Forum

Terminator - hvor hurtigt kan man få platin ;)

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Terminator - hvor hurtigt kan man få platin ;)

Indlægaf jakobv » tirs 09 mar 2010 10:42

Nå, her er et teoretisk spørgsmål. Jeg siger ikke jeg vil gøre det i praksis.

Kan man gennemføre Terminator på easy (bare pløje igennem det), save lige før spillet slutter, skifte sværhedgrad og dernæst gennemføre på medium og hard? I så fald, burde man så ikke kunne gøre det på en 3 timer? Se det må da være det hurtigste platinum.

Eller, bedre endnu, man burde da kunne løbe det igennem op til slutning på easy og så skifte difficulty til hard og bob's your uncle, man har platin.

Nogen der har prøvet det?

igen, teoretisk. Har ikke umiddelbart planer om det.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf Rytteren » tirs 09 mar 2010 11:25

ved det enlig ikke. men tog mig under 5 timer at komme igennem det på hard = 1 platin
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf jakobv » tirs 09 mar 2010 11:33

Ja, kunne også godt finde på bare at nappe den på hard (har netop købt det til 115 kroner inkl. porto fra Amazon).

Dels på grund af trophy, og dels fordi jeg bliver nødt til at se om det bare er så dårligt :)
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf jakobv » tirs 09 mar 2010 15:18

Nu har jeg googlet lidt (har ikke så travlt på arbejde ;)) og det ser ud til den ikke går. Så må det vel bare gennemføres på hard. Folk siger også det ikke er så svært.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf Erroneus » tirs 09 mar 2010 16:21

Der er 2 steder i spillet på Hard, som er lid tricky, men man lærer af sine fejl.

Jeg gennemførte hard på 5-6 timer og i mig bog vil jeg give det lidt under 60% i score.
PS5 - PS4 Pro - PS VR v2 - Vita 3G - PS3 Slim - Switch - Wii - Ryzen PC
Billede
Erroneus
Skribent
 
Indlæg: 10990
By: Nyborg


Indlægaf jakobv » tirs 16 mar 2010 17:17

Sikekrt fordi jeg havde forventet det var jordens dårligste spil er jeg blevet positivt overrasket og her fem missioner igennem på hard kan jeg godt se at kvaliteten ikke er helt i top, men har det tilgengæld pænt sjovt. Måske er det fordi der hver 15. minut tikker guld trofæer ind. Nice.

Nå men det er snart til bytte hvis andre vil have en let platin :)
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf jakobv » ons 17 mar 2010 14:33

Så fik jeg platin. Det tog også cirka fem timer, og blev mere og mere skuffet undervejs over manglen på variation. Men stadig, godt underholdt og fint de 150 kroner værd det kostede. Og så en platin rigere.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf SoulDecapitate » ons 17 mar 2010 15:09

synes også det var ok , dog undre det mig de 2 sidste baner var de letteste
SoulDecapitate
Niveau 7
 
Indlæg: 2509

Brugeravatar

Indlægaf EvilDingbat » ons 17 mar 2010 15:20

Jeg har gennemført det på Xbox på medium. Ærlig talt glitchede jeg de sidste par achievements. Men det gjorde næsten fysisk ondt at spille det. Kan man ikke bruge samme teknik på PS? Det er nemlig noget med at man skal save og slette et save og hive en ind i co-op. Det er ikke ikke så svært
Billede
EvilDingbat
Niveau 0
 
Indlæg: 37


Indlægaf jakobv » ons 17 mar 2010 15:24

nej det trick virker ikke på PS. Men jeg synes nu det var temmeligt let på PS, og jeg er ikke specielt god til denne slags spil.
PSN ID: jakob0827
Battlefield BC 2 / Little Big Planet / Burnout
jakobv
Niveau 4
 
Indlæg: 518


Indlægaf jimmidlx » ons 17 mar 2010 15:28

lorte spil, let platin. ca 5 timer tar det.
Billede
jimmidlx
Niveau 6
 
Indlæg: 1362
By: 7470 Karup (midtjylland)


Indlægaf Koma » tors 25 mar 2010 10:58

Nu er det godt nok et stykke tid siden jeg har spillet det.. men jeg kan virkelig ikke komme igennem chapter 1 - til sidst der hvor man bliver kørt og skal skyde, jeg dør hele tiden lige i starten. det var let nok på easy, men hard der driller den sgu lige lovlig meget. er den nogen der har nogle tricks til lige præcis dette sted?
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Indlægaf Portuz » tors 25 mar 2010 10:58

Koma skrev:Nu er det godt nok et stykke tid siden jeg har spillet det.. men jeg kan virkelig ikke komme igennem chapter 1 - til sidst der hvor man bliver kørt og skal skyde, jeg dør hele tiden lige i starten. det var let nok på easy, men hard der driller den sgu lige lovlig meget. er den nogen der har nogle tricks til lige præcis dette sted?


Øvelse
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf WayneKerr » tors 25 mar 2010 11:08

Søg på youtube. Der kan du finde hjælp, tror jeg ;)
19!
WayneKerr
Niveau 4
 
Indlæg: 463



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster