Forum

fifa10 trofær

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

fifa10 trofær

Indlægaf Rytteren » ons 16 sep 2009 22:23

ja i har jo nok set dem.

men er jeg den eneste der syntes de er blevet bedre end 09??

http://www.thesixthaxis.com/2009/09/16/ ... -trophies/

hvilke kan i bedst lide.
hvilke nye syntes i godt om
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » tors 17 sep 2009 08:01

Hvorfor ikke bare bruge vores egen liste? http://www.pslife.dk/games/199/FIFA-10.html :wink:
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf j.rath » tors 17 sep 2009 08:21

Jeg er skuffet over at der er online trophys med. det er altid sådan nogle der er urimelige at få fat i.
Jeg mangler stadig dem med ens "klubber kamp" i 09
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Rytteren » tors 17 sep 2009 09:07

j.rath skrev:Jeg er skuffet over at der er online trophys med. det er altid sådan nogle der er urimelige at få fat i.
Jeg mangler stadig dem med ens "klubber kamp" i 09


og det er så her jeg syntes fifa 10s er bedre.. du behøver ikke VINDE en klubkamp. bare deltage med 9 andre på samme hold.

samtidig har de fjernet den skide interaktiv liga trofæ.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf j.rath » tors 17 sep 2009 09:28

Rytteren skrev:
j.rath skrev:Jeg er skuffet over at der er online trophys med. det er altid sådan nogle der er urimelige at få fat i.
Jeg mangler stadig dem med ens "klubber kamp" i 09


og det er så her jeg syntes fifa 10s er bedre.. du behøver ikke VINDE en klubkamp. bare deltage med 9 andre på samme hold.

samtidig har de fjernet den skide interaktiv liga trofæ.


det lort fik jeg faktisk heller ikke. :D men jeg har vidst ikke kigget dem godt nok igennem så. :$
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757


Indlægaf Rytteren » tors 17 sep 2009 09:38

j.rath skrev:
Rytteren skrev:
j.rath skrev:Jeg er skuffet over at der er online trophys med. det er altid sådan nogle der er urimelige at få fat i.
Jeg mangler stadig dem med ens "klubber kamp" i 09


og det er så her jeg syntes fifa 10s er bedre.. du behøver ikke VINDE en klubkamp. bare deltage med 9 andre på samme hold.

samtidig har de fjernet den skide interaktiv liga trofæ.


det lort fik jeg faktisk heller ikke. :D men jeg har vidst ikke kigget dem godt nok igennem så. :$


tja. man skal håbe på at man møder nogle lortemodstander i nogle af de der vind 5 kampe online i træk. men ellers er trofæerne blevet ENDNU lettere. lagde også lige mærke til at den med flyvende hovedstød (grr kæft man brugte tid på at få timet det pis rigtigt i fifa 09) ikke er med.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf j.rath » tors 17 sep 2009 09:59

Rytteren skrev:
tja. man skal håbe på at man møder nogle lortemodstander i nogle af de der vind 5 kampe online i træk. men ellers er trofæerne blevet ENDNU lettere. lagde også lige mærke til at den med flyvende hovedstød (grr kæft man brugte tid på at få timet det pis rigtigt i fifa 09) ikke er med.



Det flyvende hovedstød fik jeg nemt med Chelsea, dog var saksesparket svært at få for mig. :/
j.rath
Niveau 4
 
Indlæg: 757



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster