Forum

Top 25 platin

Snak om trofæer/trophies til Playstation-spil i dette forum.

Top 25 platin

Indlægaf morfar » fre 09 apr 2010 08:08

Jeg ved der er lavet lister rundt omkring på nettet, men syntes vi skal have vores egen liste ud fra vores egne erfaringer. Tiden for at få platin er også en faktor(men ikke så stor).

Indtil videre ser listerne sådan her ud(vores erfaringer)

Top 25 (ultra nem):

Megamind
Rango
Captain America
Hannah Montana
Cloudy with a chance of meatballs
Where the wild things are
How to train your Dragon
SLY 1
SLY 2
SLY 3
UP
Cars Race-o-Rama
Mini Ninjas
Ice Age 3
Monsters Vs. aliens
LEGO Harry Potter: Years 1-4
LEGO Indiana Jones 2
Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 & 2
Madagascar Kartz (svære passager)


Top 25 (nem):

London 2012
Battleship
Terminator Salvation
Borderlands
Medal of Honor
Prince of Persia: Sands of Time
SAW
Afrika
Dark Void
Heavy Rain
Majin and the Forsaken Kingdom
Eat Lead: Return of Matt Hazard
Alone in the Dark: Inferno
Anarchy Rush Hour
Resident Evil 5
Red Dead Redemption
Trivial Pursuit
The Godfather II
Leisure Suit Larry: Box Office Bust
X-Men Origins: Wolverine
Prison Break: The Conspiracy
Burnout Paradise (kræver ps eye)
Wanted: Weapons of Fate
SEGA Genesis Ultimate Collection
The Saboteur (ca. 45 timer)


Top 25 (middel):

Call of Duty: Modern Warfare 2
Battelfield Bad Comapny 2
Uncharted 1
Uncharted 2
Fallout 3
LittleBigPlanet
Tekken 6
Dead Space
Singularity
Dantes Inferno
Assassins Creed 2
Legends of Wrestlemania
007: Quantum of Solace (30 timer online)
GTA IV (nu med random money-glitch)
Tomb Raider: Underworld
Brutal Legend (svært online trofæ)


Top 25 (svær):

MGS 4
Dead Space 2
Fight Night Round 4
Streetfighter IV
Battle Fantasia
Star Ocean IV International
Mirrors Edge
Warhawk
SOCOM
Wipeout HD (PSN)
Demon Souls
PES 10
Call of Duty Classic (PSN)
Mercenaries 2: World in Flames
BlazBlue
Killzone 2
Guitar Hero/Rockband (alle spil)
Singstar (alle spil)
White Knight Cronicles

Er der spil I syntes er sværere eller nemmere end dem på listen, så sig til og jeg prøver at korrigere.
Senest rettet af morfar tors 20 sep 2012 23:56, rettet i alt 38 gange.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf DadDK » fre 09 apr 2010 08:15

nogle svære: Warhawk, PES 10, GTA IV. (jeg har ikke nogle af dem her, men bøvler lidt med dem)

nogle nemme: Terminator, ACII, Uncharted 1 & 2, Afrika. (jeg ved godt dem her ikke lige overholder 20 timer, men er meget nemme)
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf c-storm » fre 09 apr 2010 08:23

Hvis det skal være at spil jeg selv har platin i må det blive BlazBlue som jeg synes var sværest.
c-storm
Niveau 4
 
Indlæg: 411

Brugeravatar

Indlægaf Krisp » fre 09 apr 2010 08:39

Nogle nemme: Burnout Paradise, Dante's Inferno, Heavy Rain.

De tager dog alle over 20 timer at få platin i. Men synes de er ret nemme alligevel.
Krisp
Niveau 6
 
Indlæg: 1763


Indlægaf morfar » fre 09 apr 2010 08:43

Jeg har ændret det med de 20 timer.

Det handler om vi finder de 10 spil der er nemmest at få platin i - og dem der er sværest.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf andeo1707 » fre 09 apr 2010 09:05

SVÆR: SOCOM er utrolig tidskrævende og også lidt svær at få platinum i (hatten af for Rytteren)

Rock Band og Guitar Hero?

NEM: Uncharted 2 er vel ligeså nem som eteren.
Give in now, and I will pretend to respect you,,, when we fuck...
Billede
andeo1707
Niveau 6
 
Indlæg: 1575


Indlægaf DadDK » fre 09 apr 2010 09:25

andeo1707 skrev:SVÆR: SOCOM er utrolig tidskrævende og også lidt svær at få platinum i (hatten af for Rytteren)

Rock Band og Guitar Hero?

NEM: Uncharted 2 er vel ligeså nem som eteren.


mener ikke rigtig den kan indgå på denne liste da det er muligt at hack sig til denne platin nu, samt fuel
Billede

Sidste platin: Prince of Persia The Forgotten Sands
DadDK
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf Portuz » fre 09 apr 2010 09:37

WipeOut HD er umenneskeligtog latterligt svært.

Killzone 2 er også urtolig svært. Gennemføre det på sværeste niveau samt ligger i i blandt de bedste 1% online på en uge.

Jeg er dog meget uenig omkring at tidskrævende er lig med svært. Et hvert barn kan på grinde sig til 1234556425 kills i et spil, men ikke klare sig til noget som virkelig kræver evner.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf morfar » fre 09 apr 2010 10:26

Portuz skrev:WipeOut HD er umenneskeligtog latterligt svært.

Killzone 2 er også urtolig svært. Gennemføre det på sværeste niveau samt ligger i i blandt de bedste 1% online på en uge.

Jeg er dog meget uenig omkring at tidskrævende er lig med svært. Et hvert barn kan på grinde sig til 1234556425 kills i et spil, men ikke klare sig til noget som virkelig kræver evner.


Har tilføjet Wipeout og Killzone 2

Vi er ikke enige omkring tiden. Mercenaries 2 er på ingen måde svært, men det kræver langt over 100 timer at få platin. Tingene i spillet er nemme og kun til 2 på en 10 skala, men tiden får 9.
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf Chaui » fre 09 apr 2010 10:28

tidskrævende går jo også ind og under en slags sværhedsgrad, med så få timer jeg har tid til at spille, gider jeg ikke engang prøve på platinum i spil der tager mange timer.

men en rigtig nem en får du lige. Saw er utroligt nem, og tager omkring 10 timer, måske 12 timer.
Chaui
Niveau 5
 
Indlæg: 1057


Indlægaf CD » fre 09 apr 2010 10:41

AC 2 nemt 4 ud af 10
Terminater = 5/10
Renger med frikkedæler = 1/10
The godfather 4/10 for du skal have et gold trofæ inden du gemmenfører spillet eller er det om
wanted = 5/10 du skal bruger koder fra filmen for at unlocke
UC2 og 4/10
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf Portuz » fre 09 apr 2010 10:57

morfar skrev:
Portuz skrev:WipeOut HD er umenneskeligtog latterligt svært.

Killzone 2 er også urtolig svært. Gennemføre det på sværeste niveau samt ligger i i blandt de bedste 1% online på en uge.

Jeg er dog meget uenig omkring at tidskrævende er lig med svært. Et hvert barn kan på grinde sig til 1234556425 kills i et spil, men ikke klare sig til noget som virkelig kræver evner.


Har tilføjet Wipeout og Killzone 2

Vi er ikke enige omkring tiden. Mercenaries 2 er på ingen måde svært, men det kræver langt over 100 timer at få platin. Tingene i spillet er nemme og kun til 2 på en 10 skala, men tiden får 9.


Så hvis man har meget tid til at spille, så er man automatisk en bedre spiller? :?
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Indlægaf morfar » fre 09 apr 2010 11:16

Portuz skrev:
morfar skrev:
Portuz skrev:WipeOut HD er umenneskeligtog latterligt svært.

Killzone 2 er også urtolig svært. Gennemføre det på sværeste niveau samt ligger i i blandt de bedste 1% online på en uge.

Jeg er dog meget uenig omkring at tidskrævende er lig med svært. Et hvert barn kan på grinde sig til 1234556425 kills i et spil, men ikke klare sig til noget som virkelig kræver evner.


Har tilføjet Wipeout og Killzone 2

Vi er ikke enige omkring tiden. Mercenaries 2 er på ingen måde svært, men det kræver langt over 100 timer at få platin. Tingene i spillet er nemme og kun til 2 på en 10 skala, men tiden får 9.


Så hvis man har meget tid til at spille, så er man automatisk en bedre spiller? :?


Ifølge ranglisterne JA. Kig bare på Rytteren. Det må ha krævet oceaner af tid for at nå op på hans niveau.

Eller han er måske bare så meget bedre end alle os andre?
Billede
morfar
Niveau 8
 
Indlæg: 7214
By: Hasselager, Århus


Indlægaf CD » fre 09 apr 2010 11:27

Portuz skrev:
morfar skrev:
Portuz skrev:WipeOut HD er umenneskeligtog latterligt svært.

Killzone 2 er også urtolig svært. Gennemføre det på sværeste niveau samt ligger i i blandt de bedste 1% online på en uge.

Jeg er dog meget uenig omkring at tidskrævende er lig med svært. Et hvert barn kan på grinde sig til 1234556425 kills i et spil, men ikke klare sig til noget som virkelig kræver evner.


Har tilføjet Wipeout og Killzone 2

Vi er ikke enige omkring tiden. Mercenaries 2 er på ingen måde svært, men det kræver langt over 100 timer at få platin. Tingene i spillet er nemme og kun til 2 på en 10 skala, men tiden får 9.


Så hvis man har meget tid til at spille, så er man automatisk en bedre spiller? :?


Hakom som ligger nummer 1 bruger 10 - 18 timer daligt
Setup. Samsung UHD 7005 60",PS3 slim 1tbSSHD(modificeret 320gb.) Logitech z - 5500 5,1 THX. Samsung BD 8500. Sony vario. PS4 2tb HDD.
Billede
CD
Niveau 6
 
Indlæg: 1649
By: Middelfart


Indlægaf Portuz » fre 09 apr 2010 11:31

morfar skrev:
Portuz skrev:
morfar skrev:
Portuz skrev:WipeOut HD er umenneskeligtog latterligt svært.

Killzone 2 er også urtolig svært. Gennemføre det på sværeste niveau samt ligger i i blandt de bedste 1% online på en uge.

Jeg er dog meget uenig omkring at tidskrævende er lig med svært. Et hvert barn kan på grinde sig til 1234556425 kills i et spil, men ikke klare sig til noget som virkelig kræver evner.


Har tilføjet Wipeout og Killzone 2

Vi er ikke enige omkring tiden. Mercenaries 2 er på ingen måde svært, men det kræver langt over 100 timer at få platin. Tingene i spillet er nemme og kun til 2 på en 10 skala, men tiden får 9.


Så hvis man har meget tid til at spille, så er man automatisk en bedre spiller? :?


Ifølge ranglisterne JA. Kig bare på Rytteren. Det må ha krævet oceaner af tid for at nå op på hans niveau.

Eller han er måske bare så meget bedre end alle os andre?


Nu må du da lige tænke dig lidt om. Er ranglisten indelt i sværhedsgrad eller antal trofæer? (Du kan ikke bruge rytteren som eksempel da hans profil bliver brugt af to personer).

Man er jo ikke en god spiller, hvis man har 140 platinums, og spiller 20 timer om dagen. Fremfor at bruge 5 timer og dagen, have 40 platinums, hvor af dem alle de top 40 som de sværeste.

CD skrev:Hakom som ligger nummer 1 bruger 10 - 18 timer daligt


Derfor er han jo ikke nødvendigvis en god spiller, men en spiller med rigtig meget tid, plus penge.
Senest rettet af Portuz fre 09 apr 2010 11:33, rettet i alt 1 gang.
Portuz
Niveau 5
 
Indlæg: 1263
By: Smørum


Næste

Tilbage til Trofæer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron