Forum

En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf Portuz » fre 28 jan 2011 10:56

Bab jeg acceptere din holdning, men respektere den ikke. For det er primært i dit hovede at noget af værdi, ikke har værdi :) Du kan jo mene, hvad du har lyst til. Men findes der folk der ude som vil købe, ja så kan du ikke løbe fra tingene har værdi ;)
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf Bab » fre 28 jan 2011 11:16

Selvfølgelig har det en værdi. Det var også derfor, at der stod "ingenting". For sælgeren har spillet reelt ingen værdi længere udover at man kan tjene nogle penge på det. Jeg går ud fra, at spillet i de fleste tilfælde er købt for ens egen skyld. Og har man så gennemført spillet, så har man fået det, som man har brugt sine penge på. De er vel de færreste som skal betale 400 kr for et spil, som de gerne vil spille, ligger 200 kr på disken og siger, at det koster det og de får de sidste 200 kr, når jeg har solgt det videre. De 200 kr er alene bonus udover den oplevelse man har haft ved at gennemføre spillet.

Og hvis man relatere til den virkelige verden, så bliver varen også altid sendt først, før pengene bliver hævet. Den mulighed har man desværre ikke ved privat køb. En gang har jeg oplevet at en engelsk butik hævede penge ved bestillingen og ikke ved afsendelsen. Jeg handler der aldrig mere.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf Portuz » fre 28 jan 2011 11:20

Jeg forstår slet ikke den skepsis. En butik er jo noget lidt andet. Jeg kigger aldrig, hvornår de trækker pengene, så længe jeg får varen.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf Bab » fre 28 jan 2011 11:23

Portuz skrev:Jeg forstår slet ikke den skepsis. En butik er jo noget lidt andet. Jeg kigger aldrig, hvornår de trækker pengene, så længe jeg får varen.


Hvilken en skepsis? Din eller min.
Du siger altid pengene først. Hvorfor ?
Jeg siger altid spillet først. Hvorfor ? Jeg har forklaret, hvorfor jeg synes, at spillet skal sendes først.

Hvem af os to er mest skeptisk?

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf Portuz » fre 28 jan 2011 11:47

Nu var det butikker jeg snakkede om, og det er to vidt forskellige ting. Min skepsis er en hel del lavere for butikker. De er de færreste der laver et firma og smider penge efter en hjemmeside, for at score 200kr på en handel.

Jeg kan heller ikke se noget galt i pengene bliver trukket, før varen er sendt, så længe jeg får varen.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf Bab » fre 28 jan 2011 11:48

Udover at det er ulovligt i Danmark. Jeg kender desværre ikke lige reglerne for England.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf frimann80 » fre 28 jan 2011 18:59

ALIONAIRE skrev:Først anmeld det til en MOD her så de kan banne ip eller evt få IP.
ellers paypal er gode til at hjælpe, problemet kan være at hvis han hæver penge så er der intet at trække pengene fra :s


hvis han har hævet pengene vil hans konto bare gå i minus, og paypal vil derefter opfølge sagen
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf Gyseren » fre 28 jan 2011 19:07

Idioten har besvaret min e-mail og vil overføre pengene til mig. Hans argument for at slette sin profil var at han ikke ville sælge alligevel, med hvad fanden er det for et åndsvagt svar!? - Tror at den eneste grund til at han gir mig pengene tilbage er fordi at han havde glemt at jeg har hans e-mail. Tosse.
Pengene er endnu ikke gået ind på min konto, men det kan jo være fordi at han har en anden bank..
Lorte handel! - holder mig til amazon.co.uk ;) - billigt og simpelt. =D>
"You see, I don't want to do good things, I want to do great things." - Lex Luthor
Gyseren
Niveau 0
 
Indlæg: 48


Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf armorking » man 31 jan 2011 17:07

hans Email ? det hjælper jo slet ikke at have den :)

men jeg håber du får dine penge tilbage snart
Play Fast € Die Hard £
armorking
Niveau 7
 
Indlæg: 2739
By: København SV


Re: En kedelig køber-oplevelse på pslife.dk :(

Indlægaf Kithuni » man 31 jan 2011 17:51

Gyseren skrev: holder mig til amazon.co.uk ;) - billigt og simpelt. =D>


Amazon.co.uk virker bare og de har nogle top-tilbud engang imellem, men nu skal du jo ikke lade én småkriminel taber overbevise dig om hele verden er ude på at snyde. Du kan da i hvert fald roligt handle med mig :D
\Kithuni

(send mig en pm, hvis du vil være sikker på jeg ser hvad du har skrevet)
Kithuni
Niveau 0
 
Indlæg: 32


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster