Forum

game.co.uk + KZ3 levering!

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spilbutikker!

game.co.uk + KZ3 levering!

Indlægaf kraftonia » lør 26 feb 2011 12:40

Hej drenge

Er der andre end mig, som har bestilt KZ3 Collecter's Ed. fra game.co.uk?

link: http://www.game.co.uk//PS3/Shooter/Firs ... s-Edition/

Lavede bestillingen d. 17.02 og der står de har sendt det d. 22.02!

"Problemet" er bare at jeg endnu ikke har fået det. I england var release d. 25.02 (i dk d. 24.02), så jeg regnede ikke med at have det til DK release, men så i hvertfald til UK release, men nope, intet KZ3 til mig (endnu).

Vil såmen bare høre om andre mangler deres udgave af KZ3 fra selvsamme SHOP??? Det kom desværre heller ikke i dag (m. lørdagsposten)... hmm...
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: game.co.uk + KZ3 levering!

Indlægaf Allanb » lør 26 feb 2011 13:07

Du skal regne med ca. 5 dage ved bestilling fra game... Så det lander nok i din postkasse mandag.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: game.co.uk + KZ3 levering!

Indlægaf Mogwai » lør 26 feb 2011 13:10

Du skriver at butikken har afsendt spillet i tirsdags (d. 22. feb). At du ikke har fået spillet endnu lyder nu meget normalt. Du får det nok en gang i starten af næste uge. Det tager lidt længere tid når det skal sendes via Royal Mail/luftpost. Jeg oplever næsten altid ca. en uges leveringstid ved UK bestillinger.
Mogwai
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Re: game.co.uk + KZ3 levering!

Indlægaf kraftonia » lør 26 feb 2011 13:20

Okay :) ja jeg tror nok også det skyldes at jeg er så utålmodig lige netop med denne titel :) Håber det kommer start næste uge, men jeg synes dog trods alt at mine ordre fra shopto.net ALTID kommer til release (så de sender nok tidligere end GAME)

Allright, jeg må vente med længsel, sku blot høre om andre havde fået Deres (hvis de har handlet med Game)

Tak!
Billede
kraftonia
Niveau 4
 
Indlæg: 345
By: Middelfart


Re: game.co.uk + KZ3 levering!

Indlægaf Erroneus » lør 26 feb 2011 20:07

Op til 10 dage med Game.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: game.co.uk + KZ3 levering!

Indlægaf Proxzyn » lør 26 feb 2011 21:35

Jeg har heller ikke fået mit fra Game.co.uk. De plejer ikke at sende ud så vi kan nå at få dem til deres release dato.
En anden bestilling jeg havde lavet der, blev sendt den 21. og ankom i dag, så jeg regner med mandag.

Og så er deres leveringstid 3-5 arbejdsdage. Jeg køber derfra ret tit, og den leveringstid er helt præcis.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: game.co.uk + KZ3 levering!

Indlægaf Erroneus » lør 26 feb 2011 22:14

Bortset fra når Royal Mail har deres krise-perioder, som de f.eks. havde i et par måneder sidste år pga. sne, hvilket gjorde at mange ting fra England lige var 4-6 længere om at nå frem.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Re: game.co.uk + KZ3 levering!

Indlægaf Proxzyn » søn 27 feb 2011 00:29

Ja, så tager det selvfølgelig lidt længere tid når der er specielle tilfælde som sne. Der var PestDK ikke meget bedre, ihvertfald ikke her hos mig, der var de elendige.
Men når tingene køre som de skal, så har jeg altid fået mine ting hurtigt.
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703



Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster