Forum

køb for dine trofæer

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf Scoring » søn 04 okt 2009 23:01

Naaaah, egentlig ikk.. Det eneste rigtig svære er at du skal klarer spillet på "chrushing" - det er rimelig svært ;)
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf Erroneus » søn 04 okt 2009 23:26

Crusing kræver en del banderi og cover i spillet :P Rent klart det sværre sted er "blue room", der er dog et bug i spillet, så hvis man går tilbage til det udendørs område og så vender tilbage, så er alle fjenderne spawnet :D
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf Rytteren » man 05 okt 2009 06:51

Erroneus skrev:Crusing kræver en del banderi og cover i spillet :P Rent klart det sværre sted er "blue room", der er dog et bug i spillet, så hvis man går tilbage til det udendørs område og så vender tilbage, så er alle fjenderne spawnet :D


WHAT!! hvorfor har jeg ikke vidst det?!.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Erroneus » man 05 okt 2009 08:19

Hehhe, jeg var ved at smadre alt omkring mig da jeg sq tage det blue room, så midt i en pause imellem 11 og 12 forsøg eller noget i den stil >_> Google'de jeg uncharted blue room og så google forslog selv uncharted blue room glitch... TAAAAAAAAK for det google :)
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10987
By: Nyborg


Indlægaf andeo1707 » man 05 okt 2009 08:47

Hvor fedt. Jeg havde problemer med det skide sted selv på normal :P
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf UPS » tors 08 okt 2009 08:45

Jeg er godt nok ikke en trofæ samler, men syntes at det give stof til efter tanker, fedt at flok bliver belønet, fordi man bliver ved med at spille samme spil. Tro dette er første skridt i denne retning at man kan bruge trofæ til noget godt, det er jo lige som et rangsystem i online spil... jo mere man spiller online jo bedre ting få man
Hej hvad skal vi spille?
UPS
Niveau 4
 
Indlæg: 387


Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 57 gæster