Forum

Resident Evil 5 TrophyHunt

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Resident Evil 5 TrophyHunt

Indlægaf Chiesa » ons 08 jul 2009 20:30

Som sikkert så mange andre er jeg gået i feriemode.

Så længe vejret er som det er for tiden, er jeg rigtig gået igang med TrophyHunt på diverse spil.

Jeg investerede for nylig i "Versus" til Resident Evil 5 for netop at få fat i de sidste trofæer, desværre findes der meget få pålidelige brugere online, så det er efterhånden sjældent at en match rent faktisk bliver spillet færdig, hvilket i sidste ende er utrolig frustrerende, DERFOR:

Er der andre som mangler fx trophy til: Win 30 matches in: Survivor og/eller Slayer.

I så fald kunne vi hurtigt få det arrangeres, idet, vi skiftevis kunne vinde en kamp på så kort tid som muligt.

Nogen vil måske anse dette som værende "snyd", men jeg gider simpelthen ikke spilde flere minutter på en onlinekamp, som man suverænt ligger til at vinde, for så at se modstanderen smutte 10 sek. før matchen er slut, så: KOM FRISK :D

ID: Delcasper
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf Erroneus » ons 08 jul 2009 21:58

Jeg kunne godt være klar, men har ikke rigtigt tid før søndag aften og så næste uge, da jeg lige skal have spillet RE5 og starter i morgen :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Chiesa » ons 08 jul 2009 22:20

Erroneus, helt cool. Det finder vi bare lige ud af. Husk Versus er en app du køber over nettet og koster 40 kr. ekstra.
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf crockett » ons 08 jul 2009 23:28

tja, jeg havde sq oxo været frisk, havde min 60gbr nu bare valgt IKKE at stikke et ben igennem siden... :(

(læs: no more blu-ray laser...) ](*,) ](*,) #-o
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Chiesa » ons 08 jul 2009 23:57

crockett, det lyder fandme træls! Hvor lang tid går der før den virker igen ?
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf Erroneus » tors 09 jul 2009 00:21

Yep er opmærksom på det, shopper det når det bliver nødvendigt, nu skal jeg lige have sat mig ind i spillet først, jeg har skubbet til side i for lang tid :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf crockett » tors 09 jul 2009 08:11

Chiesa skrev:crockett, det lyder fandme træls! Hvor lang tid går der før den virker igen ?


Tja, det er sq et godt spørgsmål... Den er jo desværre 1½ år gammel, så "bevisbyrden" påfalder jo nok mig, men af hvad jeg har kunnet læse mig frem til, så er det ikke en ualmindelig fejl på de første maskiner der er solgt herhjemme, så jeg håber da Nordisk Film vil få fingeren ud og erkende at det ikke bare er almindelig slitage.

Så mange timer har den maskine sq heller ikke kørt... :x

Desværre ser det ud til at der kommer til at gå minimum 2 - 3 uger før der i givet fald sker noget. :roll:

Hvad værre er, så er det på det nærmeste umuligt at opdrive en ny laser til lige præcis de maskiner, og de renoverede lasere der findes er af meget svingende kvalitet med helt op til 70% fejlrate. Så det er ikke super opløftende... ](*,)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Chiesa » tors 09 jul 2009 09:10

crockett skrev:
Chiesa skrev:crockett, det lyder fandme træls! Hvor lang tid går der før den virker igen ?


Tja, det er sq et godt spørgsmål... Den er jo desværre 1½ år gammel, så "bevisbyrden" påfalder jo nok mig, men af hvad jeg har kunnet læse mig frem til, så er det ikke en ualmindelig fejl på de første maskiner der er solgt herhjemme, så jeg håber da Nordisk Film vil få fingeren ud og erkende at det ikke bare er almindelig slitage.

Så mange timer har den maskine sq heller ikke kørt... :x

Desværre ser det ud til at der kommer til at gå minimum 2 - 3 uger før der i givet fald sker noget. :roll:

Hvad værre er, så er det på det nærmeste umuligt at opdrive en ny laser til lige præcis de maskiner, og de renoverede lasere der findes er af meget svingende kvalitet med helt op til 70% fejlrate. Så det er ikke super opløftende... ](*,)


Det lyder fandme røv, håber ikke det samme sker for min. (Jeg vandt min over en Just-eat konkurrence, så jeg vil slet ikke vide, hvem jeg skulle gå til, hvis der skete noget med den!)

Håber I finder en løsning mester !

Erroneus skrev:Yep er opmærksom på det, shopper det når det bliver nødvendigt, nu skal jeg lige have sat mig ind i spillet først, jeg har skubbet til side i for lang tid :P


Uh.. Du ved slet ikke hvad du er gået glip af! Jeg gennemførte det to gange lige i rap. I starten var jeg lidt utilfreds med styringen (Det med man ikke kan bevæge sig mens man sigter), men det vænner man sig utrolig hurtigt til. Jeg gennemførte det første gang i Co-op, og det gav det også lige et ekstra løft. Vi kunne slet ikke slippe det igen. :D
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf crockett » tors 09 jul 2009 09:19

Chiesa skrev:Det lyder fandme røv, håber ikke det samme sker for min. (Jeg vandt min over en Just-eat konkurrence, så jeg vil slet ikke vide, hvem jeg skulle gå til, hvis der skete noget med den!)

Håber I finder en løsning mester !


Yup! Jeg håber sq heller ikke det sker for dig. :wink:
Men tak! :)
crockett
Niveau 5
 
Indlæg: 1079


Indlægaf Erroneus » tors 09 jul 2009 10:29

Jeg prøvede demoen og var godt nok ikke specielt tilfreds med det pga. styringen, men problemet er at det sidste Resident Evil jeg har spillet , er 4'eren på Wii'en og der er styringen helt anderledes (og genial) med Wiimoten, men alle siger det er bare et spørgsmål om et par timer, så har man vendt sig til det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Chiesa » tors 09 jul 2009 10:35

Erroneus skrev:Jeg prøvede demoen og var godt nok ikke specielt tilfreds med det pga. styringen, men problemet er at det sidste Resident Evil jeg har spillet , er 4'eren på Wii'en og der er styringen helt anderledes (og genial) med Wiimoten, men alle siger det er bare et spørgsmål om et par timer, så har man vendt sig til det.


Det er vel en smagssag, jeg vendte mig til det. :)
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf Chiesa » søn 12 jul 2009 19:43

Hva så boys, er i snart parate til lidt online trophyhunt ?
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf Erroneus » søn 12 jul 2009 20:21

Jeg er sq for busted i aften, plus jeg mangler lige det sidste af singleplayer delen, jeg lige vil få kigget på i aften.

Jeg er frisk i morgen på det.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Chiesa » søn 12 jul 2009 20:46

I morgen aften måske ?

Puha, jeg er også kommet til bossen i 2-3 på Professionel, han er godt nok modbydelig :(
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Indlægaf Erroneus » søn 12 jul 2009 21:06

Yes det lyder fint.

Jeg er klar fra kl. 21.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster