Forum

Det sværeste PSN spil at få 100%

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Det sværeste PSN spil at få 100%

Indlægaf Rytteren » tirs 13 jan 2009 01:24

Der er ved at være rigtig mange gode psnspil der har trophys. nogle af dem er bare rigtig rigtig svære at få de magiske 100% i.

Sad med et par venner efter vi havde set fodboldkamp igår (manchester bankede chelski 3-0 .. fik det lige med i tråden :)..) og snakkede om hvilket spil vi havde mest problemmer med at få 100% I.

vi lavede 2 top tre lister. en for sværest. en for mest tidskrævende.

Sværest

1:Whipeout HD (dette blev en sikker vinder med 5 udaf 6 førstepladser.)
2:Soldner-x: Himmelssturmer
3: PAIN (der er skam oprettet en tråd om hvor svært det spil er)

titler der var tæt på at komme på listen var PixelJunk Monsters, PixelJunk Eden, Lumines Supernova og novastrike

Tidskrævende

1:Pixeljunk eden (sikker vinder med 6 førstepladser på vores inbydes lister)
2: Mainichi Issho (nem.. man tager laaaang tid at se 120 afsnit igennem)
3: Echochrome (var tæt i bunden, men echochrome tager tid.. det gør det sku)

er de lister her helt hen i vejret.. eller er folk en smule enig??
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tirs 13 jan 2009 01:25

wipe out er sindygt svært , og det samme er og sige om pain. , Soldier-x har jeg ikke rigtig prøvet endnu, har got nok købt det.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » tirs 13 jan 2009 01:34

SoulDecapitate skrev:Soldier-x har jeg ikke rigtig prøvet endnu, har got nok købt det.


Haha kan godt lide du har købt et spil uden at havde prøvet det. men kender det faktisk godt. har før købt et spil på psn, men så blev man lige enig med sig selv om at man da lige kunne tage et spil "et eller andet" mens den downloadede. man bliver så bidt af det "et eller andet" og kommer så fra det psnspil man nu engang havde købt. har faktisk ikke prøvet PAIN. var den eneste der ikke havde den på min liste, og mine venner var enige i at det var et af de sværeste. måske man skulle teste det?? er dog lidt imod det med at man skal købe alt muligt ekstra for at få de fleste af trophyerne.. men sådan er det jo nu engang
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tirs 13 jan 2009 01:35

Rytteren skrev:
SoulDecapitate skrev:Soldier-x har jeg ikke rigtig prøvet endnu, har got nok købt det.


Haha kan godt lide du har købt et spil uden at havde prøvet det. men kender det faktisk godt. har før købt et spil på psn, men så blev man lige enig med sig selv om at man da lige kunne tage et spil "et eller andet" mens den downloadede. man bliver så bidt af det "et eller andet" og kommer så fra det psnspil man nu engang havde købt. har faktisk ikke prøvet PAIN. var den eneste der ikke havde den på min liste, og mine venner var enige i at det var et af de sværeste. måske man skulle teste det?? er dog lidt imod det med at man skal købe alt muligt ekstra for at få de fleste af trophyerne.. men sådan er det jo nu engang
pain er nok det spil jeg har brugt flest penge på , har måske spillede det 3 gange. Har vel cirka 5 spil jeg har set på engang , he he
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf andeo1707 » tirs 13 jan 2009 10:05

Er der nogen der har prøvet Bioshock på sværeste niveau og Vita-chambers slået fra? Det skulle efter sigende være temmelig svært og det skal man gøre for at få de sidste trophies.
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf xireuz » tirs 13 jan 2009 10:51

andeo1707 skrev:Er der nogen der har prøvet Bioshock på sværeste niveau og Vita-chambers slået fra? Det skulle efter sigende være temmelig svært og det skal man gøre for at få de sidste trophies.


Er det ikke et almindeligt bluray spil? Altså ikke et man køber og downloader fra PSN?
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf SoulDecapitate » tirs 13 jan 2009 10:53

Jo det er et ALM blu-ray spil :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » tirs 13 jan 2009 14:01

andeo1707 skrev:Er der nogen der har prøvet Bioshock på sværeste niveau og Vita-chambers slået fra? Det skulle efter sigende være temmelig svært og det skal man gøre for at få de sidste trophies.


skal jo gerne være et psn spil.. og det er det, som andre har kommenteret, ikke.

men du har ret, det er voldsomt svært. folk siger det kun er i starten.. men fuck den start er svær. man skal FANDME være TÅLMODIG.. og det har jeg endnu ikke været.
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » tirs 13 jan 2009 14:53

Rytteren skrev:
andeo1707 skrev:Er der nogen der har prøvet Bioshock på sværeste niveau og Vita-chambers slået fra? Det skulle efter sigende være temmelig svært og det skal man gøre for at få de sidste trophies.


skal jo gerne være et psn spil.. og det er det, som andre har kommenteret, ikke.

men du har ret, det er voldsomt svært. folk siger det kun er i starten.. men fuck den start er svær. man skal FANDME være TÅLMODIG.. og det har jeg endnu ikke været.
ahh pjat du har næsten alle pokalerne i det spil har du ikke :-)
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » tirs 13 jan 2009 17:33

SoulDecapitate skrev:ahh pjat du har næsten alle pokalerne i det spil har du ikke :-)


måske en enkelt eller to :)
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf andeo1707 » tirs 13 jan 2009 19:46

sorry var ikke vågen da jeg læste overskriften ... trækker mit indlæg til mig igen :)
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf SnoobyFly » lør 14 mar 2009 12:43

Det sværeste PSN Spil at få Platinum i, er helt sikkert WipEout HD.
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Rytteren » lør 14 mar 2009 14:09

behøver ikke være platin.. bare 100%. men ja wipeout er et af de helt svære
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » lør 14 mar 2009 14:15

Jeg syntes eddername også pain er tidskrævende. Mange af de trohpies er jo sådan nogle "få en billard point i alt med bla bla bla", plus meget af det kræver en masse DLC :S
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf BlueCoffee » ons 12 aug 2009 13:13

Hvor mange af jer har "late Bomber" trofæ'et i Super Stadust HD, det synes jeg var ret svært??

Mener iøvrigt Trash Panic har overhalet alle andre spil i sværhedsgrad....det er umulig at ryste trofæer ud af det spil...men jeg elsker det :)
BlueCoffee
Niveau 2
 
Indlæg: 116


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster