Forum

Trophies, hvilke har I fået i dag?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Trophies, hvilke har I fået i dag?

Indlægaf Maethiel » søn 08 apr 2018 12:01

Cena skrev:Jeg fik ikke death by disco i Rachet and Clank i 2. gennemspilning selvom jeg er ret sikker på jeg fik den. Orker ikke en 3. gennemspilning for det trofæ, så må vinke farvel til platin. Mangler 2 andre udover det som er nemmere at klare.

Pisse irriterende at man laver et trofæ som ikke kan trackes og kræver fuld gennemspilning for at se om det popper.

Mega frustrerende, men hvorfor ikke få klaret de 2 som er lettere, og så se om du måske får lyst til at tage et 3. playthrough senere? :)

Det er da ærgeligt at have "spildt" tiden på vej mod plat :?
Maethiel
Niveau 4

Indlægaf Cena » søn 08 apr 2018 13:34

Maethiel skrev:
Cena skrev:Jeg fik ikke death by disco i Rachet and Clank i 2. gennemspilning selvom jeg er ret sikker på jeg fik den. Orker ikke en 3. gennemspilning for det trofæ, så må vinke farvel til platin. Mangler 2 andre udover det som er nemmere at klare.

Pisse irriterende at man laver et trofæ som ikke kan trackes og kræver fuld gennemspilning for at se om det popper.

Mega frustrerende, men hvorfor ikke få klaret de 2 som er lettere, og så se om du måske får lyst til at tage et 3. playthrough senere? :)

Har taget det 1 af dem og det andet står klar til hvis jeg finder spillet frem igen :) Jeg tager nok en 3. gennemspilning senere på året. Der er bare alt for meget andet jeg gerne vil spille lige nu :)
Billede
Cena
Niveau 7

Indlægaf xXSNOOOPXx » tirs 10 apr 2018 13:33

Cena skrev:
Maethiel skrev:

Har taget det 1 af dem og det andet står klar til hvis jeg finder spillet frem igen :) Jeg tager nok en 3. gennemspilning senere på året. Der er bare alt for meget andet jeg gerne vil spille lige nu :)

Jeg gennemførte det også 3 gange for plat..
Men det går virkelig hurtigt 3. Gang med alle upgrades osv.. Det tog mig 5 timer :)
Billede
xXSNOOOPXx
Niveau 1

Indlægaf MrGlennDK » tirs 10 apr 2018 23:15

Slyde til 9kr og et minut senere platin :lol:
MrGlennDK
Niveau 5

By: Haderslev

Indlægaf HEADSTAR » ons 11 apr 2018 10:47

Where credit's Due og Far Out fra Fantavision
HEADSTAR
Niveau 6

Indlægaf Cena » tirs 17 apr 2018 14:22

Fik gennemført Lost Legacy og fik samlet lidt random trofæer og så har jeg fået sølv i alle white banerne i Trackmania :)
Billede
Cena
Niveau 7

Indlægaf Cena » søn 22 apr 2018 08:03

Over de sidste par dage har jeg fået en masse i GOW. Har spillet noget der minder 17-20 timer vil jeg og har 24% nu. Kan allerede nu se der er langt til 100% hvis man vil have det :) Stoppede op i historien fik side questet en del. Nu er det på tide at komme videre i historien :)
Billede
Cena
Niveau 7

Indlægaf Cena » søn 06 maj 2018 12:09

Er startet på Rayman Legends. Det er sku meget hyggeligt :) Glæder mig til sønnike kommer næste weekend så vi kan spille co-op :)
Billede
Cena
Niveau 7

Indlægaf Da Senzai » lør 09 jun 2018 17:46

Vandt denne her ved en Tekken-Turnering i DGI-byen idag.

Jeg synes, at den er meget sød :)

Billede
Billede
Da Senzai
Niveau 6

By: København

+4

Indlægaf Erroneus » lør 09 jun 2018 19:01

Da Senzai skrev:Vandt denne her ved en Tekken-Turnering i DGI-byen idag.

Jeg synes, at den er meget sød :)

Nice! Tillykke :)
PS4 Pro @ 2TB SSHD - PS VR - PS3 Slim @ 1TB - Vita 3G @ 64GB
Billede
Erroneus
Skribent

By: Nyborg

+1

Indlægaf HEADSTAR » søn 10 jun 2018 13:12

The space merchants fra no man's sky.

Sikke et fedt spil
HEADSTAR
Niveau 6

Indlægaf morfar » tirs 04 sep 2018 20:46

Masterminds i GTA5

750.000 registrede spilejere på psnprofiles.

900 har trofæet.

Det kan man fanme kalde ultra rare (-:

Tak til janzor88 for en masse sjove og frustrerende dage.
Billede
morfar
Niveau 8

By: Hasselager, Århus

+3

Indlægaf klatzen » tirs 04 sep 2018 23:45

Bum bum, der blev tid til at rykke "Arcade Hunter" Samt "Arcade Player" i Far Cry 5 idag. Spiller egentligt ikke online af lyst, men nu når jeg alligevel har køb Gold edition så kan jeg ligeså godt gå efter de 100%. Mangler bare "Hitting it off" og "Arcade Competitor" samt de tilhørende trophies til Dead Living Zombies.

"Arcade Competitor" er virkelig belastende når det kun er knap hver andet map der vindes og man ikke kan se hvilke der er featured i lobbyen når der skal stemmes. Men mon ikke det popper lige pludselig ;)

Edit:
Samt selvfølgelig den nye new game+.
klatzen
Niveau 3

Foregående

Tilbage til Trofæer