Forum

hvilket af disse spil er nemmest at få platin i?

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

nemmest at få platin i?

Battlefield Bad Company
5
25%
Mortal Kombat vs. DC Universe
0
Ingen stemmer
Quantum of Solace
9
45%
Dead Space
6
30%
 
Afgivne stemmer : 20

hvilket af disse spil er nemmest at få platin i?

Indlægaf Rytteren » lør 17 jan 2009 15:53

Ja nu er det jo sådan at man har muligheden for at spille de 4 spil her... men så er deet jo man skal strukturere sin tid lidt. når man skal passe studie, arbejde, kærsten, ungen, bandet, diverse koncerter og famøse drukture, så har man pludselig ikke så meget tid til at skaffe sig disse trophys. det har været nemt her under barslen. men den slutter mandag.

så spørgsmålet er, igen, hvilket af de fire spil er nemmest at få platin i? her tænkes både på tid og sværhedsgrad.
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SoulDecapitate » lør 17 jan 2009 15:55

De er næsten alle sammen nemme synes jeg , dog har jeg ikke prøvet Bad company , da det ikke siger mig noget. , deadspace er utrolig nemt. Det samme er og sige om mortal kombat
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » lør 17 jan 2009 18:58

Har stemt Quantum of Solace, dog er der en der godt kan være lidt tidskrævende, nemlig den hvor man skal optjene 100.000 credit ialt

Det kræver ca. at du har dræbt mellem 2000-4000 personer ONLINE alt afhæng af hvordan og et hvilket spil mode
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » lør 17 jan 2009 19:02

Player_2 skrev:
Det kræver ca. at du har dræbt mellem 2000-4000 personer ONLINE alt afhæng af hvordan og et hvilket spil mode


og den har du klaret.. holy crap!! det må sku være en god fornemmelse når man endelig for den.
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » lør 17 jan 2009 19:05

Ja, det var det hele værd :-)

Ej, fandt det dog også meget underholdene, men ved ikke om jeg overhoved var gået i gang med et spil som dette online, hvis det ikke var for trophys..

Men man kommer ihvertfald til at blive ret god til det til sidst, hvor man så vinder hver gang og får max point
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf Rytteren » lør 17 jan 2009 20:44

HAHA så kan jeg godt se det ikke er dig man skal udfordre ;)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » søn 18 jan 2009 00:11

Nej, hehe det bliver ihvertfald en udfordring, efterhånden ved man hvor det er godt at stå, sætte miner op osv..
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Indlægaf andeo1707 » søn 18 jan 2009 23:11

Det er da trøstende at se at Dead Space skulle være "nemt" for jeg går i gang med det her en af dagene :)

Og kan kun være enig Rytteren, det er sku ikke nemt når man skal passe en hel masse andet lort :P
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf SoulDecapitate » man 19 jan 2009 07:59

andeo1707 skrev:Det er da trøstende at se at Dead Space skulle være "nemt" for jeg går i gang med det her en af dagene :)

Og kan kun være enig Rytteren, det er sku ikke nemt når man skal passe en hel masse andet lort :P
Du kan tage cirka 75% af trofæerne på Easy mode , så jo det er nemt
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf FunteXDK » man 19 jan 2009 17:46

Hvem er de paphoveder der har stem BF:BC ind på første pladsen... det er et af de spil der tager virkelig lang tid... Har klare alt hvad jeg kunne og mangler kun 3-4 stykker før jeg har platin... men altså jeg droppede det igen... for godt nok kan jeg sagtens få dem men da jeg så: Silver Trophy "Get 10002 kills" - Så droppede jeg med det samme... Tror jeg har spillet 50 timers online BF:BC og har vel 5000-6000 kills, så der er stadig lang vej...
Så jeg synes virkelig ikke det er et nemt spil...

Og specielt når jeg ser rytteren ryste i bukserne når Player_2 nævner 2000-4000 kills - så tror jeg da slet ikke det er BF:BC han skal gå igang med...

EDIT: Er der overhovedet nogen herfra der har fået Platin i BF:BC? - Eller er det bare nogen der har stem uden og vide hvor meget det kræver?
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf Panacea73 » man 19 jan 2009 18:18

Præcis - Har alt med undtagelse af online delen i BF:BC
Billede
Panacea73
Niveau 7
 
Indlæg: 2076
By: Tønder, 6270 - Sønderjylland


Indlægaf andeo1707 » man 19 jan 2009 19:43

Jeg tager ihf hatten af for alle de platins folk får fat i... Det kræver sin mand i hvert spil det er da sikkert..

SoulDecapitate

hvis jeg så går i gang med Hard med det samme kan jeg så få 100% med det samme (forudsat jeg tager mig sammen dvs.)
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf Scoring » man 19 jan 2009 20:55

SoulDecapitate skrev:
andeo1707 skrev:Det er da trøstende at se at Dead Space skulle være "nemt" for jeg går i gang med det her en af dagene :)

Og kan kun være enig Rytteren, det er sku ikke nemt når man skal passe en hel masse andet lort :P
Du kan tage cirka 75% af trofæerne på Easy mode , så jo det er nemt


Det er jo muligt, men spørgsmålet er hvad der er nemmest og få platin i og ikke hvor hurtigt de 75% går?

Ved godt spillet ikke er nævn, men Mirrors edge, det er pisse nemt og få trofæer til man kun mangler time trials og speed run.. Der er den vist også oppe ved de 75%.. Men til gengæld skal man VIRKELIG knokle for at få de sidste op til platin..
Scoring
Niveau 7
 
Indlæg: 2258


Indlægaf SoulDecapitate » man 19 jan 2009 20:57

Ehh er det svært og gætte det ikke tager lang tid og tage den sidste så ? hvis man gider ? du kan tage næsten alle pokalerne i EASY og den sidste skal du have i det sværeste niveau som er et niveau højer end hard
Senest rettet af SoulDecapitate tirs 20 jan 2009 07:47, rettet i alt 1 gang.
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf Player_2 » tirs 20 jan 2009 02:14

FunteXDK skrev:Hvem er de paphoveder der har stem BF:BC ind på første pladsen... det er et af de spil der tager virkelig lang tid... Har klare alt hvad jeg kunne og mangler kun 3-4 stykker før jeg har platin... men altså jeg droppede det igen... for godt nok kan jeg sagtens få dem men da jeg så: Silver Trophy "Get 10002 kills" - Så droppede jeg med det samme... Tror jeg har spillet 50 timers online BF:BC og har vel 5000-6000 kills, så der er stadig lang vej...
Så jeg synes virkelig ikke det er et nemt spil...

Og specielt når jeg ser rytteren ryste i bukserne når Player_2 nævner 2000-4000 kills - så tror jeg da slet ikke det er BF:BC han skal gå igang med...

EDIT: Er der overhovedet nogen herfra der har fået Platin i BF:BC? - Eller er det bare nogen der har stem uden og vide hvor meget det kræver?


Ja tror også folk ikke har tænkt på at der stod at få Platinum
Player_2
Niveau 5
 
Indlæg: 900

Brugeravatar

Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 44 gæster