Forum

GTA happiness island boost ?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

GTA happiness island boost ?

Indlægaf morfar » fre 17 aug 2012 17:32

http://www.youtube.com/watch?v=W62igyMLIbA&feature=plcp

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan dælen han bliver ved med at have ammo i sin sniper. Ved godt der spawner sniper ammo der hvor han står, hvis det er sat op til snipers only, men man fyrer meget mere af end der når at spawne. Når man har skudt tomt, smider ens karakter riflen og står derefter bare og glor!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf Nistelroy78 » fre 17 aug 2012 19:49

lol .. fuck så keder man sig hvis man lader sin PS3 spilde resourcer ved at lade den spille for sig selv :S
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf morfar » fre 17 aug 2012 19:58

Nistelroy78 skrev:lol .. fuck så keder man sig hvis man lader sin PS3 spilde resourcer ved at lade den spille for sig selv :S


Du har helt ret. Jeg keder mig seriøst ved at skulle lave tæt på 3 mio ved at gøre det samme og samme igen og igen.... derfor vil jeg lade den arbejde imens jeg går i haven :-)
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf Nistelroy78 » fre 17 aug 2012 21:09

Men kan du få det til at virke ..
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf morfar » fre 17 aug 2012 21:37

Nistelroy78 skrev:Men kan du få det til at virke ..


Ikke endnu. Gider ikke købe botg før jeg er sikker.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf Nistelroy78 » lør 18 aug 2012 02:56

morfar skrev:
Nistelroy78 skrev:Men kan du få det til at virke ..


Ikke endnu. Gider ikke købe botg før jeg er sikker.


Er det kun hvis man har det at det virker ? .. Tænker lidt du kunne jo leje det i Blockbuster eller er de stoppet med at leje spil ud eller biblioteket
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf morfar » lør 18 aug 2012 10:49

Nistelroy78 skrev:
morfar skrev:
Nistelroy78 skrev:Men kan du få det til at virke ..


Ikke endnu. Gider ikke købe botg før jeg er sikker.


Er det kun hvis man har det at det virker ? .. Tænker lidt du kunne jo leje det i Blockbuster eller er de stoppet med at leje spil ud eller biblioteket


Aner det ikke. Men jeg har lånt det af en venlig bruger herinde, så jeg skal bare lige finde ud af om våben spawner hurtigere hvis jeg har BOTG og følger fremgangsmåden som beskrevet her

http://www.ps3trophies.org/forum/grand- ... -tips.html
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf DadDK » tirs 21 aug 2012 22:53

så er der dem der spillede hangmans noose 1000 gange. blev nu rimelig hardcore til den bane bare mig og en kammi fra holland :P
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf JanR » tirs 21 aug 2012 23:32

DadDK skrev:så er der dem der spillede hangmans noose 1000 gange. blev nu rimelig hardcore til den bane bare mig og en kammi fra holland :P


Jeg kom også op på 1256 spil i den bane. Man bliver rimelig god til slalom og til at flyve helikopter. :)

Fik du det til at virke morfar?
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf morfar » lør 25 aug 2012 14:03

janzor88 skrev:
DadDK skrev:så er der dem der spillede hangmans noose 1000 gange. blev nu rimelig hardcore til den bane bare mig og en kammi fra holland :P


Jeg kom også op på 1256 spil i den bane. Man bliver rimelig god til slalom og til at flyve helikopter. :)

Fik du det til at virke morfar?


Nej. Problemet er at våben/ammo ikke spawner hurtigt nok i forhold hastigheden han skyder det af når jeg holder R2 nede.

Fatter ikke hvordan de får det til at virke i videoen.

I den her virker det som om han skyder en lille smule langsommere end mig (jeg bruger selvfølgelig den langsomme sniper)
http://www.youtube.com/watch?v=K7BS_C_IQpA

Og jeg har sat det op som ham her, bortset fra jeg ikke har brugt BOGT, så den jeg dræber spawner meget langsommere.
http://www.youtube.com/watch?v=W62igyML ... ture=inbox

Eneste mulighed, er at våben/ammo spawner hurtigt hvis man bruger BOTG som de gør i videoen. Jeg er bare ikke meget for at bruge 130 kr på BOTG hvis det stadig ikke virker!
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf Nistelroy78 » lør 25 aug 2012 14:36

Hvorfor bruge penge bare for at trofæ ? .. Hvorfor kigger du ikke om Biblioteket låner det ud.
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf morfar » lør 25 aug 2012 15:44

Nistelroy78 skrev:Hvorfor bruge penge bare for at trofæ ? .. Hvorfor kigger du ikke om Biblioteket låner det ud.


Biblioteket låner ikke den dlc ud jeg skal bruge. Det skal være den downloadable dlc. Episodes på disc virker ikke.

Hvorfor bruge penge på frimærker eller merlin tog?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf Nistelroy78 » lør 25 aug 2012 16:01

Det er en FYSISK ting det er ikke en virtuelt Pokal .. det er forskellen .. men mener bare at begynde at bruge EKSTRA penge end spillets værdi blot for et trofæ .. Frimærker er investeringer, Merlin Tog er også investeringer, det er PSN trofæer ikke .. Hvad er der forskel på Disc Versionen og DLC versionen ? ..

Du sgier 130 kroner koster den da mere end The Lost and Damned de kosttee kun 74,95 stykket da de udkom i sin tid på PS

Men mon ikke de kører noget tilbud på det snart som plus medlem igen de har det med at sætte Rockstars DLC ned engang i mellem de har været på tilbud 3 gange siden de udkom ihvertfald ..
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf morfar » lør 25 aug 2012 16:28

Forskellen er at man ikke kan change episode hvis man køber episodes som dlc. Det kan man heller ikke hvis man køber episodes på disc.

Det kræver gta på disc og BOGT som dlc. Troede det også kunne gøres med the lost and damned dlc, men kan ikke få det til at virke. Det er ved at irritere mig pænt meget. 150 + 75 kr har jeg brugt indtilvidere på dlc og kan stadig ikke få lortet til at virke.

Om ting er virtuelle eller fysiske er vel ikke grundlag for om man vil bruge penge på det? Det handler vel om at blive tilfredsstillet. Og alle merlin tog eller alle frimærker er absolut ikke en investering.

Hvis ikke jeg kan få det til at virke, så må jeg bide i det sure æble og spille 30 timers noose mere.....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: GTA happiness island boost ?

Indlægaf Nistelroy78 » lør 25 aug 2012 17:04

Nej det der med episodes man ikke kan skifte ved jeg godt . men jeg gjorde det da jeg installerede Episodes som DLC var at jeg lavede ET save game som var TBOG og et med TLAD så når jeg ville spille det ene loadede jeg det ene op , og da jeg ville splle det andet Loadede jeg det andet op. Så på den måde kom jeg ind i enten TBOG eller TLAD

Så mon ikke du kan gøre det samme ..

Angående Investeringer .. jo det er da .. min far havde merlin toge plus baner og alt muligt ekstra tilbehør til det han har samlet siden han var barn selv .. og købte det sidste for snart 6 år siden .. han solgte det på auktion og fik da næsten 4 gange den pris han havde brugt på det .. ;)
Nistelroy78
Niveau 5
 
Indlæg: 878

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 35 gæster