Forum

Jeg er nu nummer1

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf stonealf » lør 26 maj 2012 09:57

Koma skrev:
stonealf skrev:
morfar skrev:Det er også det jeg går efter fra nu af. Og så skal jeg igang med Gta iv igen tror jeg. Men jeg fatter ikke hvordan man kan komme op på så mange point alene. Jeg har seriøst gamet meget og kæresten har hjulpet med mange af de nemme spil.

Har du et arbejde eller skole ved siden af stonealf?

Nej jeg er førtids pensionist, det har jeg været siden jeg var 18.så det er derfor jeg har al den tid. :)


..og nu er du 19..

Autisme?

Nej jeg er 34 nu,og jeg er ikke autist.men da jeg var 18 fandt man en tumor i min lille hjerne,jeg har været igennem kemo kur stråle behandling. Ja det har så givet mig nogle problemer efter det.
stonealf
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Grevinge ca 15 km fra Holbæk.


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Hades » lør 26 maj 2012 10:30

Koma skrev:
stonealf skrev:
morfar skrev:Det er også det jeg går efter fra nu af. Og så skal jeg igang med Gta iv igen tror jeg. Men jeg fatter ikke hvordan man kan komme op på så mange point alene. Jeg har seriøst gamet meget og kæresten har hjulpet med mange af de nemme spil.

Har du et arbejde eller skole ved siden af stonealf?

Nej jeg er førtids pensionist, det har jeg været siden jeg var 18.så det er derfor jeg har al den tid. :)


..og nu er du 19..

Autisme?


uncool, bro, uncool
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Maias227 » lør 26 maj 2012 11:42

Jeg har en solid placering som nummer 903 så bare vent jeg er lige i hælene på jer alle sammen!
Maias227
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf JanR » lør 26 maj 2012 18:36

Koma skrev:..og nu er du 19..

Autisme?


Sikke en unødvendig og nedladende kommentar at komme med.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Allanb » lør 26 maj 2012 19:31

Den er ikke nedladende.. Det er jo humor...
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf JanR » lør 26 maj 2012 20:11

Allanb skrev:Den er ikke nedladende.. Det er jo humor...


Så når jeg umotiveret kalder den næste nye bruger for en mongol, er det humor?
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Allanb » lør 26 maj 2012 20:25

janzor88 skrev:
Allanb skrev:Den er ikke nedladende.. Det er jo humor...


Så når jeg umotiveret kalder den næste nye bruger for en mongol, er det humor?


Ok, så prøver vi lige at forklare... Hvordan skulle Koma vide om han var 19 ? (hvilket han jo så heller ikke er)
Men ved at gøre perioden hvor i gennem alle trofæer er opnået meget kort. Bygger nemlig joken op til poient, nemlig ordet Autisme...

Men hvis man ingen humor ejer og ønske at misforstå en joke, så er det jo let..
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Hades » lør 26 maj 2012 22:03

Nu arbejder jeg dagligt med elever/mennesker med særlige behov som lærer, og der er absolut intet morsomt ved at degradere autisme til en "nåh, du må da være spasser for at kunne game så voldsomt" eller "førtidspensionist? Så kan du ikke være helt ordentlig i hovedet"...
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf DK_Topform » søn 27 maj 2012 01:06

Velkommen til asmod11. Godt at se dig på listen. ;-)
Billede
DK_Topform
Niveau 0
 
Indlæg: 5


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Allanb » søn 27 maj 2012 06:08

Hades skrev:Nu arbejder jeg dagligt med elever/mennesker med særlige behov som lærer, og der er absolut intet morsomt ved at degradere autisme til en "nåh, du må da være spasser for at kunne game så voldsomt" eller "førtidspensionist? Så kan du ikke være helt ordentlig i hovedet"...


Nej sikket ikke lige for dig. Men så griner du når der laves jokes om andre udsatte grupper i samfundet, eller fremmede, bøsser, lesbiske eller andre der ikke faldet inden for de gængs normer. Sådan har det altid været og vil nok også altid være.

Lad nu være med at ville misforstå og dreje alt til din egen fordel, for bare at kunne komme af med din vrede. Du sidder vel heller ikke og skriver på hver og en komikers hjemme side, fordi de nu har lavet en joke om bøsser eller en fed person osv.


Og undskyld Asmod11, jeg glemte helt at sige velkommen til :-)
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf UnrealPirate » søn 27 maj 2012 08:11

Zejfur skrev:
UnrealPirate skrev:Hold da fast der bliver spillet noget PlayStation i DK!

Ligger selv som nummer 50, så jeg er MEGET stolt :-D


51 her, overhaler dig snart. :-D


Hehe, tror jeg gerne. Har desværre ikke voldsomt meget tid til at spille i... selvom jeg gerne ville [-o<

Men hva, er stolt af (indtil videre) at være i top 100 :lol:
Billede
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: Sønderborg


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Hades » søn 27 maj 2012 10:33

Allanb skrev:
Hades skrev:Nu arbejder jeg dagligt med elever/mennesker med særlige behov som lærer, og der er absolut intet morsomt ved at degradere autisme til en "nåh, du må da være spasser for at kunne game så voldsomt" eller "førtidspensionist? Så kan du ikke være helt ordentlig i hovedet"...


Nej sikket ikke lige for dig. Men så griner du når der laves jokes om andre udsatte grupper i samfundet, eller fremmede, bøsser, lesbiske eller andre der ikke faldet inden for de gængs normer. Sådan har det altid været og vil nok også altid være.

Lad nu være med at ville misforstå og dreje alt til din egen fordel, for bare at kunne komme af med din vrede. Du sidder vel heller ikke og skriver på hver og en komikers hjemme side, fordi de nu har lavet en joke om bøsser eller en fed person osv.


Nej, jeg griner bare ikke af sådanne jokes (for jeg kan virkelig ikke se det sjove i det, fred være med at have forskellig humor) jeg synes bare det var en usmagelig joke, især imod en person du ikke kender (du havde ikke engang sagt velkommen førend han måtte stå til regnskab for en dårlig joke).

Nok om det, velkommen og hold da kæft, det er mange trophies! Jeg tillader mig dog at forholde mig stolt over min plads #63 :D
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Allanb » søn 27 maj 2012 10:48

Hey, nu var det jo ikke mig der kom med joken, så stik lige piben ind sømand...

Du er jo allerede kørt så højt op, du ikke engang kan holde reder på hvem der har sagt, hvad i denne tråd. Slap nu af og gå ud og nyd det gode vejr i stedet. Så kan det jo være det bringer et smil frem hos dig, imens vi andre bruger humoren til at frembringe glæde og smil.
Er også aktiv på Xboxlife.dk med samme bruger navn
Allanb
Niveau 7
 
Indlæg: 3156
By: Slangerup


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf Hades » søn 27 maj 2012 11:35

Allanb skrev:Hey, nu var det jo ikke mig der kom med joken, så stik lige piben ind sømand...

Du er jo allerede kørt så højt op, du ikke engang kan holde reder på hvem der har sagt, hvad i denne tråd. Slap nu af og gå ud og nyd det gode vejr i stedet. Så kan det jo være det bringer et smil frem hos dig, imens vi andre bruger humoren til at frembringe glæde og smil.

Uden at skulle gentage mig selv, så betyder ordene "nok om det" at det emne er uddebateret. Men nu var min besked ikke rettet mod Koma, men mod dig, som straks sprang ind og legede tinsoldat og skulle forsvare Koma, som jeg udemærket godt er klar over var ham, som kom med joken. Det ændrer ikke på, at "du ikke engang havde sagt velkommen førend han måtte stå til regnskab for en dårlig joke", ikke "din dårlige joke".
Bare rolig, jeg har skam helt styr på sagerne 8)

On-topic, får du (Stonealf) spillene før release, eller er du bare virkelig SÅ hurtig igennem spillene?
Billede

Hades: [angered] Did you forget who you're talking to? I am the Lord of the Dead!
Auron: Heh. No wonder no one wants to die.
~ Kingdom Hearts 2
Hades
Niveau 6
 
Indlæg: 1420
By: Vordingborg


Re: Jeg er nu nummer1

Indlægaf stonealf » søn 27 maj 2012 11:50

Hades skrev:
Allanb skrev:Hey, nu var det jo ikke mig der kom med joken, så stik lige piben ind sømand...

Du er jo allerede kørt så højt op, du ikke engang kan holde reder på hvem der har sagt, hvad i denne tråd. Slap nu af og gå ud og nyd det gode vejr i stedet. Så kan det jo være det bringer et smil frem hos dig, imens vi andre bruger humoren til at frembringe glæde og smil.

Uden at skulle gentage mig selv, så betyder ordene "nok om det" at det emne er uddebateret. Men nu var min besked ikke rettet mod Koma, men mod dig, som straks sprang ind og legede tinsoldat og skulle forsvare Koma, som jeg udemærket godt er klar over var ham, som kom med joken. Det ændrer ikke på, at "du ikke engang havde sagt velkommen førend han måtte stå til regnskab for en dårlig joke", ikke "din dårlige joke".
Bare rolig, jeg har skam helt styr på sagerne 8)

On-topic, får du (Stonealf) spillene før release, eller er du bare virkelig SÅ hurtig igennem spillene?

Nej jeg får ikke minne spil før andre,men jeg er måske lidt hurtig igennem mange spil :D .Jeg køber hos Coolshop,gamebits,og dvd2u.dk
stonealf
Niveau 1
 
Indlæg: 91
By: Grevinge ca 15 km fra Holbæk.


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster