Forum

Det sværeste PSN spil at få 100%

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf SnoobyFly » ons 12 aug 2009 14:36

BlueCoffee skrev:Hvor mange af jer har "late Bomber" trofæ'et i Super Stadust HD, det synes jeg var ret svært??

Mener iøvrigt Trash Panic har overhalet alle andre spil i sværhedsgrad....det er umulig at ryste trofæer ud af det spil...men jeg elsker det :)


Jeg har prøvet en masse gange at få Late Boomer, men desværre uden held :P
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf FunteXDK » ons 12 aug 2009 18:05

Hvad med Bionic Commando Rearmed - prøvede lige at tage et enkelt en dag og det virker bare umuligt :\ (der er vidst kun komme trofæer til US - men det er derfra jeg køber mine ting)
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Rytteren » ons 12 aug 2009 21:45

FunteXDK skrev:Hvad med Bionic Commando Rearmed - prøvede lige at tage et enkelt en dag og det virker bare umuligt :\ (der er vidst kun komme trofæer til US - men det er derfra jeg køber mine ting)


nej de er også kommet i EU
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Badfarmer » tors 13 aug 2009 05:57

Mener iøvrigt Trash Panic har overhalet alle andre spil i sværhedsgrad....det er umulig at ryste trofæer ud af det spil...men jeg elsker det :)[/quote]


Jeg må også slå mig på trash panic.. Rigtig fed spil.. men man skal vidst være lidt mere end heldig for at få et trofæ i det spil. :cry:
[url][url=http://www.yourgamercards.net/profile/badfarmer]Billede[/url][/url]
Badfarmer
Niveau 4
 
Indlæg: 369


Indlægaf LZS » tors 13 aug 2009 10:20

Synes sku også det er umuligt at få 100 % i Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, er der nogen, der har fået alle stjernene i singleplayer?
LZS
Niveau 1
 
Indlæg: 63


Indlægaf Rytteren » tors 13 aug 2009 11:22

LZS skrev:Synes sku også det er umuligt at få 100 % i Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, er der nogen, der har fået alle stjernene i singleplayer?


umuligt, nej. behovet for at man igen og igen, bliver ved med at forsøge, er et must.
men ja, de bliver sku svære til sidst :)

og Trash panic!!! what an evil thing ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster