikke straffes, når man jo ikke har gjort noget forkert.
Billede

“I suppose I do get sad, but not for too long. I just look in the mirror and go, ‘What a good-looking fuck you are.’” -
Lynggaard CR
Niveau 3
 
Indlæg: 282
By: København NV


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf jakobv » tirs 08 feb 2011 19:11

Der er da ikke nogen der ville sende et spil til 11 pund som pakke til England. Er I klar over hvad det koster? En kvittering fra et posthus er udelukkende en kvittering på at man har købt frimærker. Hvad vil det give dem af beviser? Iøvrigt hvis jeg skulle snyde ville det nok være smartere at sige at jeg aldrig havde modtaget det, end at påstå at have sendt retur - uden kvittering - hvor det så ligger på mig at bevise. Det er lousy kundeservice, og sådan er det. Igen, hvilken kvittering er det lige jeg skulle have fået?
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Portuz » tirs 08 feb 2011 19:26

Har du overvejet at det måske er anderledes i England? Måske kan de ikke undersøge alle landes muligheder. Men bare kræve bevis.
Spurgte du på posthuset om det var muligt at sende som brev? Er det muligt at sende som på andre måder end brev og pakke?
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Erroneus » tirs 08 feb 2011 19:27

Damn jeg ville også have været pissed.

Men forklar dem, at du jo ikke får nogle track and trace på en almindelig forsendelse, præcis som de ikke har nogle track and trace på deres forsendelser. Men jeg kan sagtens forstå hvis du ikke gider spille mere tid på sådan nogle tosser.

Det skal dog siges at da jeg oplevede en lign. fejl hos deres søsterselskab game.co.uk, sendte de mig en korrekt udgave af spillet og ville ikke have den forkerte tilbage, men jeg har så også købt en del fra dem, så måske der er forskel på kunderne hos dem >_>
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf jakobv » tirs 08 feb 2011 19:34

Erroneus skrev:Damn jeg ville også have været pissed.

Men forklar dem, at du jo ikke får nogle track and trace på en almindelig forsendelse, præcis som de ikke har nogle track and trace på deres forsendelser. Men jeg kan sagtens forstå hvis du ikke gider spille mere tid på sådan nogle tosser.

Det skal dog siges at da jeg oplevede en lign. fejl hos deres søsterselskab game.co.uk, sendte de mig en korrekt udgave af spillet og ville ikke have den forkerte tilbage, men jeg har så også købt en del fra dem, så måske der er forskel på kunderne hos dem >_>


Ja sikkert forskel på kunder. Dette var første køb der.

Nej i DK er det pakker eller breve. Pakker starter fra 75 kr i DK, og hvis jeg skulle have haft Tracking nummer er den eneste udvej pakke som koster - hold fast - 203 kroner. Så inden I peger fingre og siger at så kan jeg lære altid at få kvittering så overvej lige det en ekstra gang.

Og jo, jeg forklarede dem da at jeg havde bare smidt frimærker på, og at der ikke var T&T nummer på vores breve. Iøvrigt er det noget der tilkøbes på deres egne breve, og heller ikke noget de har på deres egne forsendelser. Det var bare en ultra flabet måde at fortælle mig at det da bestemt gik ud fra den grundantagelse at jeg var en hustler som ville snyde dem. Det der er så mega langt ude er at det startede med deres fejl, og det har de aldrig kommenteret. Men fuck it, gider ikke bruge mere tid. Jeg synes da bare at det rigtige sted at give det videre er i "shoperfaringer" og må ærligt sige at jeg er noget overrasket over tre kommentarer i rap med: "ja jeg kan da godt forstå butikken, når nu du har været så dum ikke at få kvittering". :shock:
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Bab » tirs 08 feb 2011 19:41

Prøv at sæt dig i deres sted og hvis du ikke kan det, så vil jeg godt købe en masse spil af dig ;)

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf Portuz » tirs 08 feb 2011 21:43

Hvis du er så overrasket, over at butikken ikke kan se, at du har sendt pakken. Så fortjener du også at få af vide, at du selv står med lorten.

Og i sidste ende, så er det faktisk dig der skal overveje selv at undersøge, hvad dine muligheder er. Når sådan noget her kan ske, så ville du være forberedt. Firmaet kan sagtens snyde, og sige de aldrig har fået spillet, ligeledes kan du også sagtens snyde. Hvorfor overhoved være sur på firmaet, når det er posten der har ødelagt det hele?

Når du vælger at være ærlig herinde, så skal du også regne med at få ærligt igen :)
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf EvilNinjaMoby » tirs 08 feb 2011 22:08

jakobv skrev:Nej i DK er det pakker eller breve. Pakker starter fra 75 kr i DK, og hvis jeg skulle have haft Tracking nummer er den eneste udvej pakke som koster - hold fast - 203 kroner. Så inden I peger fingre og siger at så kan jeg lære altid at få kvittering så overvej lige det en ekstra gang.

Du kunne have sendt det som rekommenderet Maxibrev - pris 109,-

Så havde du haft en kvittering. Og modtager ville skulle kvittere ved modtagelsen...

Når det så er sagt, så kan jeg sagtens forstå at du er lidt bitter - man skal jo ikke glemme hvem der fejlede fra starten. Surt at blive straffet for at være reel...
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 2074
By: 6800 Varde


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf jakobv » tirs 08 feb 2011 23:56

EvilNinjaMoby skrev:
jakobv skrev:Nej i DK er det pakker eller breve. Pakker starter fra 75 kr i DK, og hvis jeg skulle have haft Tracking nummer er den eneste udvej pakke som koster - hold fast - 203 kroner. Så inden I peger fingre og siger at så kan jeg lære altid at få kvittering så overvej lige det en ekstra gang.

Du kunne have sendt det som rekommenderet Maxibrev - pris 109,-

Så havde du haft en kvittering. Og modtager ville skulle kvittere ved modtagelsen...

Når det så er sagt, så kan jeg sagtens forstå at du er lidt bitter - man skal jo ikke glemme hvem der fejlede fra starten. Surt at blive straffet for at være reel...


Touché. Men, de havde ikke sagt de ville dække porto. Så synes jeg det var meget at lægge ud, men jeg kendte nu ikke den løsning. Skidt pyt, nu gider jeg ikke bruge mere krudt på den.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Re: Gamestation - lorte butik!

Indlægaf jakobv » tirs 08 feb 2011 23:57

Portuz skrev:Hvis du er så overrasket, over at butikken ikke kan se, at du har sendt pakken. Så fortjener du også at få af vide, at du selv står med lorten.

Og i sidste ende, så er det faktisk dig der skal overveje selv at undersøge, hvad dine muligheder er. Når sådan noget her kan ske, så ville du være forberedt. Firmaet kan sagtens snyde, og sige de aldrig har fået spillet, ligeledes kan du også sagtens snyde. Hvorfor overhoved være sur på firmaet, når det er posten der har ødelagt det hele?

Når du vælger at være ærlig herinde, så skal du også regne med at få ærligt igen :)
No probs med ærligt svar. Mit ærlige svar til det er bare at jeg er overrasket over udfaldet. Havde lidt forventet, at folk kunne se det rimelige i at butikken dækker når det nu er deres fejl.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


ForegåendeNæste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster