Forum

Trophies, hvilke har I fået i dag?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf klatzen » fre 11 feb 2022 08:54

Har de seneste par dage fået de fleste trophies i Days Gone Challenges DLC. Nu mangler der bare 2, så er DG 100% :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+2

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » fre 11 feb 2022 11:30

Erroneus skrev:
HEADSTAR skrev:Jeg vil have et trofæ kort der virker men jeg kan ikke huske hvordan det skal indlejres her i pslife.
Erroneus har Alan Wake på sit i øjeblikket, det er det trofæ kort jeg taler om her.

Ps : hvorfor kom det aldrig til at virke det vi lavede i fordums tid.


Brug https://psnprofiles.com/ der kan du få trophy card du kan smide i din signatur.

Den indbygget her på siden, gik desværre i stykker og var ikke lige til at fixe igen.


Jeg har fået 3 forskellige koder men ingen af dem virker. Selve trofæ kortet virker som det skal inde fra den side du linker til.

Jeg kopier koden og setter den ind i signatur her på Pslife men intet er sket.

Hvad kan det skyldes ?
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf klatzen » fre 11 feb 2022 12:45

HEADSTAR skrev:
Erroneus skrev:
HEADSTAR skrev:Jeg vil have et trofæ kort der virker men jeg kan ikke huske hvordan det skal indlejres her i pslife.
Erroneus har Alan Wake på sit i øjeblikket, det er det trofæ kort jeg taler om her.

Ps : hvorfor kom det aldrig til at virke det vi lavede i fordums tid.


Brug https://psnprofiles.com/ der kan du få trophy card du kan smide i din signatur.

Den indbygget her på siden, gik desværre i stykker og var ikke lige til at fixe igen.


Jeg har fået 3 forskellige koder men ingen af dem virker. Selve trofæ kortet virker som det skal inde fra den side du linker til.

Jeg kopier koden og setter den ind i signatur her på Pslife men intet er sket.

Hvad kan det skyldes ?


Du skal klikke på "Ret profil", klikke på "Signatur" og så indsætte de koder der ser sådan her ud:
[url/https://psnprofiles.com/TheRealKlatzen][img ]https://card.psnprofiles.com/2/TheRealKlatzen.png[/img][/url] Hvor jeg har indsat et / i stedet for = i første url boks for at kunne vise det, samt mellemrum i første img boks :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+2

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » fre 11 feb 2022 14:22

Nu kan du se den kode jeg har skrevet forneden.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf klatzen » fre 11 feb 2022 14:57

HEADSTAR skrev:Ah lige som da vi kunne indlejre billeder og youtube her hos pslife.


Du skal lige ændre "[ulr/" til "[url=" :)
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443

+1

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » fre 11 feb 2022 15:35

Billede
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » fre 11 feb 2022 22:37

Jeg købte Beyound Blue

Og har fået :

The Ocean Is In My Blood
Keep Calm And Carry On
One Ton Baby Girl
A Little Insight

Billede

Beyound Blue er et flot dykker spil fyldt med vand, fisk, hvaler og hajer til 150kr
Spillet er snydt ud af næsen på Aquanauts nogle få af os spillede på PlayStation 3 i fordums tid.
Jeg har købt det fordi spillet det rammer min interesse for akvarier, fisk og havet og her slagter jeg ikke Havørreder =D>

Spillet har Platin Trofæ
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » lør 12 feb 2022 20:46

3 trofæer fra Watch Dogs : Legion

Brave new world
All About Aesthetic
And Stay Down

Et spændene spil jeg har købt på grund af de 2 første Watch Dogs spil.
Jeg var ellers af den overbevisning af at Watch Dogs var ekstremt overvurderet men jeg tog fejl.
Watch Dogs spytter lidt på Gta spilne og har været fin underholdning.

Billede
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf klatzen » lør 12 feb 2022 23:04

Headstar. Dit trofæ kort vises i den tekst du poster. Du skal indsætte den kode under “signatur” i ret profil. Der hvor du har skrevet “øv ingen…”
Billede
klatzen
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » søn 13 feb 2022 12:17

klatzen skrev:Headstar. Dit trofæ kort vises i den tekst du poster. Du skal indsætte den kode under “signatur” i ret profil. Der hvor du har skrevet “øv ingen…”


Den har jeg forstået men du skriver noget om et mellemrum jeg ikke ved hvor jeg skal placere.

Hvis jeg lægger den kode ind jeg henter inde fra trofæ siden, så virker det bare ikke.
Derfor bruger jeg selve opslaget til at få trofæ kortet med.
Det betyder at jeg kopier koden og lægger den imd med mit op slag.

Prøver lige igen =P~
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Erroneus » søn 13 feb 2022 12:27

Du skal indsætte følgende, kopier det og indsæt:

Kode: Vælg alt
[url=https://psnprofiles.com/HEADSTAR][img]https://card.psnprofiles.com/1/HEADSTAR.png[/img][/url]
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg

+1

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » søn 13 feb 2022 23:58

Sådan drenge, back to the 80ties.

Sig mig lige en gang, mine tanker om hvorfor GTA The Definitive Edition får så mange bank slår til. Jeg sage jo at det ligner at det er den tunge fanbase af GTA V som har brugt mange penge på Shark Cards til GTA V der sablede GTA The Definitive Edition ned slår til.

Efter en prøve tur med GTA 3 og nu GTA Vice City kan jeg bekræfte at der ikke er alle de problemer med denne pakke som alle har sagt der er.
Fed grafik, fed styring og den del af soundtracket som jeg elsker er stadig med.

Billede

Men hold øje her, det er ps4eren der laver noget som gør at jeg i fordums til slog funktionen fra fordi billedet ps4eren tager af Rockstars Bully var meget være end det i ser her.
Billedet passer ikke til den faktiske situation i spillet og jeg er sikker på at nogen af brugerne af Pslife kan beskrive hvorfor billedet er letter utydeligt.
Jeg skal ikke have sagt noget men her er hvad jeg har lavet i GTA Vice City.

Det første trofæ som billede.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Maethiel » man 14 feb 2022 08:29

HEADSTAR skrev:Efter en prøve tur med GTA 3 og nu GTA Vice City kan jeg bekræfte at der ikke er alle de problemer med denne pakke som alle har sagt der er.


Det KAN hænge sammen med de patches de har smidt ud, siden reviews :lol:
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf HEADSTAR » man 14 feb 2022 09:41

Maethiel skrev:
HEADSTAR skrev:Efter en prøve tur med GTA 3 og nu GTA Vice City kan jeg bekræfte at der ikke er alle de problemer med denne pakke som alle har sagt der er.


Det KAN hænge sammen med de patches de har smidt ud, siden reviews :lol:


Alle spil får jo updates og patches i dag, handlede det ikke bare om tålmodighed og at Rockstar hade travlt med at udgive spillet.
Billede
HEADSTAR
Niveau 7
 
Indlæg: 2622


Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Maethiel » tirs 15 feb 2022 02:46

HEADSTAR skrev:
Maethiel skrev:
HEADSTAR skrev:Efter en prøve tur med GTA 3 og nu GTA Vice City kan jeg bekræfte at der ikke er alle de problemer med denne pakke som alle har sagt der er.


Det KAN hænge sammen med de patches de har smidt ud, siden reviews :lol:


Alle spil får jo updates og patches i dag, handlede det ikke bare om tålmodighed og at Rockstar hade travlt med at udgive spillet.


Jeg tror folk (mig selv inkl) blev skuffede over den sæk kartofler de sendte på gaden. Det ligner bestemt ikke Rockstar.

Jeg har ALTID købt deres spil day 1, uden at blinke. Så der har været en blind tillid. Den blev godt nok lige slidt lidt med det makværk der. Men fedt de får det fixet ret hurtigt, det kunne CD project red lære noget af #-o
Billede

Casual trophyhunter <3
Maethiel
Niveau 5
 
Indlæg: 924

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron