Forum

Auto-trophyCard

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf Rytteren » tors 09 apr 2009 13:17

så er der sku kommet en side der selv opdatere dit trophykort. ikke noget med selv at skal gå ind og opdatere oplysniger.

http://www.ps3trophycard.com
man kan selv vælge hvordan og hvorledes. man kan betale sig til at den gør det flere gange dagligt, eller gratis to gange i ugen.

http://n4g.com/ps3/News-308895.aspx
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf SnoobyFly » søn 19 apr 2009 15:53

Hvordan kan det være, at mit Trophy Card ikke opdaterer automatisk? Har opnået ca. 10 Trophies, men ingen af dem er registreret forneden :?
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf FunteXDK » søn 19 apr 2009 16:07

Fordi det vidst kun er dem fra MMOS der opdatere automatisk... det jeg har opdatere ikke automatisk, aner ikke om det du har fra ps3trophycard.com gør, ellers lav et på MMOS
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf SnoobyFly » søn 19 apr 2009 16:19

Har prøvet det der MMOS, men kan ikke få et PS3 Trophy Card frem.. Ved ikke, hvordan man gør.. :?
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf FunteXDK » søn 19 apr 2009 16:50

Har kun prøvet at få lavet et af dem hvor jeg IKKE skulle lave en bruger (altså hvor man ikke skal have login og bare får et random skilt som man ikke selv kan ændre på)

- Der tog det sådan ca. 12 timer fra da jeg sendte mit request om at få et, til jeg fik det tilsendt per. email... så der kan vidst være meget tryk på deres servere...
FunteXDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1263


Indlægaf SnoobyFly » søn 19 apr 2009 20:06

Sådan, nu er mit Trophy Card opdateret :D
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Chimaira » søn 19 apr 2009 20:11

Det her er bare en prøve på om jeg har fået det trophy card til at virke på min profil.
Fatter O og en skid af det. :-D[/url]
Billede
Chimaira
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf SnoobyFly » søn 19 apr 2009 20:17

Chimaira skrev:Det her er bare en prøve på om jeg har fået det trophy card til at virke på min profil.
Fatter O og en skid af det. :-D[/url]


Hvis du får fremtidige problemer (eller har problemer nu), så send mig en PB. Jeg skal nok hjælpe dig! :)
SnoobyFly
Niveau 4
 
Indlæg: 782


Indlægaf Chimaira » søn 19 apr 2009 21:27

[/quote]

Hvis du får fremtidige problemer (eller har problemer nu), så send mig en PB. Jeg skal nok hjælpe dig! :)[/quote]

Tak... Du er en skat! :-D
Billede
Chimaira
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Foregående

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 36 gæster