Forum

Er trofæer spil af tid ?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf iraqoz » ons 06 jul 2011 15:02

Hvad synes I om trofæ-jægerer eller trofæ-"whores"?? og hvad er din synspunkt om trofæer generelt ??
Billede
iraqoz
Niveau 0
 
Indlæg: 27


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf frimann80 » ons 06 jul 2011 15:05

hver mand, sit liv. personligt syntes jeg det er spild af tid! nu bliver jeg nok hakket ned for den kommentar.
frimann80
Niveau 5
 
Indlæg: 854
By: Glostrup


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf darkandel » ons 06 jul 2011 15:06

synes det er sjovt at få trofæer i spil man kan lide men kunne ikke finde på at spille lorte spil bare for at få trofæer ser det som spild af tid..
darkandel
Niveau 5
 
Indlæg: 806
By: 9400 Nørresundby


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf Dummiz » ons 06 jul 2011 15:31

Jeg elsker at få trofæer (Lyden :P ) men jeg gider ikke sidde og grinde feks for at opnå et trofæ eller feks. samle alle fjer i feks. AC spillene.
Billede
Dummiz
Moderator
 
Indlæg: 6376
By: 8981 Spentrup


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf Proxzyn » ons 06 jul 2011 15:38

Er trofæer spil af tid ?

Ja, det er oppe i tiden at man skal have trofæer i spil, og der er mange man kan få hurtigt. Andre kan dog godt tage vildt lang tid. :lol:
Proxzyn
Niveau 6
 
Indlæg: 1703


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf baunevej » ons 06 jul 2011 17:32

Syntes absolut ikke det er spild af tid, mange spil har givet mig ekstra spiltid pga trofæer, med det sagt skal jeg være meget glad for et spil for og jagte platin. Men syntes trofæer er en fed måde og opleve spillende på andre måder en man ellers ville.
baunevej
Niveau 6
 
Indlæg: 1573
By: Thisted


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf Bab » ons 06 jul 2011 17:58

Der er forskel på ekstra spilletid pga. trofæer, og så på at gå efter trofæer, bare for trofæernes skyld.

Men samme spørgsmål har været oppe masser af gange før, og hver gang må jeg sige, at spillet er det vigtigste for mig. Hvis jeg ikke gider spillet, så får jeg heller ikke platin i det. Nogle gange skal man dog spille et spil 2 gange, før det fanger. Og der er forskellen nok på en spiller og en som kun går efter trofæer. Mine spil står stadig på hylden. Jagerens spil er byttet ud med nye og nye trofæer.

Bab
Bab
Niveau 7
 
Indlæg: 5898
By: Fredericia


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf n00bdream » ons 06 jul 2011 18:52

baunevej skrev:Syntes absolut ikke det er spild af tid, mange spil har givet mig ekstra spiltid pga trofæer, med det sagt skal jeg være meget glad for et spil for og jagte platin. Men syntes trofæer er en fed måde og opleve spillende på andre måder en man ellers ville.


Helt enig. Jeg har jagtet acheivements en del på boxen, da vi var en gruppe venner der konkurrerede i dem og brugte tid på den indbyrdes kamp. Foruden de ekstra spiloplevelser jeg har haft i jagten på disse, så har kampen med vennerne været en væsentlig faktor når det kom til spilhyggen. I det hele taget har jeg set acheivements/trophies som en ekstra positiv dimension på spillet.

Løb dog træt i jagten ifm. at jeg ville i top 100 i DK (xboxlife). Efter det mål blev nået, havde jeg spillet lidt for mange ligegyldige spil for points alene - og den del af det syntes jeg er spild af tid. I dag spiller jeg kun for sjov og jagter kun sjældent points.
Senest rettet af n00bdream ons 06 jul 2011 18:55, rettet i alt 1 gang.
n00bdream
Niveau 2
 
Indlæg: 194


Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf Jb » ons 06 jul 2011 18:55

Jeg ser også muligheden for ekstra spil tid eller feks at se andre sider af et spil.. Og det samme med sværhedsgrader , jeg tog sjældent sværeste sværhedsgrad i fps spil før trophy's :) og så kan man sammenligne med venner eller bare bevise at man har gennemført et svært spil feks.
PSN: JB_dk // Xbox live: FyrstJB // Nintendo Switch friend code: SW-5059-3134-7520
Jb
Skribent
 
Indlæg: 3082
By: Hinnerup


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf NielChill » ons 06 jul 2011 19:02

Har også tidligere jagtet en masse trofæer, det er jeg dog stoppet med igen - jeg har simpelthen ikke tid til alle de spil. Nu spiller jeg kun spil, som virkelig har min interesse. Dog kan man blive virkelig optaget af spillet, og begynder derfor at gå efter trofæerne i lige netop det spil.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf morfar » ons 06 jul 2011 21:48

Selvfølgelig er det spild af tid.

Men det er også spil af tid at gå på stadion og se en fodboldkamp, det er spil af tid at samle på alverdens ting, det er spild af tid at spille pool med vennerne på værtshuset, det er spild af tid at ligge og nusse med kæresten osv.....

Kommer an på hvilke interesser man har.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf Laffer » ons 06 jul 2011 21:57

Trofæer giver en sjov replay value til spil, det er primært til spil jeg virkelig nyder at spille at jeg jagter trofæer.

pt. står den på jagt i inFamous 2 hvor jeg forleden fandt alle blast shards, noget jeg normalt ikke gider give mig til.
Billede
Laffer
Niveau 7
 
Indlæg: 2791


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf Devilroll » tors 07 jul 2011 03:17

Jeg syntes det er spild af tid. Dem som spiller et spil for bare at opnå alle trofæer i et given spil. Og næsten tuder sig igennem bare for at få dem, syntes jeg er spild af tid. For spillet bliver ikke anderledes af den grund. Jeg spiller på ingen måde for det. Spiller for gameplay og historiens skyld. Men som sagt hver mand, sit liv.
Devilroll
Niveau 0
 
Indlæg: 39

Brugeravatar

Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf Badfarmer » tors 07 jul 2011 05:28

både og. Personligt synes jeg ikke at det er hvis det er et godt spil. har startet op på mange spil som jeg ikke har synes været spændende at spille og opgivet trofæjagten.
Men jeg går ikke så meget op i trofæer mere, da jeg synes min søn er mere vigtig end trofæer, så jeg spiller kun for at få slappet af og have hygge mig lidt :)
Men al respekt til dem som synes det er sjovt og har tid til at hamrer gennem spil efter spil bare for at få trofæer.
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Re: Er trofæer spil af tid ?

Indlægaf Erroneus » tors 07 jul 2011 12:48

Jeg har også ændret min holdning en smule. Jeg er gået fra Trophy whore til Trophy interesseret :P Jeg har simpelthen ikke tiden mere til at være whore, så bruger jeg for lang tid på hvert spil.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10986
By: Nyborg


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron