Forum

Burnout online trophys

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf SnoobyFly » tors 19 mar 2009 08:14

FunteXDK skrev:
SnoobyFly skrev:Mangler kun dette Trofæ + Get your Burnout License, så har jeg Platinum - har også alle Trophies i de der add-ons ;)


Jeg er ejer burnout paradise party box eller hvad den nu hedder... hvor mange køretøjer skal jeg køre hvis jeg vil have alle trophys der er... er kommet frem til 4-5 stykker men kan ikke lige overskue hvilke man skal købe og hvilke der er i spillet... fik det først i søndags..


Party Pack, Legendary Cars, Toy Cars og Boost Pack er vist dem, som du mangler. Mener kun der er Bikes med i Ultimate Box, men er ikke sikker. :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf FunteXDK » tors 19 mar 2009 15:35

Kan man så godt undlade og købe DLC og stadig få sit platinium trofæ?
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf FunteXDK » tors 19 mar 2009 15:37

UPDATE: Folk der er klar Søndag klokken 15:00

GameMakerMan = har sagt "go" for søndag kl. 15.00.

123krone = har sagt "go" for søndag kl. 15.00.

Bab = har sagt "go" for søndag kl. 15.00.

SnoobyFly = har sagt "go" for søndag kl. 15:00

oebo = har sagt "go" for søndag kl. 15.00.

FunteX- = har sagt "go" for søndag kl. 15.00.

Kaspertv1000 = har sagt "go" for søndag kl. 15.00.

j.rath = Mangler svar på PB

Folk der gerne vil men ikke har tid om søndagen:

UPS = Kunne ikke søndag før efter 18

123krone= Kan kun i hverdagene


Status: Vi mangler nu kun j.rath, så hvis nogen kan komme i kontakt med ha ville der være perfekt... har sendt en PB her på pslife og har add'et ham på min PSN-liste men han har ikke accepteret endnu... nogle der har en backup hvis det er?


EDIT: Rewej har tilbudt sin hjælp så vi er nu et fuldt team lige meget om vi får svar fra j.rath eller ej... Hvis han svare er han selvfølgelig med og hvis en ikke dukker op kan Rewej vel overtage... så pt. er vi fuldt team og klar til søndag klokken 15:00 og hvis j.rath også er frisk er rewej backup =D>
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf 123krone » tors 19 mar 2009 18:12

7 der vil hjælpe mig med at få platin iaften. mangler kun den er 8 mans ting
Billede
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Indlægaf SnoobyFly » tors 19 mar 2009 18:32

FunteXDK skrev:Kan man så godt undlade og købe DLC og stadig få sit platinium trofæ?


Ja, du kan godt få Platinum i dette spil, uden du har købt alt DLC.

Burnout Paradise Elite
Awarded for successfully collecting all trophies from Burnout Paradise (excluding Additional Content trophies)

Fedt at vi er fuldt hus!! SÅ er det 100%, at vi får det Trophy på søndag :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf 123krone » tors 19 mar 2009 18:42

nogle der vil hjælpe iaften. får platin så
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Indlægaf 123krone » tors 19 mar 2009 18:56

kan vi mødes i burnout iaften kl 21?? jeg er ikke hjemme søndag, det er den sidste jeg mangler, til Platin
plz help
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Indlægaf SnoobyFly » tors 19 mar 2009 19:06

Brug din "ændre" knap i stedet for at double poste. Og nej, kan ikke i aften, da jeg er til tennis ;) Desuden, alle os andre har en aftale om at gøre det på søndag, så du skal nok ikke regne med, at der er nogen, som vil gøre det i aften :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf 123krone » tors 19 mar 2009 19:10

kan de bare ikke hjælpe mig ?
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Indlægaf Bab » tors 19 mar 2009 19:12

SnoobyFly skrev:Brug din "ændre" knap i stedet for at double poste. Og nej, kan ikke i aften, da jeg er til tennis ;) Desuden, alle os andre har en aftale om at gøre det på søndag, så du skal nok ikke regne med, at der er nogen, som vil gøre det i aften :P


Må man kun hjælpe en gang ? Og må spillere som ikke mangler trofæet ikke hjælpe andre ??

Hvis der er nok, så kan jeg godt hjælpe igen. Men gider ikke komme ind i et rum med 2 spillere.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf 123krone » tors 19 mar 2009 19:17

ser om jeg kan finde 8
123krone
Niveau 4
 
Indlæg: 650
By: Vanløse


Indlægaf SnoobyFly » tors 19 mar 2009 21:59

Bab skrev:
SnoobyFly skrev:Brug din "ændre" knap i stedet for at double poste. Og nej, kan ikke i aften, da jeg er til tennis ;) Desuden, alle os andre har en aftale om at gøre det på søndag, så du skal nok ikke regne med, at der er nogen, som vil gøre det i aften :P


Må man kun hjælpe en gang ? Og må spillere som ikke mangler trofæet ikke hjælpe andre ??

Hvis der er nok, så kan jeg godt hjælpe igen. Men gider ikke komme ind i et rum med 2 spillere.

Bab


Har intet sagt om, at man ikke kan hjælpe to gange. Sagde bare, at han ikke skulle regne med, at der var 7 folk, som ville gøre det i aften på så kort varsel. Og når vi nu alligevel har fundet en dato, så tror jeg ikke, at folk gider at bekymre sig mere om det. Forstå mig ret, de dukker op på det tidspunkt, som vi har aftalt. Altså, de har fundet en måde at få dette trophy på..
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Bab » tors 19 mar 2009 22:07

Det vil så sige, at du ikke vil hjælpe andre, når du har fået dit trofæ ?

Så skulle jeg måske overveje at blive væk, når du skal have dit. Så var du sikkert mere villig til at hjælpe andre, Du har jo åbenbart tid nok nu, så du kunne da nemt bruge 5 minutter på at hjælpe ham til et trofæ.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Indlægaf SnoobyFly » tors 19 mar 2009 22:24

Ja, jeg ville da bruge 5 minutter af mit liv på at hjælpe ham med at få det trofæ, hvis han havde sørget for, at der var 8 som mødte op. Gider ikke bruge min tid på det, hvis der ikke dukker de personer op, som skal bruges. Om som tilfældet er lige nu, så er der ikke fundet 8 personer, som kan dukke op her i aften.

Hvor får du det fra, at jeg ikke gider at hjælpe andre med at få trofæet, når jeg har fået mit eget? Jeg har ikke skrevet nogen steder, at jeg ikke gider hjælpe andre med at få dette trofæ, når jeg har fået mit eget..
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Bab » tors 19 mar 2009 22:28

For mig lyder det bare meget egoistisk, når du skriver, at han ikke skal regne med, at nogen gider hjælpe, fordi der er nogle få som skal hjælpe dig på søndag.

Det kunne jo være, at der var andre, som godt gad hjælpe, både idag og på søndag. Eller at der var 7 helt andre som kunne hjælpe ham.

Men det konstaterede du stort set helt alene, at det var det ikke.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster