Forum

Anmeldernes trofæer/anmeldelser

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Anmeldernes trofæer/anmeldelser

Indlægaf Bab » søn 24 apr 2011 12:58

Men du får jo (næsten) altid et trofæ for at gennemføre historien. Så hvis det er det, som du forventer, så vil det jo også kunne ses i trofælisten. Men hvis trofælisten ikke er synlig, så kan du intet se. Ikke engang om der er gennemført en intro.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Anmeldernes trofæer/anmeldelser

Indlægaf Teluc » søn 24 apr 2011 17:01

Bab skrev:Der er vel som sådan heller ikke nogen, som har påstået andet?

Men hvis/når nu i lægger en del timer i det, så bør det vel heller ikke være et problem med synlige trofæer, så vi selv kan vurdere, hvor meget i har lagt i det?

Bab


Jeg anmelder en del spil på min debug-maskine. Den konto deler jeg ikke med andre, så du vil sikkert også kunne finde huller i min trofæliste.

Desuden en fin debat at hive frem, da jeg godt kan forstå at det kan vække en del undren.

Her er mine 10 cent:
Da vi udelukkende anmelder af lyst, og desuden har en dagligdag der skal fungere ved siden af, så er det ganske enkelt ikke muligt at spille alle spil til enden - beklager folkens, men sådan er det nu bare. Når det så er sagt, så bestræber jeg mig da personligt på, for det meste at spille spillet til ende, da det jo ganske logisk skaber det bedeste udgangspunkt for en samlet bedømmelse.

Andre gange så kan man lynhurtigt bedømme om et spil er guld eller lort efter en 5-6 minutter - det kender de fleste vel til? Jeg siger ikke, at der bliver anmeldt ud fra så kort tid med spillet, men spil hvor bane 1 til 5 er stort set identiske, får altså ikke meget mere end en 2-5 timer med herfra.

Det er vigtigt at man ikke tager vores anmeldelser for mere end hvad de er. Vi sidder ikke med den "korrekte løsning", men forsøger at give et nogenlunde nuanceret billede af, hvad det givne spil er for en størrelse. Og her kan man (som det vist også tydeligt fremgår af comments i ny og næ) være ret så uenig med vores synspunkter. Det er i grunden også ganske fair, da vi jo trods alt kun kan give vores egen subjektive vurdering af, hvordan det færdige produkt tager sig ud på skærmen.
Teluc (PS3) og TLXofdoom (Xbox 360)
Teluc
Niveau 3
 
Indlæg: 208


Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster