Forum

Trophies opdaterer ikke?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Trophies opdaterer ikke?

Indlægaf Krisp » man 07 sep 2009 08:54

Hey.

Jeg er ny med PS3 og har fået et par trophies i Burnout Paradise, men en ting der undrer mig er at det ikke opdaterer sig selv?

I min signatur står der at jeg har 0 trophies, på trods af at det ikke passer. Og hvis jeg logger ind på PSN siden fra browseren, så viser den ganske vist et par trophies, men stadigt ikke alle dem jeg har fået.

Skal man manuelt opdatere sine trophies på sin PS3 eller hvordan fungerer det?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Excellon » man 07 sep 2009 09:00

Når du går ind under dine trophies inde på din ps3 så synchronisere den dine trophies hvis du har fået nye.. ved ik hvorfor de ik har lavet så den automatisk synchronisere engang imellem i baggrunden..
Excellon
Niveau 2
 
Indlæg: 159


Indlægaf xireuz » man 07 sep 2009 09:06

Den signatur du bruger er den sony selv har lavet, og den kræver at du logger ind på dk.playstation.com og opdaterer signaturen manuelt. Hvis du vil have en automatisk kan det laves på http://ps3trophycard.com/
Det er sådan en som jeg bruger. Den skifter hele tiden efter hvilket spil du sidst har fået trofæ i.

Men som excellon siger skal man huske også opdatere sin trofæliste ved at sync'e ps3'en med trofæ-serveren, for at nogen af ovenstående virker.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Rytteren » man 07 sep 2009 09:42

du kan, hvis man gerne vil havde et "sony" trofækort, lave et på usas playstation site.

http://www.us.playstation.com/

bare log ind med din eu bruger, det virker fint.
lige pt er der ikke den helt store forskel på denne også den xireuz nævner. dog har sony udtalt at deres vil kunne komme til at kunne flere ting.

sonys opdater oftere end den anden sides. medmindre du betaler for det (hvilket jo er tosset!!) eller ligger i top 100.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf xireuz » man 07 sep 2009 09:52

Rytteren skrev:du kan, hvis man gerne vil havde et "sony" trofækort, lave et på usas playstation site.

http://www.us.playstation.com/

bare log ind med din eu bruger, det virker fint.
lige pt er der ikke den helt store forskel på denne også den xireuz nævner. dog har sony udtalt at deres vil kunne komme til at kunne flere ting.

sonys opdater oftere end den anden sides. medmindre du betaler for det (hvilket jo er tosset!!) eller ligger i top 100.

Auto-opdaterer den fra US? Hvis den gør er det simpelthen for langt ude at der skal gøres så stor forskel mellem EU og US brugere.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Krisp » man 07 sep 2009 10:18

Takker for svarene. :).
Jeg tror jeg vil benytte mig af dit link så xireuz.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Rytteren » man 07 sep 2009 10:58

xireuz skrev:
Rytteren skrev:du kan, hvis man gerne vil havde et "sony" trofækort, lave et på usas playstation site.

http://www.us.playstation.com/

bare log ind med din eu bruger, det virker fint.
lige pt er der ikke den helt store forskel på denne også den xireuz nævner. dog har sony udtalt at deres vil kunne komme til at kunne flere ting.

sonys opdater oftere end den anden sides. medmindre du betaler for det (hvilket jo er tosset!!) eller ligger i top 100.

Auto-opdaterer den fra US? Hvis den gør er det simpelthen for langt ude at der skal gøres så stor forskel mellem EU og US brugere.


ja det gør den. og den er da også meget fin. men ingen rangliste, hvor man kan sameligne med andre spiller som ikke er på ens venneliste. derfor bruger jeg stadig den jeg har. men du har helt ret. underligt at der er forskel. men selvom man lever her i danmark, så kan man jo stadig bruge ustrophykortet. så der er vel ikke rigtig noget problem?

men igen, du har helt ret i at det da virker lidt mystisk
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Krisp » ons 09 sep 2009 08:46

Nu har jeg haft den fra ps3trophycard.com i et par dage, men den opdaterer altså stadigt ikke. Den er ikke blevet opdateret siden 4. september, selvom jeg sync'er på min PS3.

Gør jeg noget forkert? Eller skal man betale for det, før den opdaterer? :S
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf andeo1707 » ons 09 sep 2009 10:06

Krisp skrev:Nu har jeg haft den fra ps3trophycard.com i et par dage, men den opdaterer altså stadigt ikke. Den er ikke blevet opdateret siden 4. september, selvom jeg sync'er på min PS3.

Gør jeg noget forkert? Eller skal man betale for det, før den opdaterer? :S


Har du lavet en bruger på mmos.com?

Rytteren:

Den på US store er jo HTML og det er slået fra her på pslife, så man kan vel ikke bruge den...
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Krisp » ons 09 sep 2009 10:18

andeo1707 skrev:
Krisp skrev:Nu har jeg haft den fra ps3trophycard.com i et par dage, men den opdaterer altså stadigt ikke. Den er ikke blevet opdateret siden 4. september, selvom jeg sync'er på min PS3.

Gør jeg noget forkert? Eller skal man betale for det, før den opdaterer? :S


Har du lavet en bruger på mmos.com?

Rytteren:

Den på US store er jo HTML og det er slået fra her på pslife, så man kan vel ikke bruge den...


Jeg har lige lavet en bruger på mmos.com, men den er stadigt ikke opdateret. Skal jeg vente et stykke tid før det sker, eller?
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf xireuz » ons 09 sep 2009 10:23

Krisp skrev:
andeo1707 skrev:
Krisp skrev:Nu har jeg haft den fra ps3trophycard.com i et par dage, men den opdaterer altså stadigt ikke. Den er ikke blevet opdateret siden 4. september, selvom jeg sync'er på min PS3.

Gør jeg noget forkert? Eller skal man betale for det, før den opdaterer? :S


Har du lavet en bruger på mmos.com?

Rytteren:

Den på US store er jo HTML og det er slået fra her på pslife, så man kan vel ikke bruge den...


Jeg har lige lavet en bruger på mmos.com, men den er stadigt ikke opdateret. Skal jeg vente et stykke tid før det sker, eller?

Inde på mmos har du der skrevet dit PSN ID? Hvis du har så opdateres dit trophycard cirka 1-2 gange om ugen.
Billede
xireuz
Niveau 4
 
Indlæg: 756
By: Frederikshavn


Indlægaf Krisp » ons 09 sep 2009 10:33

xireuz skrev:
Krisp skrev:
andeo1707 skrev:
Krisp skrev:Nu har jeg haft den fra ps3trophycard.com i et par dage, men den opdaterer altså stadigt ikke. Den er ikke blevet opdateret siden 4. september, selvom jeg sync'er på min PS3.

Gør jeg noget forkert? Eller skal man betale for det, før den opdaterer? :S


Har du lavet en bruger på mmos.com?

Rytteren:

Den på US store er jo HTML og det er slået fra her på pslife, så man kan vel ikke bruge den...


Jeg har lige lavet en bruger på mmos.com, men den er stadigt ikke opdateret. Skal jeg vente et stykke tid før det sker, eller?

Inde på mmos har du der skrevet dit PSN ID? Hvis du har så opdateres dit trophycard cirka 1-2 gange om ugen.


Jo, det har jeg.
Okay, takker. :)
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf Rytteren » ons 09 sep 2009 10:49

andeo1707 skrev:
Krisp skrev:Nu har jeg haft den fra ps3trophycard.com i et par dage, men den opdaterer altså stadigt ikke. Den er ikke blevet opdateret siden 4. september, selvom jeg sync'er på min PS3.

Gør jeg noget forkert? Eller skal man betale for det, før den opdaterer? :S


Har du lavet en bruger på mmos.com?

Rytteren:

Den på US store er jo HTML og det er slået fra her på pslife, så man kan vel ikke bruge den...


så kan den nok ikke bruges på denne side (ergo: skod side ;) ) men den virker skam fint alle de andre steder hvor jeg hopper rundt :)
og når/hvis der kommer nogle fede ting til lige det kort, så vil jeg da håbe her morten "xbox" skov (billigt point ;) ) sørger for de kan bruges.
men som det er pt. kan det jo være hip som hap :)... selvom en ps3side, burde understøtte de ting som omhandler ps3en?
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » ons 09 sep 2009 10:49

Hvis du husker at synce din trofæ liste på din PS3, så bliver den opdateret 1-2 gange om ugen ja. Jeg var svag og købte den VIP derinde for et år, så den bliver opdateret ca. en gang i timen... når altså siden er oppe :P
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster