Forum

final fantasy

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

final fantasy

Indlægaf Rytteren » lør 27 mar 2010 17:03

så for filan da. nu mangles dette underlige trofæ sku.

har på intet tidspunkt i spillet benyttet mig af opgraderinger.. da jeg syntes det virkede uoverskueligt.
nu vil jeg så høre jeg guruer på pslife, om i har nogle tips og triks, does and donts. nogle lister over alle våbene og accessories. skal de alle havde denne stjerne folk snakker om osv osv.

altså kort fortalt, jeg skal havde det skåret ud i pap.. og papir, måske også karton :)
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Portuz » lør 27 mar 2010 18:52

Hver gang du opgradere noget skifter det navn. Grundreglen er; du skal have haft alle navne i din besiddelse på et eller andet tidspunkt.

Hver karakter skal have max 1 Ultimate våben, for at opnå trofæet.

Jeg er selv lige gået i gang med det, og man kan roligt regne med at skulle bruge sindsyg mange timer og mindst 6 milioner gil +.

Hvis du ikke selv har guiden og skal til at i gang, vil jeg foreslå du finder den i et pdf på nettet og printer de få sider ud, så er det MEGET nemmere at holde styr på. Det er rigtig trist at have alt opgraderet, og solgt ting hen af vejen, hvis trofæet så ikke unlocker.

6 af våbene, en til dem hver, findes heller ikke som drops, og koster ca. 230.000 gil stykket.

Denne her guide vil kunne hjælpe dig en del.

http://www.ps3trophies.com/forums/troph ... guide.html
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf Rytteren » lør 27 mar 2010 20:06

lækker liste. tak for den. så må jeg jo heller få kigget på det her i næste uge

men det betyder vel at der er Accessories jeg ikke behøver opgradere til stjerne.
Starhawk!
Rytteren
Niveau 7
 
Indlæg: 5691

Brugeravatar

Indlægaf Portuz » lør 27 mar 2010 20:34

Jeps. Du skal kun kunne få dem til at skifte navn, våben behøver heller ikke stjerne i deres sidste fase.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf gnazz » lør 27 mar 2010 22:10

synes opgraderingen kan være lidt uoverskuelig i starten, men når først du lige kommer i gang så er det rigtig let.
ja man skal ik opgradere ens accessory til stjerne med mindre man vil opgradere den til det "næste" accessory, eller skal dismantle det til noget andet :)

har to liste som jeg brugte som en check up, og samtidig hvis jeg skulle opgradere til det jeg manglede.
http://www.ps3trophies.org/forum/final- ... e-included.
Der står hvor mange EXP du skal bruge for at nå et bestemt ting, så du kan bruge mindst penge på opgradering.

angående opgradering på den mest effektive måde vil jeg anbefalde at du køber Sturdy Bones, Barbed Tails or Vibrant Ooze i "butikken".

Når man opgradere noget så er det bedst at få ens "multiplier" op på 3x. dette gøres med 36x sturdy bones, barbed tail eller vibrant. Organiske component giver plus til multiplier og alt andet giver minus. og de ting der giver mest EXP for pengene er:

"Bomb Core" - [550 EXP] - fra Mission 7 du får 5x bomb cores

"Superconductor" - [400 EXP] - købes for 840 Gil fra Lenora's Garage (2.1 Gil per EXP)

"Perfect Conductor" - [750 EXP] - købes for 1,600Gil fra Lenora's Garage (2.13 Gil per EXP)

"Particle Accelerator" - [4,800 EXP] - købes for 10,000 Gil fra R&D Depot (2.08 Gil per EXP)

"Ultracompact Reactor" – [40,000 EXP] – købes for 50,000 Gil fra R&D Depot (1.25 Gil per EXP)

For våben kan du se listen her:
http://ff-13.info/category/weapons/

der er 3 tier i våben. og 3 tier er ultimate weapon. men hver person skal kun have 1 ultimate weapon hvis du skal gå efter Treasure Hunter trofæet.

Første omgang skal man opgradere alle sine våben til tier 1 (stjerne) derefter bruge transformater (katalysater) til at få tier 2 men ikke stjerne sin tier 2.
Derfra vælger du så det våben du vil fuld ud opgradere for hver person, og opgradere til tier 3.

ved ik om det var lidt dårlig forklaret, men bare sig til hvis der er noget :D
Billede
gnazz
Niveau 5
 
Indlæg: 811



Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster