Forum

Bad Company 2 boosting tråd

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Indlægaf NielChill » tors 15 apr 2010 13:57

Jeg har lige et spørgsmål til alle BC2 spillere.

Hvis man skal være sikker på, at 2 spillere er sikre på at komme på hver sit hold, hvad er så den nemmeste metode?
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf jakobv » tors 15 apr 2010 14:30

Niel og jeg prøver lidt boost diverse i aften, så hvis nogen er friske skal de lige skrive her.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf Koma » tors 22 apr 2010 21:37

Jeg er også ved at have alle trophies.. så jeg er også frisk på lidt boosting. søndag skal jeg ikke lave noget.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf NielChill » fre 23 apr 2010 00:18

Koma skrev:Jeg er også ved at have alle trophies.. så jeg er også frisk på lidt boosting. søndag skal jeg ikke lave noget.


Du kan bare tilføje mig, så kan vi forsøge. Søndag kan jeg nok fra 14-17 og igen fra midnat. Men er ikke sikker :)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Koma » tirs 27 apr 2010 09:36

Nu har jeg fået de 5 kills med kniv og mangler kun 2 destruction kills for at have de 20.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf NielChill » tirs 27 apr 2010 13:19

Koma skrev:Nu har jeg fået de 5 kills med kniv og mangler kun 2 destruction kills for at have de 20.


Måske du kunne hjælpe mig med de 5 kills med kniv?
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Doxman » tirs 27 apr 2010 16:25

Hej ville høre om der er nogle som er klar på at få Demolition man trofæet?

Har prøvet det meste af dagen i dag og det er desværre kun lykkedes mig at få to destruction 2.0 kills. Vi skal nok være 8 personer, men 6 kan sikkert også gøre det. Jeg har tænkt mig at gøre det på lortesavs måde:

Defenders er ofre, dvs. dem der befinder sig i bygningen når den falder sammen. Én mand fra Attackers smadrer bygningen med 40mm grenater eller C4, UDEN hjælp fra hans medspillere - de er passive. Defenders står uden for bygningen, så de ikke dør af eksplosionerne. Når bygningen får sit sidste hit og begynder at sige metallyde, løber alle Defenders ind i bygningen og dør. Når Attackeren har fået sit trofæ, overtager den næste Attacker nedrivningsarbejdet (vi kørte i alfabetisk rækkefølge på hvert hold). Derefter går man videre til at nyt hus. Baner uden murstenshuse overstås hurtigt (M-COMs ødelægges - færdig, slut). Kun Port Valdez og Atacama Desert har ordentlige huse.

Her er en liste som man kan kopiere og skrive sig på:

1. Doxman




Når folk har skrevet sig på/listen er fuld, finder vi et tidspunkt:)
Billede
Doxman
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf NielChill » tirs 27 apr 2010 16:27

Jeg er all in Doxman! Skriv mig på med det samme ;)

Mangler også 5 kills med kniv, piiiv :D

Og jeg kan faktisk fra nu af og resten af dagen ;)
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Doxman » tirs 27 apr 2010 16:43

NielChill skrev:Jeg er all in Doxman! Skriv mig på med det samme ;)

Mangler også 5 kills med kniv, piiiv :D

Og jeg kan faktisk fra nu af og resten af dagen ;)


Vil gerne hjælpe, kan bare først i aften fra omkring 12 tiden:)



Demolition man trofæ:
1. Doxman
2. NielChill
Billede
Doxman
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Indlægaf NielChill » tirs 27 apr 2010 16:45

Doxman skrev:
NielChill skrev:Jeg er all in Doxman! Skriv mig på med det samme ;)

Mangler også 5 kills med kniv, piiiv :D

Og jeg kan faktisk fra nu af og resten af dagen ;)


Vil gerne hjælpe, kan bare først i aften fra omkring 12 tiden:)


Lækkert! Det er helt i orden med mig, jeg laver alligevel ingenting i dag :D
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Koma » tirs 27 apr 2010 17:13

Jeg vil gerne tilføje at det faktisk slet ikke er så svært at få alle disse destruction kills. hvis bare man vælger team deathmatch i arican harbor og vælger recon med en helvedes masse C4 og så bare går amok.. jeg får ca. 3-6 kills per runde på den måde..
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf NielChill » tirs 27 apr 2010 18:18

Koma skrev:Jeg vil gerne tilføje at det faktisk slet ikke er så svært at få alle disse destruction kills. hvis bare man vælger team deathmatch i arican harbor og vælger recon med en helvedes masse C4 og så bare går amok.. jeg får ca. 3-6 kills per runde på den måde..


Nu har prøvet denne metode et stykke tid, og indtil videre er det blevet til 1 kill - dog var det team kill :D
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf jakobv » tirs 27 apr 2010 18:24

Ja jeg kan heller ikke forstå at alle siger det er så let. Har aldrig virket for mig. Har droppet idéen om platin. Hvis jeg er online ved midnatstid kan vi godt forsøge lidt, men tror altså man skal være 8 for at det kan lykkes.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf NielChill » ons 28 apr 2010 01:46

kornrocks og jeg fik 5 kills med kniv her i løbet af aftenen, så nu mangler jeg sådan set kun at booste 20 demolish kills.
Billede
NielChill
Niveau 7
 
Indlæg: 2483
By: København


Indlægaf Doxman » ons 28 apr 2010 02:58

jakobv skrev:Ja jeg kan heller ikke forstå at alle siger det er så let. Har aldrig virket for mig. Har droppet idéen om platin. Hvis jeg er online ved midnatstid kan vi godt forsøge lidt, men tror altså man skal være 8 for at det kan lykkes.


skal jeg skrive dig på ?


NielChill skrev:kornrocks og jeg fik 5 kills med kniv her i løbet af aftenen, så nu mangler jeg sådan set kun at booste 20 demolish kills.


Sorry jeg ikke lige var på, blev nødt til at arbejde lidt over..
Billede
Doxman
Niveau 0
 
Indlæg: 18


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster