Forum

Pure trophies

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Pure trophies

Indlægaf Marddos » fre 22 jan 2010 22:02

Hej!

Jeg sidder med et problem med et online trophy i Pure.

"Online champ" hedder trofæet og jeg har simpelthen ingen anelse om, hvordan man starter et online championship. :?

Hvis der er nogen, der kan hjælpe mig med dette trofæ og eventuelt selv har brug for hjælp til noget, så ville jeg være frisk på begge ting :)

/Marddos
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Indlægaf c-storm » fre 22 jan 2010 22:14

Create Match, og så skal du ændre event type til Championship, hvis jeg lige husker korrekt.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Marddos » lør 23 jan 2010 00:08

Der er intet, der hedder Event Type på min skærm og jeg kan ikke vælge Championship nogen steder :?

EDIT: Der er også lige dét trophy, der hedder Tricked Out, hvor man skal lave alle de forskellige stunts i ét løb. Indbefatter dette også de modificerede stunts? Altså, hvor man holder L1 nede?
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Indlægaf Paddy-NX » lør 23 jan 2010 18:01

Marddos skrev:EDIT: Der er også lige dét trophy, der hedder Tricked Out, hvor man skal lave alle de forskellige stunts i ét løb. Indbefatter dette også de modificerede stunts? Altså, hvor man holder L1 nede?
Ja, det gør det! De eneste du ikke skal lave er specialtricks! En god bane at gøre det på er Ghost Creek!
Paddy-NX
Niveau 3
 
Indlæg: 247
By: Horsens


Indlægaf Marddos » lør 23 jan 2010 18:03

Jep, det fandt jeg ud af og har nu trofæet :)

Mangler bare den der online champ! HJÆLP! Jeg aner ikke, hvordan man gør :(

EDIT: Nevermind - har fundet ud af det. Et simpelt ryk til siden med (L3) og der stod pludselig Championship på skærmen :lol:
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Indlægaf Marddos » lør 23 jan 2010 22:49

Er der en venlig sjæl derude, der kan hjælpe mig med online champ trofæet? :)

Der er absolut ingen online, når jeg søger efter spillere :?
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Indlægaf Muqqe » søn 24 jan 2010 00:01

Jeg hjælper gerne! Jeg mangler selv kun Underdog, hvis du vil hjælpe mig til gengæld :)
Billede
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf Marddos » søn 24 jan 2010 01:55

Jeg tror ikke, at jeg kan hjælpe dig med underdog, da det skal klares i en "ranked match", men hvis vi kan finde en måde, så hjælper jeg med glæde :)

Jeg tilføjer dig lige til PSN :)
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540


Indlægaf Muqqe » søn 24 jan 2010 08:57

Jeg har modtaget din besked og tilføjet dig :)

Måske skulle vi se, om vi kunne finde ud af noget i løbet af i dag? Jeg har godt nok lige en aftale med en anden herinde fra, som vil være behjælpelig med mine manglende Mercenaries 2 trofæer, men det burde ikke tage så lang tid og det er først en gang i aften. Anyways, jeg er online det meste af dagen i dag :)
Billede
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Indlægaf Marddos » søn 24 jan 2010 15:39

Jeg smider spillet i lige om lidt - er lige igang med noget i Brütal Legend! :D Fik godt nok mit Pure platinum igår, men jeg hjælper gerne :)
Billede
Manchester United <3
Marddos
Niveau 4
 
Indlæg: 540



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster