Forum

Top 25 platin

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Re: Top 25 platin

Indlægaf Krede1972 » tirs 23 aug 2011 19:03

L.A Noire er nem ;-) Mit første og eneste Platin Trophy
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Top 25 platin

Indlægaf morfar » tirs 23 aug 2011 22:45

Krede1972 skrev:L.A Noire er nem ;-) Mit første og eneste Platin Trophy


Vil det sige at du ikke har tænkt dig at få flere?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Top 25 platin

Indlægaf Randløv » ons 24 aug 2011 12:10

Nåede til final boss på hardcore mode idag. Efter 2 timers spil uden at dø. Døede på en fejl, da jeg var for nervøs og mistede overblikket. Må lidt flovt indrømme at der nu er et hul i min stue dør :evil: Men kan man nå dertil én gang... ;) !
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Top 25 platin

Indlægaf Randløv » ons 24 aug 2011 14:42

Nej, nej, og nej!! Nåede til boss igen, døde, igen. Forfra forfra fog forfra. Dead Space 2 hardcore mode er lidt for sindssygt.. Sorry for off topic... Vi burde ha en "Hva har du klaret i dit spil idag" tråd.. eller "hva har du IK klaret i dit spil idag" - tråd. :D
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Top 25 platin

Indlægaf Chiesa » ons 24 aug 2011 15:10

Randløv - Ellers bare skriv PM til mig, jeg følger i spænding :D - Hvor har du dit sidste savegame henne ?
Billede
Chiesa
Niveau 4
 
Indlæg: 356


Re: Top 25 platin

Indlægaf Randløv » ons 24 aug 2011 15:31

@Chiesa - Det kan jeg da godt, skal bare lige ha samlet mod til en tur til :). Jeg har sidste save ved chapter 12, lige inden "Drill Section", så det er en små 2 timer eller halvlanden time fra Final Boss. Det værste er bare at man aldrig er sikker på at klare "Eye Surgery", da det ikke har en skid med skills at gøre at ramme øjet med den der nål... Og så er der set back på en lille time. Overvejer at starte forfra, og få et save før final fight.. #-o
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Top 25 platin

Indlægaf Krede1972 » ons 24 aug 2011 17:34

morfar skrev:
Krede1972 skrev:L.A Noire er nem ;-) Mit første og eneste Platin Trophy


Vil det sige at du ikke har tænkt dig at få flere?


Jeg skulle måske have skrevet "og hidtil eneste Platin Trophy" eller "indtil videre eneste Platin Trophy"... :mrgreen:

Men jeg går ikke meget op i trophies, men af ren og skær kedsomhed i den laaange og vååååde sommer, gik jeg i krig med L.A Noire og for at få mest muligt ud af spillet besluttede jeg at gå efter Platinet. Det kræver jo ikke mange skills med en controller i lige netop det spil ;-)

Men jo jeg har da også på det seneste hygget mig med Infamous og får sikkert inden længe Platin i det også.

Jeg går som sagt ikke særligt op i trophies og ville eksempelvis aldrig anskaffe mig et spil bare for at få Platin i det pågældende spil. De spil jeg spiller, spiller jeg fordi det er gode spil, som underholder mig IMO. Jeg har en del spil, hvor jeg har omkring 85% af trophies, men som jeg (uden tanke på trophies) udelukkende har spillet for fornøjelsens skyld.

Men på en våd og kold regnfuld/snefuld vinteraften kunne jeg måske finde på at nappe de sidste procenter i nogle af de spil som jeg tidligere har spillet.
Billede
Krede1972
Niveau 7
 
Indlæg: 3125
By: Ørestad


Re: Top 25 platin

Indlægaf Randløv » tors 25 aug 2011 00:25

Dead Space 2 Platinum, vi ses engang efter Deus Ex, skønt jeg ligger og stortuder i min seng i en sådan grad at jeg er nød til at vende min hovedpude om og knibe øjnene sammen så jeg kan de noget på min lille skærm jeg skriver dette indlæg fra, ja skønt det, OG min nu hullede dør, skal jeg nok få dig... Aldrig har et spil gjort mig så tøsesur!! Nå.... Godnat til jer, sikke en dag.... ;)
Billede

Billede

"You never plow a field by turning it over in your mind"
Randløv
Niveau 4
 
Indlæg: 508


Re: Top 25 platin

Indlægaf Muqqe » tors 25 aug 2011 19:01

Randløv skrev:...
Vi burde ha en "Hva har du klaret i dit spil idag" tråd.. eller "hva har du IK klaret i dit spil idag" - tråd. :D


Der eksisterer faktisk sådan én i de støvede arkiver. Måske fortjener tråden en genoplivning på et tidspunkt :)

Ups, for god ordens skyld skulle jeg da vist have inkluderet et link fra starten af.. Voila: Hvad klarede du i dit spil idag:
Billede
Muqqe
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Top 25 platin

Indlægaf KSkibelund » tirs 20 sep 2011 22:34

Nu ved jeg ikke, om de er listet efter sværhedsgrad.
Men synes da ikke Rango er nemmere end Megamind.
Siger det mest fordi, det jeg personligt ikke synes det er "Megamind nemt", så hvis man kunne bytte de to rundt.
Og damn, undskyld, men nøj hvor er Rango dog kedeligt :/
KSkibelund
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Top 25 platin

Indlægaf morfar » tirs 20 sep 2011 23:28

Megamind er 100 gange nemmere end Rango og det er 100 gange kortere....
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Re: Top 25 platin

Indlægaf KSkibelund » ons 21 sep 2011 14:56

Sådan kunne jeg også have skrevet det :)
KSkibelund
Niveau 1
 
Indlæg: 62


Re: Top 25 platin

Indlægaf Koma » tors 22 sep 2011 18:51

Jeg har lige fået platin i Captain America, og det må da siges at være ultra let. Det tog ikke mange timer, og det kan endda skaffes på letteste sværhedsgrad.

Udover det er det faktisk et udmærket spil. Minder meget om Arkham Asylum.

Forresten skal man ikke være bange for at få spoilet filmen, da den intet har med den at gøre.
Billede
Koma
Niveau 6
 
Indlæg: 1455


Re: Top 25 platin

Indlægaf JanR » lør 24 dec 2011 03:38

Sikke dog en besynderlig liste - meget af det giver ingen mening. Hvorfor har du dog PES10, COD:Classic og Mercenaries 2 under svær?

Der er intet ekstraordinært ved PES10 fremfor andre udgivelser af PES/FIFA. Så ved ikke lige hvorfor du har lige præcis det spil på.

COD:Classic er heller ikke noget specielt. Hvis du vil have et ældre WW2 spil på, så er Medal of Honor: Frontline sværere. Du har ikke nogle checkpoints på hard, og mange af banerne er +20 minutter. Hitboxen i spillet virker ikke ordentligt, og du kan tit skyde en fjende direkte uden at han bliver ramt + fjenden ved automatisk hvor du er, før du har set dem. Ikke ligefrem fordi man har oddsene på sin side.

Serverne til Mercenaries 2 er lukkede, så det giver jo absolut ingen mening at du har sat det på listen. Det er jo ikke svært at få platinum i det, men umuligt. Der er kæmpe forskel. Ifølge dig selv, burde du jo istedet have 20 spil hvor serverne er lukkede på listen, såsom FIFA 09 osv. eller hvad?
Det samme gælder Fight Night Round 4, som også burde fjernes fra listen. Det er jo ikke svært at få alle trofæer, udover den ene hvor man skal vinde over bælteholderen i de 3 forskellige kategorier. At de 1-3 personer med bælterne snyder og ikke gider acceptere udfordringer, gør det jo ikke svært - men umuligt.

Én af de absolut sværeste platinum at få, er uden tvivl i Gran Turismo 5. Man skal bruge +600 timer på platinum, og skal blandt andet slå den dobbelte verdensmester i Formel 1, Sebastian Vettels tid på Monza, Nurburgring og Suzuka (med +1-2 sekunder!!). Det er nok i 99.9% af tilfældene umuligt at slå en professionel Formel 1 kører med den almindelige DS3-controller, når han har kørt tusindvis af omgange på de baner i virkeligheden. Og selvom man anskaffer sig rat og pedaler, er det stadig ekstremt svært at få guld i alle tre udfordringer.
Det er bare én af de få vanvittige ting man skal gennemføre på vej til platinum.

Af andre svære spil kan nævnes Demon/Dark Souls, Ninja Gaiden Sigma 2, Sports Champions og R.U.S.E som jeg lige kan komme i tanke om. Og af dem du allerede har på listen, er Mirrors Edge, Killzone 2, Wipeout HD og Sing Star rigtig svære (især hvis man lyder som en rusten røv når man synger, som jeg gør). Resten har jeg ingen erfaring med.

Med hentydning til GTA:IV så er det ikke særlig svært at få platinum i det, men bare tidskrævende. Det har taget mig 1254 spil Hangmans NOOSE at få Wanted trofæet ifølge Social Club på R*, så ja, det tager noget tid. Så er det noget sværere at gennemføre The Ballad Of Gay Tony DLC, hvor man skal have 100% i alle missionerne.
JanR
Niveau 6
 
Indlæg: 1989
By: København


Re:

Indlægaf spanggaard » ons 28 dec 2011 00:00

gnazz skrev:
Muqqe skrev:Nu har jeg ikke forstand på de musik-spil, der findes på markedet, men kan man ikke i teorien anvende en båndoptagelse, der afspiller vokal sporet, når man stræber efter det perfekte udfald? :lol:


du siger noget! så skal det være accapella, ellers så går instrumenterne ind og forstyrre :p


Det kan ikke lade sig gøre. Har prøvet :-P
Billede
spanggaard
Niveau 1
 
Indlæg: 52


ForegåendeNæste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster